abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97207738
vorig deeltje: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 143
De dreumesjes:

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria

game on! hier verder :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 28-05-2011 22:57:23 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97207803
Een eigen plekkie joh? Wat moet je daar nou mee? :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97207878
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Een eigen plekkie joh? Wat moet je daar nou mee? :P
spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjes *O*
kunnen we gelijk ook daar de sudocremetjes enzo bewaren :D
pi_97207899
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef simmu het volgende:

[..]

spelen met mijn mesjes, snijmachine en kraaltjes *O*
kunnen we gelijk ook daar de sudocremetjes enzo bewaren :D
_O-
Wanneer zal het gebeuren?
pi_97208028
Asyniur!

pi_97208107
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

_O-
Wanneer zal het gebeuren?
zodra we geld hebben. geen idee dus precies wanneer :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze gaan samen op ravi's kamer dan, die is het grootst. maar ik wil er nu gewoon iets moois van maken. dus met schilderen en er moet een naambordje gemaakt enzo :)
  maandag 23 mei 2011 @ 19:20:11 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97213257
quote:
17s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Vlindur het volgende:
Asyniur!

[ afbeelding ]
Je bent een dag te vroeg :D
Maar toch bedankt :*

Dat gesprekje met Isabeau O+

Bar, ik duim voor je dat jullie donderdag mogen afbouwen. Heerlijk dat hij zo ondernemend en knuffelig is. En die filmpjes O+

Shandaly, ik zou Lars ook leren trap op te klimmen :Y
Beterschap met je rug!

oei simmu, vervelend al die nakomende rekeningen. Maar wel leuk dat jouw 2 kinders het zo fijn met elkaar hebben. Vind dat altijd zo leuk om te lezen...

Harry slaapt in zijn ledikant met Nijntje en Jakob (knuffeldoekkonijn). Als hij boos is, gooit hij ze eruit maar goed daar slaapt hij later niet minder om ;)
Hij heeft wel speelgoed op zijn kamer: zingende koekjespot, een puzzel en duplo. Elke ochtend na de ochtenvoeding in ons bed, parkeer ik hem in zijn bed met zijn koekjespot zodat ik me rustig kan aankleden. Dat werkt prima. 9 van de 10 keer moet ik wel alles van de grond rapen als ik terug kom :D Hoewel: hij heeft nu uitgevonden hoe het ronde vormpje in het ronde gat moet! Dat vind ik zo stoer om te zien 8-)

Inca, ik wil jou en je man/vriend vanavond veel succes wensen! Ik duim voor jullie!
En wat de rest ook al zegt: je bent wél een goede moeder. Dat je lontje korter is bij slaapgebrek is niet meer dan menselijk. Ik hoop dat het zich snel oplost. :*
pi_97213627
Pfff Mart ligt op bed en het huishouden is ook weer gedaan.
Ben dr maar druk mee. Erg leuk weekend achter de rug gehad!
Afgelopen vrijdag was ik jarig (27 lentes jong alweer) en werd ik wakker gemaakt door een zingende papa en een lief ventje waarvan zijn armen steeds omhoog gingen bij hoera. Toen moest ik echt even flink janken, geen klein traantje, nee echt janken. Emo muts maar op zn moment besef ik mij des te meer hoe gelukkig we zijn! En hoe trots ik op mijn zoon ben.
De rest van de dag hebbne we door gebracht in de dierentuin (ideaal als je dichtbij Arnhem woont) en 's avonds nog heerlijk de bbq aangestoken.

Zaterdag zijn we wezen zwemmen in Duitsland. Waar Mart onder water is geweest en dit erg leuk vind! Van de grote glijbaan buiten samen met papa. Een grote lach op zijn gezicht.
Genoten dus!
pi_97213780
Sorbo en Bar, leuke filmpjes!

Simmu, hopelijk is het snel gedaan met al die onverwachte rekeningen en kun je aan je eigen kamertje beginnen (maak je sieraden ofzo dan?) En leuk broer en zus op één kamer.
  maandag 23 mei 2011 @ 21:06:03 #10
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97220326
Ik ben niet bijgelezen dus ik pluk er gewoon wat uit wat ik tijdens het scrollen tegen kwam. :D

Ymme nog gefeliciteerd met je verjaardag! Klinkt alsof je een hele fijne dag hebt gehad. Wat goed van Mart dat hij al zo goed meedoet met 'hieperdepiep hoera!'

MamaNik nog van harte gefeliciteerd met je twee mannen! *O*

Trix, succes met je nieuwe aanpak! Ik hoop dat het werkt. :*

Wij zijn een paar dagen bij m'n ouders op bezoek geweest, op de Veluwe. E.'tje heeft 't prima naar haar zin gehad. Ze kwaakt en kletst nog steeds de hele dag door. Ze durft inmiddels de hele tafel rond te lopen; om de hoek gaan vond ze een beetje eng. :')
Eten gaat steeds beter, als ze 't maar zelf mag doen. M'n moeder had er wat issues mee in het begin (E. kokhalst nogal veel) maar ze raakte er snel aan gewend.
Nou ja, 't is gewoon een koppig, energiek, inventief, blij en gelukkig kind. En dat is 't. #diktrommodus
A grand adventure has begun.
  maandag 23 mei 2011 @ 21:26:25 #11
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97221639
Keshet, wat fijn dat je E'tje zo goed eet en loopt enzo! *O* Wil je trouwens dat ik het Bumba-boekje opstuur?

Dank jullie wel voor het meeduimen enzo, heel lief :* En nou, het zal mij benieuwen wat de nacht aat brengen, ik maak me op voor een nachtje oorlog en hoop heel erg dat het mee zal vallen. We hebben beneden gespeeld met Stef, maar hij moet nog even wennen aan het nieuwe regime: beneden was hij redelijk rustig, eenmaal boven ging hij zonde aanmoediging of wat ook enórm hard rondjes rennen, gillen, trappelen, van alles en nogwat. We hebben hem even laten gaan, maar hebben geen enkele aandacht aan hem geschonken terwijl hij zo druk deed. Toen hebben we hem zijn flesje gegeven terwijl we een verhaaltje voorlazen, tandjes gepoetst en in bed gelegd. Hij is een tijdje aan het spelen geweest nog, maar heeft niet gehuild en slaapt nu lief. Maarja, in slaap komen was het probleem niet meer, dus e gaan het zien. Nu hij zijn flesje al heeft gekregen hebben we 's-nachts geen mogelijkheden meer om hem zijn zin te geven, dus ala hij wakker wordt gaat het niet leuk worden.. Maar we zien het wel :) ergens heb ik hoop, alhoewel ik bijna zeker weet dat ik die hoop beter kan negeren :P

Ah well, er is altijd hoop en jonge poesjes :)
3!
  maandag 23 mei 2011 @ 21:27:43 #12
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97221740
Mamanik, woah! Is het écht al zo ver?? Gefeliciteerd!! *O* Was het een leuke dag?
3!
  Moderator maandag 23 mei 2011 @ 21:33:52 #13
5428 crew  miss_sly
pi_97222187
ymme nog gefeliciteerd!

trix, ik hoop echt dat het goed gaat. En hoop hebben mag altijd, dat is zelfs wel eens broodnodig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97222503
Trix, ik duim voor een goede nacht!
  maandag 23 mei 2011 @ 21:40:09 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97222640
incantrix, spannend hoor, ik hoop voor je dat het goed gaat! Duim mee!
  maandag 23 mei 2011 @ 21:41:57 #16
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97222758
Een dikke knuffel voor Trix :*

Sorbo wat een leuk meiske heb je toch O+ Lekkere kletskous! :D

We zouden morgen moeten voor de BMR prik voor Tessa, maar ik heb het afgezegd...ze is net naar bed gegaan met 38,1.. -O- Ik wilde meteen een afspraak erachteraan zodat ik het 1 en ander kon vragen oa over de verhoging/koorts, het niet alleen willen spelen,,,maar ze hebben voorlopig geen plek :{ Van de week nog maar eens langs gaan..
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97222987
Incantrix...ik denk aan je! Het komt allemaal goed...!

Sorbo, ik hoop dat jij ook eens lekker slaapt....kun je er anders niet iets voor krijgen?
Niet slapen snachts, en dan overdag een dreumes entertainen is geen goeie combi

Asy, veel plezier morgen!

simmu, waar kan jij vinden wat giftig is enzo?
Lars had laatst de dop van mijn lenzenvloeistof afgedraaid en liep er al mooi aan te lurken, geen idee of hij er veel van binnen heeft gekregen, maar ik heb verder niks aan hem gemerkt, maar ik heb die dag wel op internet lopen zoeken maar kon niet vinden hoe erg dat evt was.

oooo jullie kids allemaal over naar een peuterbed? Of zonder zijkanten ledikant....
Nou ik begin er niet aan. Zolang hij nog blijft liggen in zijn ledikant vind ik het goed. Hoewel dat misschien niet lang meer duurt....

Mijn kleine donderstraal klimt op de bank, springt een paar keer en klimt er vervolgens bovenop, om via de rugleuning af te dalen naar beneden....ai 8)7

Mikoxx,je weet denk ik nog wel hoe het bij ons ging met de speen van Meike. Ook pas later dus. Ze was drie. Ik vond het prettig het haar te kunnen uitleggen.
Het CB zei het tegen mij ook wel hoor, "voor het de eerste verjaardag moet die speen weg" yeah right....zij zitten snachts niet je verdrietige kind te troosten...makkelijk praten.
Ik denk dat jij ook blij met zijn met de nachten als ze wel goed gaan, om ze nou ook nog de speen af te pakken...ik denk ook dat dat voor jou ook niet de beste timing is nu :*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 23 mei 2011 @ 21:47:16 #18
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97223136
@ peuterbed of zijkant eruit: Nog láng niet :P Tessa blijft braaf liggen en dat wil ik dus graag zo houden :P
pi_97223198
Hier zolang er geen klim en klauterpogingen worden ondernomen, blijft ze lekker in het ledikant vooralsnog.
Fake it till you make it...
pi_97223316
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Mikoxx,je weet denk ik nog wel hoe het bij ons ging met de speen van Meike. Ook pas later dus. Ze was drie. Ik vond het prettig het haar te kunnen uitleggen.
Het CB zei het tegen mij ook wel hoor, "voor het de eerste verjaardag moet die speen weg" yeah right....zij zitten snachts niet je verdrietige kind te troosten...makkelijk praten.
Ik denk dat jij ook blij met zijn met de nachten als ze wel goed gaan, om ze nou ook nog de speen af te pakken...ik denk ook dat dat voor jou ook niet de beste timing is nu :*
helemaal mee eens!

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef ma_ma het volgende:
@ peuterbed of zijkant eruit: Nog láng niet :P Tessa blijft braaf liggen en dat wil ik dus graag zo houden :P
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

oooo jullie kids allemaal over naar een peuterbed? Of zonder zijkanten ledikant....
Nou ik begin er niet aan. Zolang hij nog blijft liggen in zijn ledikant vind ik het goed. Hoewel dat misschien niet lang meer duurt....
Ik had Tess ook liever nog niet in een bed zonder zijkant gehad, maar veiligheid gaat voor alles...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97226438
Voor Rienk komt er binnenkort een peuterbedje. Maar weet nog niet wanneer we hem overdoen. Ik vind het zo wel prima eigenlijk en Rienk ook :Y
  maandag 23 mei 2011 @ 22:47:52 #22
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97227597
Dat is zeker zo Vicky ^O^

Ik heb een vraag aan jullie aangezien ik voorlopig niet bij het CB terecht kan; Tessa kan NIET alleen spelen, helemaal niet! Geen 5 minuten dat ze even voor zichzelf bezig is...jullie een tip?
pi_97227902
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef ma_ma het volgende:
Dat is zeker zo Vicky ^O^

Ik heb een vraag aan jullie aangezien ik voorlopig niet bij het CB terecht kan; Tessa kan NIET alleen spelen, helemaal niet! Geen 5 minuten dat ze even voor zichzelf bezig is...jullie een tip?
Voor de tv planten? Als Rienk een hangdag heeft ben ik heeeeeel blij met Hopla *;

.

En verder leren alleen zijn? Dat je naast haar gaat zitten en een boek gaat lezen voor je zelf. Gewoon negeren. En dan steeds verder weg gaat zitten? Ik heb geen idee..
  maandag 23 mei 2011 @ 23:17:45 #24
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97229461
Vlindur: Maar als dit nou elke dag, de hele dag voorkomt...??
Ernaast zitten werkt niet :N Mevrouw gaat dan op me klimmen en dreinen en meuten tot ze aandacht van me krijgt..
pi_97230542
Wanneer heb je voor het laatst speelgoed ververst? Misschien een idee om eens wat nieuw speelgoed toe te voegen en waar ze niet meespeeld weg te halen. Ik heb hier ook laatst het speelgoed deels gecategoriseerd opgeruimd en een hoop opgeborgen. Alle duplo ligt in haar poppenwagen (voorheen lag daar een hoop troep in). Een mand met ballen en knuffels en haar trein en dan een kastje wat ze zelf open en dicht kan maken waar puzzels en boekjes inliggen. Wij hebben een lange woonkamer dus ze heeft 2 speelhoekjes. Boven op onze slaapkamer staat ook een mand met speelgoed. En dan heb ik de 'back up' doos. Daarmee rouleer ik speelgoed, zodat ze, als ik merk dat ze zich sneller gaat vervelen, steeds weer wat nieuws te ontdekken heeft.

Mette heeft altijd heel goed zelfstandig gespeeld, dus ik heb voor de rest weinig tips voor je.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')