waarom, jij weegt niksquote:
Het gaat eigenlijk wel goed om eerlijk te zijnquote:
nah...ik ben best aangekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
waarom, jij weegt niks :'0
[..]
Het gaat eigenlijk wel goed om eerlijk te zijn
Ja het is net die paar kiloquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...ik ben best aangekomen![]()
Een kilo of 3 voor de bruiloft...Meer niet
Nou iedereen ziet ze bij mij, he Mirandaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt...die zogenaamd niemand ziet behalve jijzelf
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou iedereen ziet ze bij mij, he Miranda
Ik heb melk, of yoghurtquote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik niet, maar als je dr zelf last van hebt dan is dat gewoon zo...
Vroeger aren die shakes toch met melk? weet je nog ...toen de dino's rondliepen
Ik ken je sinds vorig jaar, en heb je naakt gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou iedereen ziet ze bij mij, he Miranda
Ik ben wel moddervetquote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken je sinds vorig jaar, en heb je naakt gezien
En je bent wel wat dikker geworden
Dus ik snap je wel
Niet dat je moddervet ben
Nee weightcare die was nog goedkoper en hetzelfdequote:
Nah ja ik vind van niet, maar als jij dr niet goed bij voelt dan doen....Doe ik tenslotte ookquote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben wel moddervet![]()
![]()
[..]
Nee weightcare die was nog goedkoper en hetzelfde
Sport ze mopquote:
Jij hebt mij al heel lang niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja ik vind van niet, maar als jij dr niet goed bij voelt dan doen....Doe ik tenslotte ook
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Sport ze mop(deja vu)
[..]
Jij hebt mij al heel lang niet gezien
Wacht maar JONGUH ik plet je vrijdagquote:
Ik heb vetjes op mijn heupen en buik, en nee geen rondingen maar vetjesquote:
nah, dat zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb vetjes op mijn heupen en buik, en nee geen rondingen maar vetjes
nietusquote:
quote:
Jij bent gewoon geyl, je bent alleen zo stom geen vrouw te willenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
zoalng je niet zo dik als mij bent, niks aan de hand!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 23 mei 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
Benny iemand zijn fok klapt er steeds uit of blijft hangen, waar kan dat aan liggen?
Iets op de pc ofzo, en altijd 's avonds.
Oh ik dacht aan een browser probleemquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een browser probleem
Hoor mij eens nerdy doen
Ze, heksje, firefox ook net als ik dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen... welke gebrukt-ie?
Het is vreemd dat het maar in een bepaalde periode is..quote:Op maandag 23 mei 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze, heksje, firefox ook net als ik dus daar kan het niet aan liggen.
Ja nou ja, ik ben even off oudste wil op hyvesquote:Op maandag 23 mei 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is vreemd dat het maar in een bepaalde periode is..
Hyvesquote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik ben even off oudste wil op hyves
is het een specifieke tijd dat het begint?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
hoi Benny Remlof zei het ligt waarschijnlijk aan mijn browser, maar echt raar overdag nergens last van maar in de avond begint de pret, draaien en dan kom ik weer niet op FOK. maar bedankt voor het meedenken.
Wat denk je?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Ohw, die 5 opdrachten?
Was je er al aan begonnen?
Nou hup, werken jijquote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
That's Right!
En ik heb donderdag 2 proefexamens.. dus moet nog 2 boeken leren
Overnemen en aanpassenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, pff.. dit heb ik al 3 x gedaan ofzo tijdens de afgelopen 2 jaar
Nee, dat zou de playboy zijn.quote:
Ik wou al hoi crv zeggenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Voor die eer bedank ik geloof ik.
Hoi crvquote:
Je haalt de kabel van internet er maar uitquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, kan iemand alles afsluiten voor mij? Twitter, dit, en alle andere sites waar ik lid ben?
Discipline lieffie, je kunt het.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, kan iemand alles afsluiten voor mij? Twitter, dit, en alle andere sites waar ik lid ben?
Of tieft de laptop uit het raam. Werkt ook prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je haalt de kabel van internet er maar uit
HIHI DRAADLOOSquote:Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je haalt de kabel van internet er maar uit
Ja die heb ik nodig voor school hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Of tieft de laptop uit het raam. Werkt ook prima.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Of tieft de laptop uit het raam. Werkt ook prima.
quote:
Ja maar er gebeurt wel eens wat waarvan je een energieboost krijgtquote:
quote:
Een golden oldie uit mijn Singles- en BeFtijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een golden oldie uit mijn Singles- en BeFtijdIk wist wat BeF betekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt een blikje redbull op?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar er gebeurt wel eens wat waarvan je een energieboost krijgt
Zoietsquote:
Dat kan ik me geheel voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. En ik zou graag vijf minuten terug in de tijd gaan zodat dit zo was gebleven.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
*hoort dj op 3fm nieuwe single van The Naked And Famous aankondigen*
*kent het nummer al een paar weken*
*feels incredibly hipster*
Mannen snappen dat niet johquote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook niet dik, maar bikini tijd en net die paar kilo's
Die rechter is gewoon mager vergeleken bij de rest.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen snappen dat niet joh
Ik wel
Maar je bent niet DIK! Wel aangekomen dat wel
Weet je wie dik is?? Deze dames
[ afbeelding ]
Sie zijn pas DIK
en dan ook nog in bikiniquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Die rechter is gewoon mager vergeleken bij de rest.
Ik heb nu een andere stok achter de deurquote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar keek ik altijd naar als ik wilde afvallen
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu een andere stok achter de deur
Jij kunt 1641 keer in die dunste.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu een andere stok achter de deur
Nou overdrijven is ook een vak hoorquote:
ik voel me op slag dunquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen snappen dat niet joh
Ik wel
Maar je bent niet DIK! Wel aangekomen dat wel
Weet je wie dik is?? Deze dames
[ afbeelding ]
Sie zijn pas DIK
opvolgerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die een paar weken geleden megahit was? Of de opvolger daarvan?
quote:
Jijpijp.quote:
Gelukkig maar, op de plavuizen breekt hij misschien.quote:
Das er 1 meer.quote:
ik besef me net dat hij waarschijnlijk niet eens door de brievenbus pastquote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig maar, op de plavuizen breekt hij misschien.
Als je een aardige postbode hebt vouwt ie hem misschien wel ff dubbel voor je.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik besef me net dat hij waarschijnlijk niet eens door de brievenbus past
o jaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik besef me net dat hij waarschijnlijk niet eens door de brievenbus past
End an spelletjes ofzo er mee doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
die gevouwen dingetjes maakte ik aan de lopende band op de basisschool
ik ook niet, iets met kleuren en lettertjes en weetikwatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
End an spelletjes ofzo er mee doen.
Ik weet niet meer precies hoe dat ook alweer in elkaar stak.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, iets met kleuren en lettertjes en weetikwat
soort van low budget magic 8-ball
Acht genummerde vakjes, dan een getal noemen, zo vaak 'happen', dan zijn er vier nummers, nummertje kiezen en voorlezen. De humor!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
End an spelletjes ofzo er mee doen.
Ik weet niet meer precies hoe dat ook alweer in elkaar stak.
ZOiets ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dan zette je toch gekleurde stipjes op de binnenkant, en daar achter zat een vraag?
Dat was het, we hadden gewoon even een jonger iemand nodig.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Acht genummerde vakjes, dan een getal noemen, zo vaak 'happen', dan zijn er vier nummers, nummertje kiezen en voorlezen. De humor!
En dan lekker via het beeldscherm lezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb net voor het eerst een boek gedownload, ik schaam me en voel me vies!
Wist niet eens dat dat kon, oh you internet.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb net voor het eerst een boek gedownload, ik schaam me en voel me vies!
Wist niet eens dat dat kon, oh you internet.
de enige reden waarom ik een e-reader in huis zou halen is om recepten op te zettenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik ook niet, en ik haat het met een passie, maar ik wil eerst even kijken of het wel de moeite waard is.
Ik heb alle recepten van the Anarchy cookbook al op mijn lichaam getattoeerd a lá Prison Break voor als ik ooit in een benarde situatie kom.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik een e-reader in huis zou halen is om recepten op te zetten
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb alle recepten van the Anarchy cookbook al op mijn lichaam getattoeerd a lá Prison Break voor als ik ooit in een benarde situatie kom.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb alle recepten van the Anarchy cookbook al op mijn lichaam getattoeerd a lá Prison Break voor als ik ooit in een benarde situatie kom.
quote:
the anarchy cookbook, dat is nog eens vintage internetquote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Iets wat verder nog niemand weet behalve simone en mijn mamaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
Ik zit twitter even bij te lezen, wat is er zo geheim patrique?
Okidoki.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets wat verder nog niemand weet behalve simone en mijn mamaen dat hou ik nog ff zo
Als het allemaal lukt horen jullie hopelijk over een paar maand er wat over
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
JE BENT HET NIEUWE NEUKERTJE VAN JAMAI.
Ik hang aan de lijn met Wilma!
Wuut?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Hihiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
*Proest!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Whahahha.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
En het erge is met Patrique zou het zomaar kunnen
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
En het erge is met Patrique zou het zomaar kunnen
Omdat het kanquote:
Weet ik maar Patriquequote:
Schreeuw niet relnichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hebben jullie nog wat nodig? Ik ben nu actief![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
CV SpelersWtf die heb ik al gegeven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hebben jullie nog wat nodig? Ik ben nu actiefYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Niks maar het is lente enzoquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
Wat hebben jullie op zeg, hyperactieve bende hier.
WE ZIJN GEIL HANSCH, ENJOY THE ORGIE!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
Ik merk het.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WE ZIJN GEIL HANSCH, ENJOY THE ORGIE!
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
CV SpelersDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hebben jullie nog wat nodig? Ik ben nu actief![]()
Alleen die toys lukt niet verder donequote:
Tijd dat ik me meld naast jou. Voor de sereniteit.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
Ben je dronken?quote:
Jahaa dat weet ik nu welquote:
...dan is er wat anders aan de handquote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, ik vind mensen ook lief als ik niet dronken ben
Hoe dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, ik vind mensen ook lief als ik niet dronken ben
Dank.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijd dat ik me meld naast jou. Voor de sereniteit.
nee gewoonquote:
quote:
O ja je bedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gewoon
Ik ben gewoon blijBlij voor iemand
En me bed komt aanstaande donderdag
Ow siep ik heb van die dingen van de plusNeem ik vrijdag mee
Ik jou ook, eigenlijk ben je vandaag wel heel erg lief voor mequote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een hoeslaken vinden van 180x210![]()
Ik heb je wel 2 keer gebeld vandaagquote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik jou ook, eigenlijk ben je vandaag wel heel erg lief voor me![]()
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je wel 2 keer gebeld vandaag
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik haat lijnen, zit verdomme al de hele dag te zeiken op de pot, kut liters water
Even een krom C_A'tje
kut liters.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik haat lijnen, zit verdomme al de hele dag te zeiken op de pot, kut liters water
Even een krom C_A'tje
Gofferquote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
Even een krom C_A'tje
Die had ik niet eens doorquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik niet eens door
Maar ja zo ongeveer wel ja
Joahquote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
En zijn jullie nu blij dat ik dat gedeeld heb met jullie?
Ik vind het meer iets voor twitterzzzquote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Ik wist het, ik ken jullie te goedquote:
oehhhhhquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor twitterzzz
It's there dahlingquote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wacht.. dan kan ik het retweeten!
Ik had me geen leven zonder deze melding kunnen voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had me geen leven zonder deze melding kunnen voorstellen.
O ja komt door londen, had ik vorige keer ook, goedkope citytripsquote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
win_salou_vakantie is now following you on twitter
NOOOOOESSSSS
Ik ben te hyper geloof ik, ik moet ophoudenquote:
De 1191 topics ervoorquote:
Nee joh... je hebt gelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben te hyper geloof ik, ik moet ophouden
Nope, maar nu wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Brittany uit Glee achtergronddanseres was bij Beyonce.. ze werd gevraagd om die choreografie te leren aan die mensen die dat moesten doen, en ze aan de cast werd toegevoegd?
Tofquote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Brittany uit Glee achtergronddanseres was bij Beyonce.. ze werd gevraagd om die choreografie te leren aan die mensen die dat moesten doen, en ze aan de cast werd toegevoegd?
Ja, tof he!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Gofferquote:
Ik niet, wel boeiendquote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... ik heb de vorige 2 afleveringen ook gezien
Beter toch?quote:
Ze zit zelfquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stel voor om die ouders te veroordelen tot een minsten zo erge naam.
Ze was toch ook 1 van de dansers van Britney Spears?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Immer, maar de kilo's willen niet wegquote:
Ik vind die actrice een mooie meidquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel een mooie naam
Nee... toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel een mooie naam
ja, das dan weer wat minder...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee... toch?
Dan wordt dat mens altijd troela of trutta genoemd ofzo.
Dan zit ik dat clipje te kijken en te wachten tot er een domme uitspraak komt.quote:
Zwabberman.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
ga maffen, zo lang achter elkaar in een cad programma staren is niet gezond
Je iPhone? No way, hoax, etc!quote:
Ik ga eens beginnen aan Harry Potter. Slapen kan ik nog niet, maar ik zie te veel FOK! en laptop in het algemeen deze weken. De ene kant ben ik blij als het straks voorbij is, en alle voorbereidingen afgerond zijn. En dan maar hopen dat het allemaal goed gaat in Amerikaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Trusten slapers
Ik slaap waarschijnlijk nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |