SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
[ Bericht 1% gewijzigd door Mama_Mia op 23-05-2011 18:21:25 ]♥ scars make us who we are ♥
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Sluit me hier volledig bij aan ze schatten hem daar totaal niet op waarde als jullie dat wel doen net zoals jullie met Theo deden betaalt ie je dubbel en dwars terug.
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef Pritt het volgende:
Bakkal zou idd een prima kerel voor FCT zijn.
Haha nee hij wil gewoon geld.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach Sydje, hij wil gewoon voor de grootste en mooiste club van Nederland spelen, snap dat nou
Heb m dr ingezet dankjewelquote:
Of zeker zijn van CL voetbal.quote:
ik ga er vanuit dat ik er wel zit, sta op plaats 1758.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Als mee zit, heb ik me plekje in het nieuwe gedeelte
Ik stond op 900 nog iets was me verteldquote:Op maandag 23 mei 2011 18:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik er wel zit, sta op plaats 1758.
Als ie voor het geld ging dan was ie wel ergens in een zandbak gaan voetballen voor olie Dollars. De man wil niet ver van huis en heeft het wel gezien bij Twente. Dan is Ajax zowat de enige optie als ie er op niveau niet op achteruit wil gaan.quote:
Droom verder. Eenmaal zijn jullie nu kampioen geweest, en zo zal het blijven...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wil kampioen worden, wat ga ik lachen als het Twente weer wordt
.
Ik lach ook als het PSV of Feyenoord, AZ of wie dan ook wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:51 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Droom verder. Eenmaal zijn jullie nu kampioen geweest, en zo zal het blijven...
325 en 326 het nieuwe uitvak?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef Morendo het volgende:
Van een doorsnee provincieteam naar een absolute wereldNederlandse topclub. Het klinkt als de titel van een jongensboek.
Niet zo bescheiden.quote:Ajax is historically one of the most successful clubs in the world; according to the IFFHS, Ajax were the seventh most successful European club of the 20th century.[2] The club is one of the five teams that has earned the right to keep the European Cup and to wear a multiple-winner badge; they won consecutively in 1971–1973. In 1972, they completed the European treble by winning the Dutch Eredivisie, KNVB Cup, and the European Cup; to date, they are the only team to keep the European Cup and accomplish the European treble.
Ja, aan de overkant van de beek zal een trappenhuis gemaakt worden voor de uit supporters.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef tcr het volgende:
[..]
325 en 326 het nieuwe uitvak?
Mooi straks lekker om het stadion lopen, kortere route naar de ingang ipv die hele omdraaiende beweging elke keer.
Inschrijven kan altijd toch? kost je maximaal 20 euro en je staat er dan wel gewoon op. Denk alleen dat je te laat bent voor komend seizoen. Dacht dat de Grolsch veste al uitverkocht is voor 2011-2012.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:43 schreef Spatzmann het volgende:
hmm ik twijffel nog een beetje om me in te schrijven voor een SCC. IK heb nu een CC, maa ik ga denk ik bezoek denk ik te weinig wedstrijden voor een scc. De sfeer is top @ grolsch veste, maar om de wedstrijd relaxed tevolgenv ind ik eredivisie live ook wel ok...
Keuzes, keuzes keuzes:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |