Ik ga ook naar Nijmegenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
op naar de geschiedenis leraren opleiding te Nijmegen !!
Vast wel. Die vindt mij vast heul lievug <3quote:Op maandag 23 mei 2011 16:34 schreef coban het volgende:
ik gun het je hoor! maar ik vraag mij af of handboek het je gunt
Maar ook niet in die van hemquote:Op maandag 23 mei 2011 16:36 schreef coban het volgende:
haha vast wel mr hij reageert nog steeds niet op je topic
Jeejquote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef handboek het volgende:
Tja dan zal ik wel weer instemmen... Alleen maar omdat mijn muze coban dit een goed topic vindt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar was die ook gewoon écht simpel hoor! Denk dat die ongeveer net zo als vorig jaar komt te liggen..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef WG1122 het volgende:
De normering zal sowieso onder de 0.5 blijven. Ik vond 'm veel makkelijker dan die van vorig jaar, en ik weet niet hoe dat met die eerste twee vragen zit....
Nee, ik schat 0,3
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef handboek het volgende:
Tja dan zal ik wel weer instemmen... Alleen maar omdat mijn muze coban dit een goed topic vindt....
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef coban het volgende:
Omg het is zo'n spannend moment nu!ik ga gs vlug nakijkennn
ik denk dat ik niet boven de 25 punten kom
Dus als je veel leert heb je sowieso een 5.5? Haha was dat maar waar 'voor sommige dan'quote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5
Nee ik was niet degene die veelgeleerd heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef EdNoolk het volgende:
Ik had Ted-offensief, gaat dat fout gerekend worden?
een beetje leraar rekent dat goedquote:
Nee want het tet en het ted offensief zijn 2 verschillende dingen. Bij het tet offensief was er sprake van dat de nva en de vc alle leger basissen tegelijk aanvielen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef EdNoolk het volgende:
Ik had Ted-offensief, gaat dat fout gerekend worden?
Is sowieso 6.2 + normering waarschijnlijk rond de 0.5 - 1.5, dus sowieso boven de 6.5 dus snap niet wat jij verstaat onder net?quote:
Jij hebt gewoon een 10, had je afgesproken met mij, weet je nogquote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik was niet degene die veelgeleerd heeftik heb nauwelijks iets aan school gedaan dit jaar, laat staan examen
domdom
Daar kan ik nergens iets over vinden hoor? Ben trouwens niet één van de weinige die het fout heeft geschreven hahaha @googlequote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee want het tet en het ted offensief zijn 2 verschillende dingen. Bij het tet offensief was er sprake van dat de nva en de vc alle leger basissen tegelijk aanvielen.
Bij het ted offensief was er een man genaam ted die zelfstandig het plaatje khe sahn veroverde en hierbij eigenhandig 450 vietcong strijders ombracht, dat was echt fantastisch.
uhm de normering zal rond 0,4 liggen?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is sowieso 6.2 + normering waarschijnlijk rond de 0.5 - 1.5, dus sowieso boven de 6.5 dus snap niet wat jij verstaat onder net?
Ik had even met het laagste geval rekening gehouden, die 6.2. Alles daarboven vind ik allemaal prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is sowieso 6.2 + normering waarschijnlijk rond de 0.5 - 1.5, dus sowieso boven de 6.5 dus snap niet wat jij verstaat onder net?
Beetje overdreven he?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee want het tet en het ted offensief zijn 2 verschillende dingen. Bij het tet offensief was er sprake van dat de nva en de vc alle leger basissen tegelijk aanvielen.
Bij het ted offensief was er een man genaam ted die zelfstandig het plaatje khe sahn veroverde en hierbij eigenhandig 450 vietcong strijders ombracht, dat was echt fantastisch.
Nee, hij heeft echt 450 vietcong strijders omgebracht, het was echt fantastisch. Hierna heeft hij de dog-tags van deze strijders afgepakt en ingewisseld bij postalgold voor 450 dollar, ook dit vond hij echt fantastisch.quote:
In de geschiedenis zijn er wel eens mensen geweest die in hun eentje tijdens één veldslag verantwoord waren voor duizenden slachtoffers bij de vijand. Ik noem geen namen, maar ik doel natuurlijk op Hein Severloh, D-Day, Operation Overlord. Zoek maar eens ''The Beast of Omaha'' op.quote:
Sowieso allemaal fake enz. dat ''dog tags'' bij Viet Cong strijders maakt jouw neppe verhaal compleet, maar als die er waren en je had er 450, dan zouden die vast wel meer opbrengen dan 1 dollar per stuk. De historische waarde van zo'n ding zou alleen al meer dan 30 dollar zijn en als het in goede staat, origineel, van belangrijk iemand etc. met oorlogssporen enz. zeker wel rond de 40 - 50.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt 450 vietcong strijders omgebracht, het was echt fantastisch. Hierna heeft hij de dog-tags van deze strijders afgepakt en ingewisseld bij postalgold voor 450 dollar, ook dit vond hij echt fantastisch.
Jullie zijn echt zo dom he XD.......... Postalgold? 450 euro/dollar? zegt het je niets.......quote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sowieso allemaal fake enz. dat ''dog tags'' bij Viet Cong strijders maakt jouw neppe verhaal compleet, maar als die er waren en je had er 450, dan zouden die vast wel meer opbrengen dan 1 dollar per stuk. De historische waarde van zo'n ding zou alleen al meer dan 30 dollar zijn en als het in goede staat, origineel, van belangrijk iemand etc. met oorlogssporen enz. zeker wel rond de 40 - 50.
Jij kijkt teveel films. 450 man in je eentje doden is onmogelijk tenzij we natuurlijk over bommen en straaljagers praten. Maar iemand die eigenhandig 450 man dood knalt zonder zelf neer geknald te worden. De vermoeidheid en stress neemt op een gegeven moment toe en je zult gewoon zelf neergeknald worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de geschiedenis zijn er wel eens mensen geweest die in hun eentje tijdens één veldslag verantwoord waren voor duizenden slachtoffers bij de vijand. Ik noem geen namen, maar ik doel natuurlijk op Hein Severloh, D-Day, Operation Overlord. Zoek maar eens ''The Beast of Omaha'' op.
Heb jij asperger?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sowieso allemaal fake enz. dat ''dog tags'' bij Viet Cong strijders maakt jouw neppe verhaal compleet, maar als die er waren en je had er 450, dan zouden die vast wel meer opbrengen dan 1 dollar per stuk. De historische waarde van zo'n ding zou alleen al meer dan 30 dollar zijn en als het in goede staat, origineel, van belangrijk iemand etc. met oorlogssporen enz. zeker wel rond de 40 - 50.
Wat is datquote:
Een groene versie van Google. Of een pony met een lintje, hangt af van het weer - en of het dinsdag is natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |