Nog niet, da's pas NA de piercingquote:
Betraptquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach het woord seks valt en NanKing komt weer om de hoek kijken. Typisch!
Zo ziet het er hier dus uit hèquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat je op een bounty eiland zat, als je de foto op facebook in gedachten houdt
Vertel me alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef lezzer het volgende:
En ik heb vannacht over Bakfiets. gedroomd
Raar idee. Ik wist niet dat Mexico er ook zo uit kon zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier dus uit hè
We wilden wel heel graag naar een strand/zee dat er zo uit ziet
Dat deel is heel bounty iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar idee. Ik wist niet dat Mexico er ook zo uit kon zien.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Als ze er oud genoeg voor was, was ze vast vrachtwagenchauffeur.
Net als Nizno
Ze moest 'r koffer laten controleren, dan zouden ze je vast ontdekt hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef NanKing het volgende:
Oeh lezzer ik zie nu die pic op fb pas! had je niet een plaatsje in je koffert kunnen bewaren voor mij
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.quote:
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Als ze er oud genoeg voor was, was ze vast vrachtwagenchauffeur.
Net als Nizno
Nee, helaas niemand thuis. Maar gelukkig heeft hij het toch gefixtquote:
Dan is jouw vader net zo erg als Vquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.
[..]
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.
Dus de nieuwe wc is meteen netjes ingewijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee, helaas niemand thuis. Maar gelukkig heeft hij het toch gefixt![]()
En nog na een lang verhaal over manchetten, rubbers en afdichters is hij weggegaan en konden we eindelijk de sluizen openzetten.
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.
Ik weet er wel iets vanaf, maar ik krijg gelukkig begeleiding.quote:
Oh superleukquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens verzonnen dat dat konquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel heeft betaald gekregen op een popfestival
Oeh leukleuk!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[..]
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.
Niks, het was gewoon een potpourri van dingen die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef Nirak het volgende:
En als je deze droom zou analyseren, wat wilde je onderbewustzijn je dan vertellen?
quote:
Ja, mijn vader kent Nizno al ja-ren!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oeh leukleuk!!
Zei je vader echt "net als Nizno."??
Ik ben daar zelf een uitstekend voorbeeld van helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
Een jaar niet sporten en niet opletten met eten heeft zo z'n gevolgen
Oh, datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Vanyel het volgende:
Ja van het resultaat (totnogtoe) natuurlijk. Van borstloos zijn!
9 dagenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Die bedoelde ik natuurlijk ook. De rest is zo te zien best wel strak eigenlijk.
Ziet er trouwens heel netjes uit voor nog geen week geleden.
Wat had je ervan verwacht dan, dat het tegenvalt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef lezzer het volgende:
Foto's kijk ik straks effe
Is het erg dat Chichen Itza tegenvalt?![]()
Free WiFi, dat dan weer wel
Jammer dat ze voor de 1024x600 res gekozen hebben, maar verder snap ik je verliefdheid helemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
http://www.htc.com/nl/product/flyer/overview.html
![]()
![]()
![]()
Wat is een handig abonnement voor een tablet? Ik ben verliefd. Eerst proberen via mijn werk een simkaart te regelen (ipv laptop van de baas), maar als dat niet lukt denk ik toch dat dit mijn nieuwe vriendje wordt.
Met mijn telefoon zit ik daar al ruim boven en daar betaal ik ong. een derde voor.quote:Met dit abonnement kunt u altijd en overal op internet met uw laptop, tegen vaste prijs per maand. Dus geen verrassende kosten achteraf! Bovendien heeft u met dit abonnement een razendsnelle verbinding!
U kunt onbeperkt internetten op uw laptop binnen Nederland. Eerste 12 maanden voor slechts ¤30,- daarna slechts ¤40,- per maand. De maximale downloadsnelheid gaat tot maar liefst 3,6 Mbps. Na verbruik van 500MB per maand valt uw snelheid terug.
Nog steeds goedkoper dan hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:
Stuitende eerste hit op google
[..]
Met mijn telefoon zit ik daar al ruim boven en daar betaal ik ong. een derde voor.
Ja, 't is best geniaal eigenlijk, he? Hoe duur?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:37 schreef Vanyel het volgende:
Dat pennetje
Dat je dan een aantekening kunt maken terwijl ie geluid opneemt en dat ie dan dat stukkie gaat afspelen waarvan je e aantekening selecteert
geen 600 kraampjes met made in china crap in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat had je ervan verwacht dan, dat het tegenvalt?
Da's wel een domper jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
geen 600 kraampjes met made in china crap in ieder geval![]()
Vanyel, je phonesim kan toch gewoon in die tablet? Tweede sim aanvragen en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |