abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:30:44 #176
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97244744
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef StijnDa het volgende:
Ibrahimovic speelt trouwens beestachtig :D Had hem nooit geprobeerd, maar ik ben om. Misschien zelfs de IF kopen als de SIF uit komt deze week.
Echt een goalpoacher idd.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:31:44 #177
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97244773
Jongens, ik heb dringend jullie hulp nodig!

1op1 Situaties met keepers, die nakken mij.

Ik speel toch echt vaak een mannetje vrij met mijn nieuwe speelstijl maar 1op1 met de keeper faalt het gewoon.

Wanneer finesse schot en wanneer gewoon met rondje schieten?

Vorige potje raakte ik 3x de paal :')
pi_97244864
Als je de paal raakt zit je in ieder geval in de buurt en kom je langs de keeper, dat is het moeilijkste..
Ik doe meestal ruim van tevoren geplaatst schot vrij hard zodat hij hoog de goal in gaat als de keeper uit komt. Als hij blijft staan loop ik de 16 binnen en schiet ik hem gewoon hard in de lange hoek :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:38:37 #179
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97245003
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:34 schreef StijnDa het volgende:
Als je de paal raakt zit je in ieder geval in de buurt en kom je langs de keeper, dat is het moeilijkste..
Ik doe meestal ruim van tevoren geplaatst schot vrij hard zodat hij hoog de goal in gaat als de keeper uit komt. Als hij blijft staan loop ik de 16 binnen en schiet ik hem gewoon hard in de lange hoek :)
Oke, zal dat eens meenemen in mijn spel.

Bedankt
pi_97245232
Hangt er ook vanaf met wie je speelt..je hebt spitsen die erg behendig zijn en waar je er mee weg komt door net te laat te schieten waardoor ze hem er keurig langs tikken, je hebt gasten die goed zijn met finesse en minder met hard schieten (en andersom) etc..per striker moet je een beetje leren wat het beste is, al kan je nog steeds prima variëren
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97245267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef laucas het volgende:
Voor de PS3 gebruikers... als je vanavond nog een potje wilt spelen, meld je dan VOOR 17:00 aan want er is een onderhoud gepland.
Dat is kut :P ik moet werken tot half 6 :(
pi_97245339
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76516816
Wat een manier om te verliezen in de 115e minuut :') Daarvoor een schot van mij dat van de zijkant werd gepasst en in een keer van afstand hard op de paal knalde. Stond helaas niet in de highlights, maar dat was meer verdiend geweest.
pi_97246211
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb dit logo uit een pakje gehaald
[ afbeelding ] Best mooi, een silver, staat niet op de markt.
Is van Gimnastic uit de Liga Adelante, maar die club staat helemaal niet op FUT11info??
edit; gevonden, hij staat op FUT11 als Tarragona, vraag me niet waarom :?
Dit ding weten te verkopen voor 3k BIN :)
Ben benieuwd naar de Serie A prijsdrops morgen :9~
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:15:58 #184
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97246232
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dit ding weten te verkopen voor 3k BIN :)
Ben benieuwd naar de Serie A prijsdrops morgen :9~
Ik ook ja, hoop IF Balzaretti en IF Di Natale voor een schappelijk prijsje te halen komende week :P
pi_97246296
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Had gister ook zo'n kansloos ventje, spel liep vast na 5 min ingame tijd, 0-0 dus nog. Ik gestuurd dat hij op start moest drukken, geen reactie enzo. Offline gegaan en na 10 min / kwartier geleaved, wat ik normaal nooit doe maar wilde gewoon nog even spelen. DNF Modifier weer naar de klote natuurlijk maar helaas. Kreeg een bericht van hem 'Haha tks bye'. Triest gewoon, echt triest. Ik hem vragen waarom hij niet gewoon eerlijk speelt (op een beleefde manier ook nog), 'just to fuk you' stuurde hij terug. Ik kan me absoluut niet voorstellen wat er in de hoofden van zulke trieste mensen om gaat, helemaal niet gewoon.
Ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat de FIFA-community erg veel puberale en kinderachtige ventjes bevat :P
pi_97246349
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Ik ook ja, hoop IF Balzaretti en IF Di Natale voor een schappelijk prijsje te halen komende week :P
Nice :)
Ik ga voor IF Ibracadabra of TIF Cavani :)
pi_97246413
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef laucas het volgende:

[..]

Ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat de FIFA-community erg veel puberale en kinderachtige ventjes bevat :P
Helaas wel ja, daar heb ik me allang bij neergelegd. Gisteren ook alleen maar tegenstanders die hun doelpunten vierden door over het hele veld te rennen met vingertje aan de mond..zelfs als ze de 4-1 maakten (4 voor mij)..zo kansloos.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97247087
Gaat de IF Sanchez erg omlaag woensdag... Ik heb hem een paar weken geleden voor 70K gekocht, maar voor die prijs zie ik hem nu zeker niet staan. En soms gaan de prijzen juist omhoog.. Kijk maar naar IF Vidal toen zijn toty uitkwam...
pi_97247350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef KentdeBruin het volgende:
Gaat de IF Sanchez erg omlaag woensdag... Ik heb hem een paar weken geleden voor 70K gekocht, maar voor die prijs zie ik hem nu zeker niet staan. En soms gaan de prijzen juist omhoog.. Kijk maar naar IF Vidal toen zijn toty uitkwam...
Niet altijd met zekerheid te zeggen..hangt er vooral vanaf hoeveel mensen nu al door hebben dat hij in TOTY zit..die proberen hem nu allemaal al wanhopig te verkopen en dat laat de prijs ook al droppen. Meestal dropt hij nog veel harder als de SIF of whatever daadwerkelijk uit is though..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97247365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Helaas wel ja, daar heb ik me allang bij neergelegd. Gisteren ook alleen maar tegenstanders die hun doelpunten vierden door over het hele veld te rennen met vingertje aan de mond..zelfs als ze de 4-1 maakten (4 voor mij)..zo kansloos.
Dan vind ik het juist niet vreemd dat ze juichen.
pi_97247426
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dan vind ik het juist niet vreemd dat ze juichen.
Juichen is 1 ding, juichen om te provoceren is weer wat anders. Als je met een vingertje aan je mond over het hele veld gaat rennen met allemaal debiele rondjes dan doe je dat echt niet omdat je nou zo blij bent met je doelpunt hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:51:24 #192
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97247505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Juichen is 1 ding, juichen om te provoceren is weer wat anders. Als je met een vingertje aan je mond over het hele veld gaat rennen met allemaal debiele rondjes dan doe je dat echt niet omdat je nou zo blij bent met je doelpunt hoor.
En dan zeker 3x die replay. Ze realiseren volgens mij nog niet dat ze achterstaan. :D
pi_97248998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

En dan zeker 3x die replay. Ze realiseren volgens mij nog niet dat ze achterstaan. :D
Ja idd. Speel ook steeds vaker tegen gasten die het hele beginfilmpje af laten spelen en bij iedere inworp en uittrap maximale tijd wachten EN iedere nutteloze replay afspelen..ook alleen maar om te provoceren..echt onbegrijpelijk. Een wedstrijd duurt dan ook echt 10 minuten langer..zonde van mijn tijd ..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97249064
Inderdaad, vooral dat beginfilmpje, kansloos :{
pi_97249368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

pi_97249605
quote:
Toen heb ik hem ook helemaal verrot gescholden _O-

Ondankbare kneus is het.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:51:51 #197
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97250099
Als Janssen dat Twente zou doen! :D
pi_97250290
Daar heeft hij de conditie niet voor ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97250726
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Daar heeft hij de conditie niet voor ;(
:P
pi_97253006
Weer een vreemde wedstrijd net. Ik krijg 4 identieke kop goals van Milito uit voorzetten om mn oren en 4x weigert mijn precies dezelfde verdediger uberhaupt te springen. Verdediger in kwestie is 190cm en 89 heading. Snap er geen zak van. Moraal & Fitness in orde en normaal verlies ik nauwelijks kopballen en vooral niet met die verdediger. Daarna heb ik de controller maar neergelegd, beetje bullshit.

Die duitser stuurde me voor de wedstrijd nog een berichtje met "gutes spiel" :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')