Oeh, ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de stokstaartfoto is ingezonden, als ik niet win dan is Pisces het schuld
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand heeft met poep op muur geschreven, creatief wel.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde 'onzijdig' aangeven, zoals in het woordenboek.
Kun je niet een krabbel achterlaten?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
En dat zijn de toekomstige advocaten, accountants en politie.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand heeft met poep op muur geschreven, creatief wel.
crisis, iedereen moet inleveren, graffiti budgetten zijn niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Vroegah kregen we nog een vulpen met inkt.
Volgende blok mag je ook smeren met uitwerpselen, keep that in mind.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crisis, iedereen moet inleveren, graffiti budgetten zijn niet meer wat het geweest is
"...and here a little Van Dyck Brown, and now we have a happy little tree there..."quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende blok mag je ook smeren met uitwerpselen, keep that in mind.
Bobquote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"...and here a little Van Dyck Brown, and now we have a happy little tree there..."
[ afbeelding ]
oh-okquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh is eigenlijk niet zo van d'r UI in OP's
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:40 schreef omearos het volgende:
(a) (b) (c) (d) (e) (f) (g) (h)(j) (k) (l) (m) (n)
(p) (q) (r) (s) (t) (u) (v) (w) (x) (y) (z)
(A) (B) (C) (D) (E) (F) (G) (H) (I) (J) (K) (L) (M) (N) (O) (P) (Q) (R) (S) (T) (U) (V) (W) (X) (Y) (Z)
hmm, zijn er blijkbaar niet nog meer
Accountantsquote:Op maandag 23 mei 2011 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
En dat zijn de toekomstige advocaten, accountants en politie.
Dan is het goed, dan ga ik je figuurlijk niet opeten, maar pak iets anders.quote:
Weer wat kuukskes van de ondergang gered.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan ga ik je figuurlijk niet opeten, maar pak iets anders.
Nou ze liggen in mijn kast, dus ooit gaan ze eraanquote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weer wat kuukskes van de ondergang gered.
Ja hey net nu ik weg gaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedenavondHoe is het hier?
Ben hier te lang niet geweest
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedenavondHoe is het hier?
Ben hier te lang niet geweest
Whehehehehe tot een week of wat terug had niemand ervan gehoordquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs leraren doen aan planking
dat je mp3 speler nummers door elkaar afspeeltquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Weten jullie wat 'shufflen' is?Iedereen heeft het er over maar aangezien ik amper op de harde weg kom...
Ik ken het alleen op een mp3 speler, dat er willekeurige liedjes voorbij komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Weten jullie wat 'shufflen' is?Iedereen heeft het er over maar aangezien ik amper op de harde weg kom...
http://shuffling.nl/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde bijna vragen of het niet ouderwetsch schuifelen op z'n Brôabants is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
Dit is de eerste planker die ik leuk vindquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs leraren doen aan planking
Nee schuifelen noemen we hier slowen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het niet ouderwetsch schuifelen op z'n Brôabants is.
Oh noesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee schuifelen noemen we hier slowen.
Wheheheehquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of het niet ouderwetsch schuifelen op z'n Brôabants is.
Bellaquote:
Sorry lieverdquote:
Kipjequote:
Moet je ook nog eten of heb je op de parkeerploats een happie gepakt?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik sta op parkeerplaats in Den Haag, net aan betaald onderzoek meegedaan
Zo weer terug naar Zoetermeer
Alles goed hierquote:
Koen, daar ben je weerquote:
''Lisa, zou je met mij willen slowenquote:
Ff snel thuis wat binnen gemikt voordat ik aftaaide.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je ook nog eten of heb je op de parkeerploats een happie gepakt?
Boks chickie!quote:
Omg Piscesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boks chickie!
Ik zal jou eens slowen tijdens de karaoke, met je pokerstick
het is tapdansen voor motorisch uitgedaagdenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Lutte het volgende:
Okay, dank jullie, shufflen is dus ongecontroleerd met je benen zwiepen.
En Pisces, schuifelen heet hier slowen ja.Maar voorlopig schuifel ik alleen met Fabian.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Lisa, zou je met mij willen slowen[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]'''
''Ja, is goed maar eerst ff mijn Bacardi Breezer achterover slaan en dan ff kusjeskring doen''
Dat waren tijden, jonge.
Awquote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Lutte het volgende:
Maar voorlopig schuifel ik alleen met Fabian.
Is goed, oude tijden herbeleven!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boks chickie!
Ik zal jou eens slowen tijdens de karaoke, met je pokerstick
Jij kent duidelijk nog niet de Gaga begrippen met de pokerstickquote:
Rij voorzichtig!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga rijden.
Tot later op deze of gene SC![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk nog niet de Gaga begrippen met de pokerstick![]()
Slowen + pokerstick = dansen Pgr
Waarschijnlijk liggen we al om na 2 liedjes van het lachen en de drank.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
nog even en jullie moeten een karaoke marathon van een week doen om alles wat jullie van plan zijn te kunnen uitvoeren
Neen, hoeveel drank er ook in zit, ik ga serieus door tot het eindje!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen we al om na 2 liedjes van het lachen en de drank.
Zeg, heb jij je zeiksnor-broek aan?quote:
met heftig pulserende spasmen op de grond a-melodieus meekwijlen na een fles wodkaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neen, hoeveel drank er ook in zit, ik ga serieus door tot het eindje!
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met heftig pulserende spasmen op de grond a-melodieus meekwijlen na een fles wodka
NEE! Ik weet hetquote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met heftig pulserende spasmen op de grond a-melodieus meekwijlen na een fles wodka
Dus we blijven zuipen totdat we met onze kont in EHV zitten?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neen, hoeveel drank er ook in zit, ik ga serieus door tot het eindje!
Doen we een keer.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil wel een keer een alcoholmarathon doen met Lisa![]()
![]()
Nee Da Busch voor de bollen bij het bakkertje!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus we blijven zuipen totdat we met onze kont in EHV zitten?
Ik snap het nu al niet meer en dan ben ik nog nuchterquote:
Is goed,quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Da Busch voor de bollen bij het bakkertje!
het is de dwarsdoorsnede van de onderkant van een boot, met plankingquote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het nu al niet meer en dan ben ik nog nuchter
rijden? Veel plezierquote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga rijden.
Tot later op deze of gene SC![]()
Ja dat begreep ik nog, maar wat die ene Sister daar doet...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
het is de dwarsdoorsnede van de onderkant van een boot, met planking
Die is overigens wel erg lekker om mee te brullenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb 99 problemen maar wodka is de oplossing voor alle 99!
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb 99 problemen maar wodka is de oplossing voor alle 99!
quote:
Dat is wel een eindbaas.quote:
kippiequote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeutje, wat gaat dit hardPisces kippie, ik ben naar Portugal geweest met
En het was heerlijk
Wat heerlijk, Portugal is echt fijnquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En het was heerlijk
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En het was heerlijk
Hey wat leuk, bedoel je de dolle/gekke 5 minuten Lutte?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Fabian krijgt de gloeiende vijf, kom maar door met de stofzuiger.
Uhu.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey wat leuk, bedoel je de dolle/gekke 5 minuten Lutte?
ik dacht even dat Lutte 5 minuten dol werdquote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey wat leuk, bedoel je de dolle/gekke 5 minuten Lutte?
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht even dat Lutte 5 minuten dol werd
[ afbeelding ]
quote:
Wie kan daar bij zitten, ook je paps?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
De gekke vijf noemt ons mam dat altijd, als iemand in het huis hier aan het rauzen is.
Soms stoeien Rob en ons pap op bed, en dan ga ik ze met kussens slaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie kan daar bij zitten, ook je paps?
geweldig taaltjequote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms stoeien Rob en ons pap op bed, en dan ga ik ze met kussens slaan.
Ons mam dan:
''Nondju, kléne kénder zen jullie! Hou toch es op, ge makt heul het bed rauw!''
quote:
quote:
Het is echt prachtigquote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef omearos het volgende:
[..]Portugal lijkt me een prachtig land om heen te gaan
wat heb je allemaal gedaan?
quote:
Inderdaad ja. Irritant zelf-overschattend ventje. We hebben een type kuitenbijter nodig. Maar die zijn schaars... zeldzaamquote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos, PSV wil Schaars erbij. Ik denk dat je dan een kussen mee moet nemen bij de thuiswedstrijden. Nog meer gaap op het middenveld.
Ja, jij hebt 10000 contacten op dat forum van de nakiesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Pisces?
tadaaaaaa, nu zorgen dat iedereen gaat stemmen he![]()
http://fotowedstrijd.tntp(...)/foto/?photoId=41417
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga slapen, zolang buurman de klusjesman dat toelaat.
Lekkerquote:
Ja das echt een pareltjequote:
Welterustenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja![]()
Zo, ik ga lekker op tijd slapen, morgen gaan alle hondjes mee werken, en dan loop ik na het werk met een vriendin naar huis
Ik denk dat ik in LA ook maar ergens ga planken. Op een boothbabe of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt voor alle leeftijden
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in LA ook maar ergens ga planken. Op een boothbabe of zo
Daarna verlaat ik het pand in de boeien.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna verlaat ik het pand in de boeien.
MINI'Squote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Zo een rijdt er hier in het echt rond.
Mn baas had een hele hele coole oude mini, zo een rode met sportstrepen, herrie dat dat ding maakte![]()
Nu hebben hij en zn broer alletwee zo een kakkige groene met golfsticks dr op, en een van de vrouwen heeft een nieuwe, blegh.
En mn vrienden hebben zo een gruwelijke clubman, ik noem dat altijd de minilijkenwagen
ik stoot m'n hoofd altijd in die nieuwe, ook als ik voorin zitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alleen de oude leuk, die nieuwe vind ik niks
Ik ook zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind alleen de oude leuk, die nieuwe vind ik niks
Moet je de oude eens over drempels jagenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stoot m'n hoofd altijd in die nieuwe, ook als ik voorin zit
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind die nieuwe Mini's echt fucking mooi. De oude heb ik altijd zin om in de sloot te duwen, gewoon kijken hoe ze vallen.
net als dat autootje in alles is liefdequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind die nieuwe Mini's echt fucking mooi. De oude heb ik altijd zin om in de sloot te duwen, gewoon kijken hoe ze vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net als dat autootje in alles is liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Welke auto, vertel Zwab, je bent geheid de enige
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
[..]
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja dieze over de brug tillen, classic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die film is leeeeuk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
stelletje dronken studenten pakken dan zo'n brommobiel op en tillen em over de rand van een brug in amsterdamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke auto, vertel Zwab, je bent geheid de enige
MIquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
omg, jeuk, jeuk, mepneigingen, aah, weet niet of ik het filmpje kan zien
Ik ga ook niet zoeken. En dat is goed. Ik kan tevreden zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet eens of ik wil weten wie het is.
Ik denk dat ignorance bliss is
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
Gotta have my bowl, gotta have my bowl of cereal, that line is about consumerism, so many people can't pay the mortgage
Nee het is echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]she really is trolling
![]()
of hebben ze het nagesynchroniseerd?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zoeken. En dat is goed. Ik kan tevreden zijn.
Ik heb er al eens zoeen kapotgetrapt. Moeten ze er maar geen rood kruisje opzetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
c_a neemt een rode voor me mee
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er al eens zoeen kapotgetrapt. Moeten ze er maar geen rood kruisje opzetten.
Ga maar gauw kijken dan voordat je nog meer kapot stamptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar er is ook tennis op, Roland Garros
Heb je weer een check-up straks Pgr?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
Is het al tijd om naar het ziekenhuis te gaan?![]()
Ik verveel me
Jepquote:
Dat klinkt goed! Fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep
Gaat nu wel goed, geen bloedneuzen meer gehad.
Lijkt wel of het door die verhoging komt.
En je ziet nou ook wel wat resultaat.
Nu misschien zelfs verhoging naar 50 of 60mg.
Had eerst 30mg per dag
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden.Maar ik had het weer aan de stok met Herr Gymleraar.
Gelukkig heeft hij niks aan zijn stokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden.Maar ik had het weer aan de stok met Herr Gymleraar.
In dat geval: we gingen de veldloop doen, 3.2 kilometer rennen over stoffige zandpaden en onverharde wegen. En de beoordeling gaat per leerjaar.. Maar er zitten mensen van twintig in mijn leerjaar. Ja, daar kan ik niet tegenop. Maar ze weigeren mij dus voor iemand van vier vwo te beoordelen omdat ze die mensen van twintig ook niet als iemand van twintig beoordelen. Ja, dat maakt het juist zo oneerlijk sukkel. Maar nu heb ik dus weer een drie ofzo, verrassing verrassing.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Die confrontaties zijn wel vermakelijk voor een toehoorder.
quote:
Zetten ze dan geen limiet tijd neer, dus gewoon beoordeeld op iemand van gemiddeld 17?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval: we gingen de veldloop doen, 3.2 kilometer rennen over stoffige zandpaden en onverharde wegen. En de beoordeling gaat per leerjaar.. Maar er zitten mensen van twintig in mijn leerjaar. Ja, daar kan ik niet tegenop. Maar ze weigeren mij dus voor iemand van vier vwo te beoordelen omdat ze die mensen van twintig ook niet als iemand van twintig beoordelen. Ja, dat maakt het juist zo oneerlijk sukkel. Maar nu heb ik dus weer een drie ofzo, verrassing verrassing.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je daar werk van maakt win je echt wel van de school. Anders zou ik lekker naar de krant gaan, met alle toeters en bellen.
Sowieso mensen van 20 op 4VWO...quote:
Lutte zit in 5 VWO, maar is een jaar jonger dan iemand die de reguliere weg heeft gevolgd. Ze heeft een jaar op de basisschool overgeslagen.quote:
Ik heb het over de andere mensen die 20 zijn. Of dat nu 4 VWO is of 5VWO, je bent drie jaar te laat. Ook als je vanaf de HAVO binnenstroomt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lutte zit in 5 VWO, maar is een jaar jonger dan iemand die de reguliere weg heeft gevolgd. Ze heeft een jaar op de basisschool overgeslagen.
Je bent nooit te laat om te leren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de andere mensen die 20 zijn. Of dat nu 4 VWO is of 5VWO, je bent drie jaar te laat. Ook als je vanaf de HAVO binnenstroomt.
"te laat", wat een lulkoekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de andere mensen die 20 zijn. Of dat nu 4 VWO is of 5VWO, je bent drie jaar te laat. Ook als je vanaf de HAVO binnenstroomt.
Dat misschien wel ja. Maar er kunnen allerlei oorzaken voor zijn he. Ik ga niet meteen oordelen metquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zie ze liever met 20 nog op het VWO zitten dan dat ze dan al werkloos op straat hangen de hele dag hoor
Ook al hoort het niet, je mag gewoon terug als dertiger aan een opleiding beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik heb aan dat hele VWO helemaal geen klap gehad.
Achteraf had ik liever havo - HBO gedaan of zo.
Nu heb ik alleen een VWO diploma, en daar heb je natuurlijk geen ene barst aan
Nee precies. Een MBO-diploma is vaker nog meer waard dan een VWO?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik heb aan dat hele VWO helemaal geen klap gehad.
Achteraf had ik liever havo - HBO gedaan of zo.
Nu heb ik alleen een VWO diploma, en daar heb je natuurlijk geen ene barst aan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al hoort het niet, je mag gewoon terug als dertiger aan een opleiding beginnen
Naja het is zeker wel praktijkgerichter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies. Een MBO-diploma is vaker nog meer waard dan een VWO?
Of niet?
Ik moet er toch niet aandenken om weer naar school te gaan..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volwassenenonderwijs en avondscholen enzo zijn toch helemaal hip and happening!!
Ik zat als grietje van 15 op volwassenonderwijs tussen de mensen van 30-50, zo heerlijk niet-normaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volwassenenonderwijs en avondscholen enzo zijn toch helemaal hip and happening!!
De multotypedamesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja het is zeker wel praktijkgerichter.
Ik denk dat ik wel baat heb bij mn VWO / WO denkniveau hier bij mn werk hoor, ik werk met alleen maar hoogopgeleiden en die communiceren met mij een stuk prettiger en makkelijker dan met de mulotypedames van 50+ die hier werken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al hoort het niet, je mag gewoon terug als dertiger aan een opleiding beginnen
Ze hebben echt alledrie op de mulo hun typediploma gehaald en zijn toen dit werk gaan doen, twee meteen hier, een ergens anders en die is ook hier aangespoeld helaas.quote:
Best jammer, want het is een leuke werkomgeving als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar de hele inhoudelijke kant van het werk hier gaat echt volledig langs hun heen![]()
Maar er zit dus wel verbetering in!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Geen verhoging.
Moet over 2 maanden terug want hij zag er wel verbetering in.
Alleen mijn lippen zijn helemaal uitgedroogd.
Vaseline had hij verteld, maar dat sluit juist af terwijl ik iets voedends moest hebben.
De apotheekster kwam daarmee, nu een paar proefzakjes van iets.
Hij had de boodschap begrepen en ik hoef ze niet meer af te plakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, wat vond je gymleraar eigenlijk van je mooie pleisters laatst? Of heeft ie niks gezegd?
Wat goed! Dat had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij had de boodschap begrepen en ik hoef ze niet meer af te plakken.
Wat fijn dat hij de verbetering ook zagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Geen verhoging.
Moet over 2 maanden terug want hij zag er wel verbetering in.
Alleen mijn lippen zijn helemaal uitgedroogd.
Vaseline had hij verteld, maar dat sluit juist af terwijl ik iets voedends moest hebben.
De apotheekster kwam daarmee, nu een paar proefzakjes van iets.
Ik ook niet.. Maar hij kon er wel mee lachen en zag nu in dat het echt minuscule knopjes zijn die geen kwaad kunnen.quote:
Mja, hij was er niet helemaal tevreden over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij de verbetering ook zagHopelijk straks weer kissable lips
Yay, ook eens een keer iets positiefs bij die zeiksnorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar hij kon er wel mee lachen en zag nu in dat het echt minuscule knopjes zijn die geen kwaad kunnen.
En ik ben al op de helft!! Gisteren drie weken, dus over twee weken en zes dagen mogen ze eruit.* Lutte Kruisje op de muur zet.
Kleine stapjes vooruitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, hij was er niet helemaal tevreden over.
Maar het heeft tijd nodig.
En ik hoop het ook
Gelukkig wel ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, ook eens een keer iets positiefs bij die zeiksnor![]()
Heb je al nieuwe oorbellen op het oog? Het gaat snel zo
Helleuquote:
Op zich is het wel eerder een uitzondering om geen gaatjes te hebben, maar het zou toch op moeten vallen, ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!![]()
Ik heb al best wel wat oorbellen omdat niemand ooit doorhad dat ik geen gaatjes had.![]()
Maar ik heb voor mijn afgelopen verjaardag roze roosjes gehad en die wil ik heeeeel graag in.
![]()
+1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way.
Ik wist op het VWO al niet hoe ik moest leren, nooit gedaan dus ook.
Het is letterlijk mijn ergste nachtmerrie om weer naar school te moeten gaan.
Ik heb er echt nachtmerries over eindexamen doen en zo, dat ik gezakt ben, en dat ik het weer moet gaan doen, en dat ik blijf zakken![]()
Ik heb een heel hoog iq maar daardoor heb ik nooit hoeven leren hoe ik moest leren.
Als ik iets leuk vind dan weet ik meteen hoe het moet en dan doe ik het gewoon, dingen die ik niet leuk vind die komen dr bij mij niet in.
Das best een handicap helaas.
Mijn beste vriend heeft ook nog tot zijn 30ste een HBO-opleiding gedaan (ook afgerond) en stel ik was doorgegaan met accountancy, was ik waarschijnlijk nu nog aan het studerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef omearos het volgende:
Hoi!
Oh-oh, ik heb op mijn 29e een HBO-opleiding afgerond. Kom ook van het VWO maar vind praktijk gewoon leuker
PGR: mooi dat het goed gaat
whehe, ik ben vijf jaar ouder dan de meeste kinders in mijn klasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Één van de mensen van twintig (een jongen heeft dat ook gedaan) is blijven zitten op de basisschool, heeft eerst vmbo gedaan, toen havo en nu vwo.. Dat vind ik niet 'te laat', daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen.. Dat je dan nog naar de middelbare kunt, tussen al die 'kindjes' en dergelijke.. Dan wil je wel iets van je leven maken.
De rest is vaak blijven zitten, heeft gewisseld van vwo naar havo en weer terug of is na de havo vwo gaan doen.
Dat geeft niet, je mag te laat zijn hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
wait, wut, mijn pagina refreshte niet echt, we zitten al even verder
Maar als je water breekt ben je er iets té laat bij, smoesjes gaan dan niet meer op!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, je mag te laat zijn hier.
Gewoon laten vloeien!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar als je water breekt ben je er iets té laat bij, smoesjes gaan dan niet meer op!
Ik dacht dat dit een "Bella, m'n msn staat aan, ik ben er" post wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
Bij de weg ik probeerde te zeggen dat ik er zou zijn.
Op de Yoda manier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een "Bella, m'n msn staat aan, ik ben er" post was
Bella en ik communiceren niet per msn, we sturen onze strings naar elkaar toe met de postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een "Bella, m'n msn staat aan, ik ben er" post was
Sorry dat die tijgerstring met Swarovskidiamantjes niet aan is gekomen, Gijsbert de postbode heeft hem geconfisqueerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella en ik communiceren niet per msn, we sturen onze strings naar elkaar toe met de post
Wat is er met postbode Siemen gebeurd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sorry dat die tijgerstring met Swarovskidiamantjes niet aan is gekomen, Gijsbert de postbode heeft hem geconfisqueerd.
Aha! Nou snap ik het stringwerpen tijdens de concerttour!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella en ik communiceren niet per msn, we sturen onze strings naar elkaar toe met de post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |