Die heb ik nog nooit live gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb de mijne wel in mijn broekzak
Ik heb een Desire, de witte
Best een goed idee, in de meeste telefoonzaken moet je een uur wachten totdat je aan de beurt bentquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Even in je zak steken in de winkel, weet zeker dat er binnen 2 tellen iemand naast je staat
Ik werd daar zo moe van, loop je door de Walmart, staat er op elk schaphoek zo'n type "Is everything as you wish today? Can I help you with anything? Are you looking for something specific?" Yes, no, no, kthnxbye.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zitten hier aan van die kabels, dat gaat nietOverigens is dat iets waar je hier nooit op hoeft te wachten, iemand in een winkel die vraagt of ie kan helpen.
Ja, het is heel vervelend, vooral als je gewoon een beetje rond wil neuzen. Maar goed, even vriendelijk "just looking, thanks" zeggen en ze blijven je niet lastig vallen of zo. Heb dit liever dan het gebrek aan interesse zoals in Nederland.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik werd daar zo moe van, loop je door de Walmart, staat er op elk schaphoek zo'n type "Is everything as you wish today? Can I help you with anything? Are you looking for something specific?" Yes, no, no, kthnxbye.
Mja, probleem was altijd dat er zo veel werknemers rondliepen, er was aldoor wel iemand die je nog niks gevraagd hadquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het is heel vervelend, vooral als je gewoon een beetje rond wil neuzen. Maar goed, even vriendelijk "just looking, thanks" zeggen en ze blijven je niet lastig vallen of zo. Heb dit liever dan het gebrek aan interesse zoals in Nederland.
Mis je ook niks aan. Overpriced en ik denk ook niet dat je een wasmachine nodig hebt als je in de VS bentquote:
Gezellig samen wakkerworden dan morgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zit bijna in jouw tijdzone
[..]
Oi, riep Dottir?
quote:
Schrijven een optie? Of een heeeeeel saai boek lezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:47 schreef wonderer het volgende:
Damn... ik stond vanochtend relatief vroeg op (na een uur of zes slaap) zodat ik moe zou zijn en makkelijk in slaap zou vallen vandaag. Maar dat werkt niet want mijn brein is niet moe
quote:
van 2 uurtjes gisteren na 5 uur vannacht... het gaat de goede kant opquote:
Ja. Gratis internet. Deden ze een week nadat ik weer thuis wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:22 schreef lezzer het volgende:
Hoi, we hebben het paradijs gevonden hoor![]()
Ik had trouwens ooit een kitscherig idee voor de OP. Maar, bewerkelijk idd.
Starbucks FTW trouwens, want gratis internet.
Lezzer groet u, vanaf de iPod van de Mrs.
* lezzer heeft wel een HTC, maar die is helegans leeg en we zijn de wereldstekker vergeten
Ik heb echt nog nooit jeukende wonden gehad, volgens mij is dat ouwewijvenwijsheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Jeuk is goed, dan is het aan het genezen. Maar je kunt er inderdaad stapelgek van worden! Moet je dat verband er zelf af halen of doet een arts dat?
He tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Vandaag een hoorcollege en werkcollege over iets wat ik helemaal niet gemaakt heb. Bovendien is de docente eng. Ze kijkt me altijd aan alsof ik de tyfus heb.![]()
Dan moet ik morgen ook nog helemaal naar Utrecht.
Is dat dan ook de eerste keer dat je het resultaat zal zien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit jeukende wonden gehad, volgens mij is dat ouwewijvenwijsheidHet zit ook niet noodzakelijk alleen bij de incisies, voor zover ik kan beoordelen. Morgen gaan de drains eruit en het verband eraf, dus dat komt goed uit. Ik hoef ook niet zelf te rijden, dus dat komt nog beter uit.
Yep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dan ook de eerste keer dat je het resultaat zal zien?
Ja, dat is ook een optie. Doen ze bijvoorbeeld bij vrouwen die een borstamputatie hebben gehad. Of mannen die een phalloplastiek hebben, dan tatoereren ze daar aders en een eikel op zodat ie er echter uitziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Medische tattoos? Als in, getatoeëerde tepels?
Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit jeukende wonden gehad, volgens mij is dat ouwewijvenwijsheid![]()
Ja, maar ik moet er wel heen voor een gesprekje van een kwartier.quote:
Nah. Ik zoek m'n ma nog even op en dan pak ik de trein terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:53 schreef Vanyel het volgende:
Ga je daarna lekker wat drinken bij kalff, pik je nog wat lokale lesbo's op
Niet fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef wonderer het volgende:
Uiteindelijk nog een uurtje geslapen, en ik werd echt raar wakker, helemaal gedesorienteerd en met gespannen spieren en alles :s
Meen je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |