Volgens mij wel. Maar dan gaat je transferbudget omlaag. Vraag me niet waar je dat kan vinden, geen idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:25 schreef Jules4Barca het volgende:
Voor de PC: is er een manier waarop je je salarisbudget kunt vergroten?
Ja.kost je contract, fitness ook naar beneden (wel minder dan normaal).bij disconnect kost het ook nog morale als je niet voorstaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
Trouwens, als iemand een game ragequit. Gaat er dan bij mij wel een contract af? Want dat zou echt heel zuur zijn aangezien je dan geen eens winst maakt.
Omdat de club Gimnastic uit de stad Tarragona komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb dit logo uit een pakje gehaald
[ afbeelding ] Best mooi, een silver, staat niet op de markt.
Is van Gimnastic uit de Liga Adelante, maar die club staat helemaal niet op FUT11info??
edit; gevonden, hij staat op FUT11 als Tarragona, vraag me niet waarom![]()
Tja, maar PSV staat ook niet op FUT als Eindhoven, Ajax ook niet als Amsterdam...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat de club Gimnastic uit de stad Tarragona komt.
Dat denken ze vast ook van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Omdat die kneusjes zonder hun xbox niks zijn.
Ja, maar hun echte naam en adres durven ze niet te geven.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja, maar hun echte naam en adres durven ze niet te geven.
Als ik wist waar ze woonde en het niet te ver was dan rij ik wel ff naar ze toe. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben.
Niet vanwege het spelletje maar omdat ze een grote bek hebben via hun microfoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]mensen willen opzoeken vanwege een internetspelletje.je kan ze ook gwn blokkeren
Daar moet je toch boven staan man.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Niet vanwege het spelletje maar omdat ze een grote bek hebben via hun microfoon.
Poorten openzettenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:04 schreef DannyDeko het volgende:
Fifa solliciteert naar het meest buggy spel van 2011 geloof ik. Nu kan ik al zo'n 20 keer geen match starten door oa "Connection has been lost" of dat mijn of zijn kant wit blijft ( bij het kiezen van de teams) en er enkel staat; "Waiting for Opponent"![]()
Normale normale of UP normale?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vind de normale Ibrahimovic echt belabberd spelen. Terwijl ik twee wingers heb die de meest briljante crosses geven.... Milito kopt er echt zoveel meer in.
Er is een Quick Tactic die de wingers omwisselt, misschien heb je die per ongeluk geactiveerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef DannyDeko het volgende:
Hm lijkt wel een bug ofzo --> Heb in m'n opstelling Bale als LM en Walcott als RM maar in de wedstrijd liep walcott de hele tijd op links en Bale op rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |