In een ouderwets traditioneel huishouden juist niet, uiteindelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat een vriendin uiteindelijk wel goedkoper is dan 8000 euro hoor
Waarschijnlijk duurder. Zou opzich wel grappig zijn op daar een onderzoek naar laten te plegen. Door mannen die getrouwd zijn hoeveel geld ze kwijt zijn ongeveer per maand aan hun vrouwquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:10 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat een vriendin uiteindelijk wel goedkoper is dan 8000 euro hoor
Dat lukt me in mijn eentje ook wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, even shoppen in de PC Hooftstraat met je vriendin en je bent dat bedrag zo kwijt.
Note to Techno: De kans is groter dat er juist meer op staat als je hem terug krijgt. Iets met geheugen als een zeef en rentequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Techno het volgende:
[..]
* Note to self: Nooit je CC aan Mera meegeven.
Kom jij vaak in die buurt dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef Dizorn het volgende:
PC Hooftstraat is echt ernstig.. het is écht stereotype mensenvrouwen wat daar rondloopt
Bij pepper krijg ik iig dat er geen mensen online zijn :/ Moet ik nog wat extra's doen om in contact te komen. Of zijn er gewoon echt geen mensen onlinequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef VacaLoca het volgende:
Leuke dames op Pepper. Krijg daar toch wel interessante matches.... goed uitziende studentjes uit de regio.
Gister met uitgaan liep er overigens ook veel leuks. 70/30 vrouw/man verhouding oid en bijna allemaal zagen ze er leuk uit (en niet door veel bier). Maar dan is het ineens 2 uur en dan gaat die verhouding ineens naar 20/80. Op wat BnG na weinig contact kunnen maken in die korte tijd, was ook net iets te druk.
Maar ik was dit keer iig niet negatief met mn uiterlijk bezig, dus was ondanks dat het wat vroeg eindigde allemaal een leuk avondje. Ervaarde dit keer ook leuke blikken van de dames ipv afwijzende... ms toch een onrealistisch eigenbeeld gehad.
De meeste singles werken ook gewoon overdag natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij pepper krijg ik iig dat er geen mensen online zijn :/ Moet ik nog wat extra's doen om in contact te komen. Of zijn er gewoon echt geen mensen online?
Ah ja natuulijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meeste singles werken ook gewoon overdag natuurlijk.
Als het me buurvrouw zou zijn zou dat heel erg vreemd zijn hahahquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
Blake, kan wel trouwens. Je moet met je muis even op het matchingpercentage gaan, en als het balkje bij locatie helemaal vol is weet je dat het je buurvrouw is.
Ja lul nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Silenus het volgende:
M'n record qua buurvrouw is iemand op 6 huisnummers van me vandaan. Was van paiq.
hahahahahahahaquote:
Haar moeder is een badmeester of hebben ze een zwembad thuis?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ze wil me zien in Zaandam om bij haar moeder in het zwembad te gaan chillen.
Chillen in een zwembad is een leuke date, maar gelijk bij moeders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
Oh een leuke update ik heb nu een leuk meisje waar ik in gesprek mee ben. Ze wil me zien in Zaandam om bij haar moeder in het zwembad te gaan chillen. Nou dat lijkt mij een uitstekend idee
Pics or it didn't happen? PM me maar krijg je een foto van haar.
Ze hebben een eigen zwembad thuis. Ik denk dat moeders hoog waarschijnlijk weg is. En om Mera ook te beantwoorden. Ja ze wil me zaterdag meteen zien. :/quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Haar moeder is een badmeester of hebben ze een zwembad thuis?
En indien ze er 1 thuis hebben; ze woont nog bij haar ouders?
En zo ja, zijn die thuis tijdens je zwemmiddagje?
Vragen, vragen...
Oh mooi, thanks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
Blake, kan wel trouwens. Je moet met je muis even op het matchingpercentage gaan, en als het balkje bij locatie helemaal vol is weet je dat het je buurvrouw is.
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen zwembad thuis. Ik denk dat moeders hoog waarschijnlijk weg is. En om Mera ook te beantwoorden. Ja ze wil me zaterdag meteen zien. :/
Misschien gaat ze me wel afmakenkeuzes keuzes...
Moet ik zaterdag meteen gaan?
Ik heb met haar afgesproken in Zaandam op het station dus als we elkaar niet zien zitten dan lopen we gewoon meteen weg. Lekker makkelijk
En anders ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doen
Ik heb een foto van haar lichaam gezien en mooi wat een reed jongens en meisjes wat een ass. Beetje zo'n J.lo ass.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als haar moeder er niet is zou ik het zeker doen
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar lichaam gezien en mooi wat een reed jongens en meisjes wat een ass. Beetje zo'n J.lo ass.![]()
Ik begon het gesprek ook echt met:
Word je niet onwijs moe van al die geilende turken en marrokanen op je profiel?
Nee ze is ook heel leuk echt een heel leuk gesprek met haar. We denken echt precies over alles hetzelfde. Echt heel raarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahais er ook nog een gesprek mee te voeren? Of is ze alleen lekker?
Love is in pool. Love is in the poolquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ze is ook heel leuk echt een heel leuk gesprek met haar. We denken echt precies over alles hetzelfde. Echt heel raarmooi en slim kom je niet vaak tegen
Hoe is het eigenlijk met jou Tijntje? Heel erg benieuwd hoe het met je gaat op Paiqquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Love is in pool. Love is in the pool
Ik zit er nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou Tijntje? Heel erg benieuwd hoe het met je gaat op Paiq
Siquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mooi man! Nog een leuke dame tegen gekomen?
Indicatie krijg je nog hoor.. als je muis beweegt over het score-bolletje krijg je een matchingscore op 5 onderdelen... 1 daarvan is locatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
Begon paiq net zo leuk te vinden.. hebben ze de matching aangepast. Whatever, sure, maar als je nu een oneliner wilt sturen krijg je geen indicatie meer waar diegene woont.
Gewoon leuk aan het chatten met iemandquote:
Goed man! Lekker jezelf blijven, want vrouwen weten namelijk wanneer een man liegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon leuk aan het chatten met iemand
Hahaha dat laatste klopt zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Goed man! Lekker jezelf blijven, want vrouwen weten namelijk wanneer een man liegt. Iets met geestelijk verder ontwikkeld
.
haters gaan nu zeggen: Iedereen is beter ontwikkeld dan jou Bart.
Als Harry Potter uit isquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wanneer ging je nou naar de bios Tijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |