Ik ga ook naar Nijmegenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef admiraalmichiel het volgende:
[..]
op naar de geschiedenis leraren opleiding te Nijmegen !!
Vast wel. Die vindt mij vast heul lievug <3quote:Op maandag 23 mei 2011 16:34 schreef coban het volgende:
ik gun het je hoor! maar ik vraag mij af of handboek het je gunt
Maar ook niet in die van hemquote:Op maandag 23 mei 2011 16:36 schreef coban het volgende:
haha vast wel mr hij reageert nog steeds niet op je topic
Jeejquote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef handboek het volgende:
Tja dan zal ik wel weer instemmen... Alleen maar omdat mijn muze coban dit een goed topic vindt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar was die ook gewoon écht simpel hoor! Denk dat die ongeveer net zo als vorig jaar komt te liggen..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef WG1122 het volgende:
De normering zal sowieso onder de 0.5 blijven. Ik vond 'm veel makkelijker dan die van vorig jaar, en ik weet niet hoe dat met die eerste twee vragen zit....
Nee, ik schat 0,3
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef handboek het volgende:
Tja dan zal ik wel weer instemmen... Alleen maar omdat mijn muze coban dit een goed topic vindt....
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef coban het volgende:
Omg het is zo'n spannend moment nu!ik ga gs vlug nakijkennn
ik denk dat ik niet boven de 25 punten kom
Dus als je veel leert heb je sowieso een 5.5? Haha was dat maar waar 'voor sommige dan'quote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5
Nee ik was niet degene die veelgeleerd heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had er 66 van de 73, dus denk dat rond de 35 - 45 wel het gemiddelde zal zijn. Jij had veel geleerd toch? Jij hebt denk ik wel sowieso een 5.5
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef EdNoolk het volgende:
Ik had Ted-offensief, gaat dat fout gerekend worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |