quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Als ze er oud genoeg voor was, was ze vast vrachtwagenchauffeur.
Net als Nizno
Ze moest 'r koffer laten controleren, dan zouden ze je vast ontdekt hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef NanKing het volgende:
Oeh lezzer ik zie nu die pic op fb pas! had je niet een plaatsje in je koffert kunnen bewaren voor mij
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.quote:
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Als ze er oud genoeg voor was, was ze vast vrachtwagenchauffeur.
Net als Nizno
Nee, helaas niemand thuis. Maar gelukkig heeft hij het toch gefixtquote:
Dan is jouw vader net zo erg als Vquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.
[..]
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.
Dus de nieuwe wc is meteen netjes ingewijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nee, helaas niemand thuis. Maar gelukkig heeft hij het toch gefixt![]()
En nog na een lang verhaal over manchetten, rubbers en afdichters is hij weggegaan en konden we eindelijk de sluizen openzetten.
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Meehelpen met het opbouwen van een festival binnenkort en tijdens het festival de artiesten helpen met hun instrumenten, versterkers en microfoons.
Ik weet er wel iets vanaf, maar ik krijg gelukkig begeleiding.quote:
Oh superleukquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens verzonnen dat dat konquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel heeft betaald gekregen op een popfestival
Oeh leukleuk!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[..]
Dat zei mijn pa ook toen ik uit de kast kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |