Ja, nu ik verder kijk wordt het erg apart. Maar wel tof om te zien hoe dat stadje van Mexico dat accepteerdquote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn muxes een klasse apart. Een soort derde sekse. Ook allemaal hetero, geloof ik, voor heb komt het meer vanuit hun geaardheid dan identiteit.
Ja, da's inderdaad wel bijzonder. Kon dat overal maar...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, nu ik verder kijk wordt het erg apart. Maar wel tof om te zien hoe dat stadje van Mexico dat accepteerd
risicovol... dan komt er weer een nieuwe bij en staat die er niet bij of blijft Nirak weer een eeuw weg en moet ze er uit enzoquote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef wonderer het volgende:
lezzer is goed met photoshop, misschien moet die eens een mooi OP-plaatje soepen?Met onze avatars erin en alles...
niet helemaal recht.quote:
Ja, maar dat is nu supermakkelijk, geen apart bestandje dat moet worden aangepast of zo (als je een OP met tekst doet dan).quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
risicovol... dan komt er weer een nieuwe bij en staat die er niet bij of blijft Nirak weer een eeuw weg en moet ze er uit enzo
je weet dat wij potten zijn en er weken niet aan denken enzo he?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nu supermakkelijk, geen apart bestandje dat moet worden aangepast of zo (als je een OP met tekst doet dan).
Puik!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef skunkasaur het volgende:
Deze dan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben voor!!quote:
Hahaha, we hebben ooit zo'n OP plaatje gehad geloof ik, een aan elkaar geshopte L met al onze avators. En ik ben idd niet betrouwbaar, de enige bij wie ik niet weg ga is m'n vrouwquote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
risicovol... dan komt er weer een nieuwe bij en staat die er niet bij of blijft Nirak weer een eeuw weg en moet ze er uit enzo
Ooh, goed ideequote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef skunkasaur het volgende:
Wat wel tof zou zijn is zo'n feature dat je met een code een usericon kon posten. Dus:
: Nirak: of, [user ]wonderer[/user], of [ui]lezzer[/ui] of ehhh, /Vanyel, @Nizno, etc.
Zo, feedback topic aangemaaktquote:
Die kan ik niet zien op mn phone..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef wonderer het volgende:
Only in America?
Dit zie ik in Nederland niet zo gauw gebeuren.
Heb je geen pc meer dan?quote:
mooi filmpje... en eerlijk is eerlijk toen ze dat briefje voorlas kreeg ik ook een brok in mn keel.quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mooi filmpje... en eerlijk is eerlijk toen ze dat briefje voorlas kreeg ik ook een brok in mn keel.
gelukkig dat stukje vrouwelijkheid raak je dus niet kwijtquote:
Het blijft een homo hequote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig dat stukje vrouwelijkheid raak je dus niet kwijt
ow ja is ook zo, was ik alweer vergeten ;Pquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef wonderer het volgende:
Only in America?
Dit zie ik in Nederland niet zo gauw gebeuren.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef Nirak het volgende:
Geen idee waarom, maar het is fucking irritant.. Misschien de volgende keer toch maar een HTC
Het grootste nadeel van de Iphone/pad.. en ze gaan het voorlopig ook nog niet fixen ook, want ze willen geen flash omdat dit een te grote belasting is op het systeem.. bij andere telefoons zoals HTC gaat het ook goed, dus volgens mij gewoon een mooie klus voor de ontwikkelaars. Maar misschien dat ik de volgende keer net als jij Erik ook slim ga doen en een HTC neem.. maar ik vind de Iphone verder een geweldig ding dus weet nog niet of ik hem kan missenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
Waarschijnlijk omdat de iPhone/Pad geen flash ondersteunt... ik geloof dat nog niet alle YT filmpjes zijn omgezet van .flv naar erm, een ander formaat
Heb je de bruine of de witte?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Mijn Desire heeft ook een haske mooi scherm en die doet wel filmpjes. Volgens mij is half Lesbeau aan de htc
Maar niet met die resolutie. Ik geil op hoge resolutiesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Mijn Desire heeft ook een haske mooi scherm en die doet wel filmpjes. Volgens mij is half Lesbeau aan de htc
Ik vind die dingen altijd wel groot... die passen niet in mijn broekzak.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil ook een HTC.Iemand verkopen voor 12 euro?
Heb de mijne wel in mijn broekzakquote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd wel groot... die passen niet in mijn broekzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |