Echt een goalpoacher idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef StijnDa het volgende:
Ibrahimovic speelt trouwens beestachtigHad hem nooit geprobeerd, maar ik ben om. Misschien zelfs de IF kopen als de SIF uit komt deze week.
Oke, zal dat eens meenemen in mijn spel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:34 schreef StijnDa het volgende:
Als je de paal raakt zit je in ieder geval in de buurt en kom je langs de keeper, dat is het moeilijkste..
Ik doe meestal ruim van tevoren geplaatst schot vrij hard zodat hij hoog de goal in gaat als de keeper uit komt. Als hij blijft staan loop ik de 16 binnen en schiet ik hem gewoon hard in de lange hoek
Dat is kutquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef laucas het volgende:
Voor de PS3 gebruikers... als je vanavond nog een potje wilt spelen, meld je dan VOOR 17:00 aan want er is een onderhoud gepland.
Dit ding weten te verkopen voor 3k BINquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb dit logo uit een pakje gehaald
[ afbeelding ] Best mooi, een silver, staat niet op de markt.
Is van Gimnastic uit de Liga Adelante, maar die club staat helemaal niet op FUT11info??
edit; gevonden, hij staat op FUT11 als Tarragona, vraag me niet waarom![]()
Ik ook ja, hoop IF Balzaretti en IF Di Natale voor een schappelijk prijsje te halen komende weekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit ding weten te verkopen voor 3k BIN![]()
Ben benieuwd naar de Serie A prijsdrops morgen
Ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat de FIFA-community erg veel puberale en kinderachtige ventjes bevatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef StijnDa het volgende:
Had gister ook zo'n kansloos ventje, spel liep vast na 5 min ingame tijd, 0-0 dus nog. Ik gestuurd dat hij op start moest drukken, geen reactie enzo. Offline gegaan en na 10 min / kwartier geleaved, wat ik normaal nooit doe maar wilde gewoon nog even spelen. DNF Modifier weer naar de klote natuurlijk maar helaas. Kreeg een bericht van hem 'Haha tks bye'. Triest gewoon, echt triest. Ik hem vragen waarom hij niet gewoon eerlijk speelt (op een beleefde manier ook nog), 'just to fuk you' stuurde hij terug. Ik kan me absoluut niet voorstellen wat er in de hoofden van zulke trieste mensen om gaat, helemaal niet gewoon.
Nicequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ook ja, hoop IF Balzaretti en IF Di Natale voor een schappelijk prijsje te halen komende week
Helaas wel ja, daar heb ik me allang bij neergelegd. Gisteren ook alleen maar tegenstanders die hun doelpunten vierden door over het hele veld te rennen met vingertje aan de mond..zelfs als ze de 4-1 maakten (4 voor mij)..zo kansloos.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat de FIFA-community erg veel puberale en kinderachtige ventjes bevat
Niet altijd met zekerheid te zeggen..hangt er vooral vanaf hoeveel mensen nu al door hebben dat hij in TOTY zit..die proberen hem nu allemaal al wanhopig te verkopen en dat laat de prijs ook al droppen. Meestal dropt hij nog veel harder als de SIF of whatever daadwerkelijk uit is though..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef KentdeBruin het volgende:
Gaat de IF Sanchez erg omlaag woensdag... Ik heb hem een paar weken geleden voor 70K gekocht, maar voor die prijs zie ik hem nu zeker niet staan. En soms gaan de prijzen juist omhoog.. Kijk maar naar IF Vidal toen zijn toty uitkwam...
Dan vind ik het juist niet vreemd dat ze juichen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, daar heb ik me allang bij neergelegd. Gisteren ook alleen maar tegenstanders die hun doelpunten vierden door over het hele veld te rennen met vingertje aan de mond..zelfs als ze de 4-1 maakten (4 voor mij)..zo kansloos.
Juichen is 1 ding, juichen om te provoceren is weer wat anders. Als je met een vingertje aan je mond over het hele veld gaat rennen met allemaal debiele rondjes dan doe je dat echt niet omdat je nou zo blij bent met je doelpunt hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan vind ik het juist niet vreemd dat ze juichen.
En dan zeker 3x die replay. Ze realiseren volgens mij nog niet dat ze achterstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juichen is 1 ding, juichen om te provoceren is weer wat anders. Als je met een vingertje aan je mond over het hele veld gaat rennen met allemaal debiele rondjes dan doe je dat echt niet omdat je nou zo blij bent met je doelpunt hoor.
Ja idd. Speel ook steeds vaker tegen gasten die het hele beginfilmpje af laten spelen en bij iedere inworp en uittrap maximale tijd wachten EN iedere nutteloze replay afspelen..ook alleen maar om te provoceren..echt onbegrijpelijk. Een wedstrijd duurt dan ook echt 10 minuten langer..zonde van mijn tijd ..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
En dan zeker 3x die replay. Ze realiseren volgens mij nog niet dat ze achterstaan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juichen is 1 ding, juichen om te provoceren is weer wat anders. Als je met een vingertje aan je mond over het hele veld gaat rennen met allemaal debiele rondjes dan doe je dat echt niet omdat je nou zo blij bent met je doelpunt hoor.
Toen heb ik hem ook helemaal verrot gescholdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |