Ik ben het gewend. Ik zit nu aan de rosé en vlieg morgen om half 10 naar Praag...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar dan ga ik je wel genant hard misbruiken he?! of gebruiken
Nee, ik vertrek overmorgen al met een vriendin naar zuid frankrijk om me een week lang te bezatten op een wijngaard
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Ik zit nu aan de rosé en vlieg morgen om half 10 naar Praag...
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rondquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bel/sms maar, dan kletsen we weer eens bijMijn hele maand juni is so far nog leeg
![]()
(arme trieste eenzame ongewenste ik)
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terugquote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh prima, ergens na 4 juni dan?!
Ga je me aan ze voorstellen 4 juni?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och arme.. Je hebt iig 1 troost.. Er lopen nog onwijs toffe leuke mooie vrijgezelle mannen rond
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstquote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Pas op het is een black widow je komt niet meer levend terug
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?quote:
"to do"quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ook deze kan ik al afvinken uit mijn "to do" lijstZe bijt niet.. althans, niet harder dan dat ik der van me af kan meppen.
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Op mijn papa's verjaardagsfeestje!? vet gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is er van dit topic ook een meet op 4 juni?
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van alleen de laatste posts lezen
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mijquote:
Jij zal je vriend wel via wow vindenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan wat er 4 juni is, maar dat zal wel aan mij liggen dan
Verder: who needs datingsites, anyway
Oh maar dat ben ik gewend hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Aardig blijven anders gaan ze ook zo tegen jou doen zoals tegen mij
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.quote:
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder hier op Fok als ik dit zo zie.
Dan moet je op zoek gaan in wow en niet op datingsitesquote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
<---- Ik val op meisjes met gele tanden die wow spelen
nee, ik heb er elke dag ook wel een zooitje. Ze komt je vanzelf tegenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Nee, want vrouwen zijn stom en jij gaat op vakantiequote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
weer 4 nieuwe foto bewonderaarsters
Misschien toch eens credits kopen.. of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |