Daar heb je met een groothoek juist meer plezier!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben an sich weg geïnteresseerd. Ik heb semi-eigen vervoer ter beschikking (klein autotje!) en zou vanuit Midden/Westelijk Noord Holland moeten komen. De eerste drie vallen voor mij waarschijnlijk af i.v.m. geen vakantie.
Voorlopig nog even alles onder voorbehoud. Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan). Maar eerst nog even achter mijn telelensje aan.
Heb je op zich een punt... we kunnen altijd nog een tweede keer gaan... naar Zollverein bv als dit goed bevalt?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
juli augustus wordt lastig. September zou voor mij juist weer prima kunnen. Voor een landschapspark waar je ook avondfoto's wilt maken is een iets latere datum prettiger, dan kun je in de avondschemer nog prima fotograferen en nog op een redelijke tijd thuiskomen.
Voor mij is dat precies omgekeerd. 21 augustus start Parijs-Brest. In de maanden voordien moet ik er toch flink rekening mee houden, erna niet echt (ok de eerste weken wel met de zure benen).quote:Op maandag 23 mei 2011 15:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
In September begint het sportseizoen weer en wordt het weer heel erg druk in mijn weekenden.
Kan ik een lift reserverenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben an sich weg geïnteresseerd. Ik heb semi-eigen vervoer ter beschikking (klein autotje!) en zou vanuit Midden/Westelijk Noord Holland moeten komen. De eerste drie vallen voor mij waarschijnlijk af i.v.m. geen vakantie.
Voorlopig nog even alles onder voorbehoud. Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan). Maar eerst nog even achter mijn telelensje aan.
Als ik ga welquote:Op maandag 23 mei 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ik een lift reserverenIk woon 15 km van Amsterdam af.
Vaderfiguur reageerde net nog niet positief... Kickdown op de snelweg was dus niet zo'n groot succes dat ik voor het eerst automaat reed.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wellicht valt er met het ouderlijk gezag nog te overlegen over een iewat groter voertuig (AX --> Volvo 240 sedan).
Daar zit ik op zich zo met de trein maar er gaat vast ook wel iemand vanuit Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik ga mag je meerijden vanaf Eindhoven.
Goeie... geldt dat niet alleen voor stadscentra?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het met de Umweltzones daar?
quote:Seit dem 1. Oktober gilt auch für alle Besucher, die den Landschaftspark mit dem Auto erreichen wollen, dass ihr Auto mit einer "Feinstaubplakette" gekennzeichnet ist.
Wer den Landschaftspark Duisburg-Nord mit dem Auto erreichen will, muss sein Auto mit der "Feinstaubplakette" gekennzeichnet haben. Denn auch der Landschaftspark liegt in der Umweltzone Duisburgs, die im Luftreinhalteplan für das westliche Ruhrgebiet festgelegt wurde und zur Minderung der Feinstaub- und Stickstoffdioxidbelastung beitragen soll. Vielfältige Informationen zur Umweltzone und zur Beschaffung der Feinstaubplakette sind zu finden unter www.duisburg.de.
Dat brutaaltje van je mag anders wel mee? Waarschijnlijk vind hij het nog leuk ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Oeh, omdat Doel me prima is bevallen, hou ik deze ook in de gaten. Helaas is de periode dan wel weer een beetje vervelend ivm schoolvakantie van mijn brutaaltje.
Maar goed:
mogelijke data voor mij zijn:
- 30 Juli
- 6 Augustus
- 30 Augustus
Alleen moet ik even kijken hoe ik dan met vervoer vanuit Rotterdam zit, de leasedoos gaat rond die tijd weg.
Iedereen. En niet alle auto's krijgen er eentje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef SP22 het volgende:
Wat een bureaucratie weer! Elke willekeurige eenmalige toerist moet zo'n ding hebben?
Lekker betalen voor iets wat over 30 jaar een van de grootste hoaxes blijkt te zijn, net zoals 'zure' regen. Allemaal met de trein dus! waar stappen we op?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef SP22 het volgende:
Wat een bureaucratie weer! Elke willekeurige eenmalige toerist moet zo'n ding hebben?
Brutaaltje is een zij en met 5 vind ik haar nog net iets te jong daarvoor. Wellicht met een dierentuin meet of iets dergelijks dat dat beter zou passen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat brutaaltje van je mag anders wel mee? Waarschijnlijk vind hij het nog leuk ook
Mijn excuses dat ik haar een hij noemdequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Brutaaltje is een zij en met 5 vind ik haar nog net iets te jong daarvoor. Wellicht met een dierentuin meet of iets dergelijks dat dat beter zou passen...
Wanneer krijg je zo'n sticker? Niet dat ik gok dat het met mijn nieuwe auto (wegenbelastingvrij welfsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
ZwartmetSuiker heeft een heel goed punt... je moet een milieusticker op je auto hebben wil je daar komen met de auto (ANWB á 13,nogwattes Eur)
Ik denk ook niet dat ik het een probleem vind om er 13,- voor neer te leggen. Je moet gewoon je kentekenbewijs laten zien bij de ANWB en aan de hand daarvan krijg je een sticker thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wanneer krijg je zo'n sticker? Niet dat ik gok dat het met mijn nieuwe auto (wegenbelastingvrij welfs) een probleem zal zijn..
ANWB site zegt:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wanneer krijg je zo'n sticker? Niet dat ik gok dat het met mijn nieuwe auto (wegenbelastingvrij welfs) een probleem zal zijn..
quote:Umweltplaketten bestaan in drie kleuren en worden afgegeven aan de hand van de emissieklasse waaraan een voertuig voldoet. Voor een grove indeling kunnen onderstaande ingangsdata van de verschillende emissieklassen aangehouden worden.
Groene sticker:
benzine-auto’s toegelaten na 31-12-1992
dieselauto’s toegelaten na 31-12-2005
Gele sticker:
dieselauto’s toegelaten tussen 31-12-2000 en 01-01-2006
Rode sticker:
dieselauto’s toegelaten tussen 31-12-1996 en 01-01-2001
Het kan echter zijn dat individuele auto’s al voor de ingangsdatum aan een bepaalde emissie eis voldeden of in sommige gevallen zelfs later. Dit betekent dat ze een hogere of een lagere Umweltplakette toegewezen krijgen.
Verder kunnen diesel auto’s die voorzien zijn van een retrofit roetfilter met KBA goedkeur voor een hogere Umweltplakkete in aanmerking komen.
Ja... adhv je kentekenbewijs beoordelen ze hoe vervuilend je auto is en krijg je een bepaalde kleur. De stad is opgedeeld in zones en afhankelijk van je sticker mag je bepaalde zones in. Volgens mij ligt het Landschaftspark in een oranje gebied.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
Is het een ideetje om in arnhem oid te meeten en vanaf daar verder te rijden? Scheelt zo 1/2 stickers als we dezelfde opkomst als de vorige keer hebben.
Ja Arnhem zou prima zijn voor mij. Ik zal ff kijken of ik de auto van mijn ouders kan lenen...quote:
Vooral omdat de meeste mensen nu nog geen idee hebben hoe hun agenda van juli/aug eruit gaat zien... Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 25 mei 2011 06:52 schreef kanovinnie het volgende:
En zelfs als je de datum neemt waarop nu de meeste mensen lijken te kunnen zul je zien dat aan het eind de helft niet kan
Ik geef mensen ff een weekje om te reageren en een voorkeur op te geven voor een datum en dan kijk ik wanneer de meeste mensen kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 06:52 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel handig om zsm een datum te prikken. Ik weet echt niet wat ik in de zomer ga doen (alleen wanneer ik op vakantie ben).
En zelfs als je de datum neemt waarop nu de meeste mensen lijken te kunnen zul je zien dat aan het eind de helft niet kan
Je kunt het toch prima combineren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Gripper het volgende:
Ik hou dit even in de gaten.
Kom regelmatig in het Landschaftspark, juist voor het klimmen wat doodkapje in zn OP noemt. Maak meestal meer foto's van dergelijke actie dan van de gebouwen by night, maar de prioriteiten mogen ook wel eens omgedraaid worden
Ai, ik had juist rekening gehouden met het feit dat de schoolvakanties op 21 augustus voor de basisscholen waren afgelopenquote:
Als jij foto's wilt maken van klimwerk, dan wil ik mn spullen best meenemenquote:
Hoe waarschijnlijk is waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:58 schreef SP22 het volgende:
AArgh!! Ik ben dan waarschijnlijk in Madrid.. Enige weekend dat ik niet kan... ( was even vergeten dat ik laatste week van augustus vakantie heb)
Ideaal om de datum vast te zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef Omniej het volgende:
Hmm, 27 augustus moet wel lukken. Denk ik althans, maar het is te ver vooruit om er echt al iets over te kunnen zeggen... Voordeel is in elk geval dat m'n vakantie tegen die tijd toch al wel zo'n beetje afgelopen is, dus zelfs als ik nog wegga zal ik dan al wel terug zijn.
Klopt, dat is ook zo. Maar ik zie mijn dochter om het weekend. De 21e kan ik wel, de 27e weer niet, etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ai, ik had juist rekening gehouden met het feit dat de schoolvakanties op 21 augustus voor de basisscholen waren afgelopen
Dit. Uiteindelijk ga je toch krijgen dat de mensen die nu het hardst roepen dat ze dan wel kunnen (niet tegen Merlijn bedoelt!) op het eind vaak opeens niet meer kunnen. Maar zolang de datum inderdaad vast staat kan men er iig rekening mee houdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Omniej het volgende:
Als de datum maar vast komt te staan en er niet telkens heen en weer geschoven wordt.Met een grote groep als dit is het onmogelijk om een datum te prikken waarop iederéén kan; vastzetten dus.
Ik heb op zich geen bezwaar tegen 20 aug., al moet je er wel rekening mee houden dat het er dan waarschijnlijk drukker is dan op de 27e i.v.m. schoolvakanties e.d. die volgens mij tot de 21e zijn.
Als je nu een week naar achteren schuift dan begin ik ook kans te krijgen om te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef Doodkapje het volgende:
Aangezien SP en Merlijn niet kunnen op de 27e (waar ik dus stiekem rekening mee heb gehouden), is het een bezwaar om het een weekje te vervroegen? Dan kunnen er meer mensen volgens mijn statistieken... dus 20 Augustus ipv 27...?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Omniej het volgende:
Als de datum maar vast komt te staan en er niet telkens heen en weer geschoven wordt.Met een grote groep als dit is het onmogelijk om een datum te prikken waarop iederéén kan; vastzetten dus.
Ik heb op zich geen bezwaar tegen 20 aug., al moet je er wel rekening mee houden dat het er dan waarschijnlijk drukker is dan op de 27e i.v.m. schoolvakanties e.d. die volgens mij tot de 21e zijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. Uiteindelijk ga je toch krijgen dat de mensen die nu het hardst roepen dat ze dan wel kunnen (niet tegen Merlijn bedoelt!) op het eind vaak opeens niet meer kunnen. Maar zolang de datum inderdaad vast staat kan men er iig rekening mee houden
Ja jullie hebben gelijk, maar mijn berekening was erop gebaseerd dat oop SP22 en Merlijn konden komen. Zou het echt zo druk met kids zijn daar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef polariteit het volgende:
ehm, hij staat toch al vast (27-8)?)
edit; lamaar, had een post over het hoofd gezien. dan schrap ik de 27ste wel weer tot er een defi. datum staat
Je bedoelt september? Laten we dan vast een nieuwe meet bedenkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je nu een week naar achteren schuift dan begin ik ook kans te krijgen om te komen.
Maar kom je dan ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef Chemiu het volgende:
De 20e kan ik absoluut niet (lowlands wordt niet verplaatst), de 27e was er nog een kans dat het misschien wel zou kunnen (dan laat ik me gewoon niet inroosteren voor die dag).
Precies.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef Suncatcher het volgende:
Dit is een probleem waar de vorige meets ook op vastliepen : Men prikt een datum en daar blijf je aan vasthouden. Dat een ander niet kan is dan heel jammer, maar als we blijven verschuiven dan komt er uiteindelijk GEEN meet zoals ik dat al vele malen eerder heb gezien.
No problem: zoals gezegd: ik ga de volgende keer wel weer meequote:Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
Okay, fair enough... Dan houden we het op de 27e. Sorry SP22 en Merlijn, maar dat is de eerste datum dat ik had geprikt
laat dan ook ff wat foto's zien....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben hier vandaag geweest naar aanleiding van dit topic
Die meet duurt me nog veel te lang
Wel erg toffe locatie, het was alleen nogal warm (32 graden ofzo) en het licht daardoor dus keihard... 's avonds werd dat wel beter uiteraard. Ik wilde nog op de zonsondergang wachten, maar d'r zat al 30 man met een statief op die toren, dus toen had ik geen zin meer...
Maar het wemelt er dus van de fotografen, het was sowieso erg druk vond ik...
Dit ter info verder
Alstuquote:
Veel!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef photolex het volgende:
Ah! Vanaf morgen zit ik voor mijn werk doordeweeks daar in de buurt. Vroeg me al af wat er na werktijd in die regio te beleven valt.
"Der Park ist rund um die Uhr begehbar. Der Eintritt ist frei."
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Alstu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien voel ik er iets voor.. maar dat hangt er vanaf hoe ik dan in m'n vel zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Doodkapje het volgende:
Zijn er ook modellen (m/v) die meewillen? Het is ook een mooie setting voor een model-shoot.
Chill!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef SP22 het volgende:
Zet mij maar weer op de lijst! Ik ben de 27e al terug uit Madrid!
En anders kom je gewoon plaatjes schietenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien voel ik er iets voor.. maar dat hangt er vanaf hoe ik dan in m'n vel zit.
Indien ik vervoer heb mag je met mij meerijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zou graag meewillen maar ik heb geen vervoer vanuit hartje Rotterdam
Ja goed idee! Ik kan alleen niet meer mijn eerste post editen... daar heb ik geen rechten voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Misschien ook handig om in de opening post te zetten wie er vervoer zoeken waarvandaan?
Ik zou graag meewillen maar ik heb geen vervoer vanuit hartje Rotterdam
Will do,...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Puala het volgende:
Vat het even samen in een post. Dan slingeren de modjes hem er wel in
Als ik vervoer ergens vanuit Gelderland kan krijgen is het prima hoor. Ik kan zelfs misschien wel een auto regelen, maar heb zelf geen rijbewijs en die moet dan in Epe opgehaald worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Puala het volgende:
Ik kom sinds de datum is vast gezet tot dit lijstje:
Omniej (Misschien, anders Arnhem)
Kanovinnie (Noord-Holland, zoekt vervoer)
Polariteit (Alblasserdam, plaats voor 2)
Chemiu (misschien)
Ynske (Misschien, Limburg)
ITs-Jojo-4you (Misschien)
Z80
SPP22 (Groningen, zoekt vervoer)
Puala (Misschien, heeft eigen vervoer, plaats voor 2, wilt kosten graag delen)
Wiebeldak (Rotterdam, zoekt vervoer)
Heintje (Eindhoven)
problematiQue (Misschien vervoer, Schiedam)
Ronaldv (Misschien, Harderwijk)
Mocht ik gaan wil ik je wel in Arnhem oppikkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef SP22 het volgende:
[..]
Als ik vervoer ergens vanuit Gelderland kan krijgen is het prima hoor. Ik kan zelfs misschien wel een auto regelen, maar heb zelf geen rijbewijs en die moet dan in Epe opgehaald worden.
Ahum*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Puala het volgende:
Chemiu (misschien)
Z80
Heintje (Eindhoven)
Blunderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahum*
Ik wil ook mee en zal even kijken of ik een auto kan fixen.
Thanks voor t lijstje
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:13 schreef Merlijn het volgende:
* baalt nog steeds.... *
Toch eens kijken of ik niet iets kan schuiven...
Ja goed idee; ik maak snel even een overzichtje voor een mod om de OP aan te passen en dan kan deze gelijk even de TT aanpassen, maar ik ben nu te druk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
Ideetje om de datum even in de topic titel te zetten? Ik ben wel benieuwd wat zo'n meeting inhoudt: meer ouwehoeren dan foto's maken waarschijnlijk?
Half half, als je vooral wilt ouwehoeren kan dat, maar op de meet waar ik was (Doel) was men vooral bezig met foto's maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
Ideetje om de datum even in de topic titel te zetten? Ik ben wel benieuwd wat zo'n meeting inhoudt: meer ouwehoeren dan foto's maken waarschijnlijk?
Is goed. Als ik dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik mis mezelf. PB, misschien, Noord-Holland, kent Kanovinnie, heeft vervoer, wil kosten graag delen (benzinekosten+beetje(olie, banden, millieuvignet, nog even navragen bij officiele eigenaar)), graag met 3 of 4 in de auto (wss. Citroën AX).
Mwah valt mee hoor. Denk dat het geouwehoer vooral onderweg plaatsvindt, en wellicht tussendoor als er geluncht moet worden ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
Hangt een beetje van de groep af. Heb wel eens meets gehad waar meer gepraat werd als gefotografeerd, en andere meets war weinig gepraat werd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Doodkapje het volgende:
KUUUUUUUUUUUT... kans dat ik niet meekan![]()
![]()
Vriendin doet co-schappen op Curaçao en als ik daar vakantie ga houden kan ze maar tot 6 september en ga ik eerder dan 27 aug die kant op...
Inbus vergeten of wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:29 schreef Omniej het volgende:
Ach, Curaçaois ook geen ramp.
Baal er nog steeds van dat ik daar geen mooie foto's heb gemaakt (en voorlopig zal ik er waarschijnlijk ook niet meer komen), dus zorg jij maar dat je niet dezelfde fout maakt.
quote:
Suncatcher ( Misschien, swifterbant)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Puala het volgende:
Chemiu (misschien)
Z80
Heintje (Eindhoven)
Zou geweldig zijn. Kan ik ook meteen de man achter alle mooie foto's uit China ontmoetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Indien ik vervoer heb mag je met mij meerijden(ik kom vanuit Schiedam)
Hé ik lees die comment nu pas. Je tijd in China zit er dus op, pQ?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn. Kan ik ook meteen de man achter alle mooie foto's uit China ontmoeten
Amersfoort?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Marc H het volgende:
B.T.W. Ik denk erover om mee te gaan, maar zoek vervoer, bijdrage in de reiskosten geen probleem. (Hilversum, of een treinstation in de buurt van hilversum)
Als je gaat, graag.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Amersfoort?
Ik weet nog niet zeker of ik ga (als het tenminste doorgaat), maar het zou een mooie aanleiding zijn om een beetje met de D7000 aan te klooien.
Vraagt om vervoerquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef problematiQue het volgende:
Update: ik ben erbij, en heb vervoer met 4 vrije zitplaatsen vanaf Schiedam (regio Rotterdam)
dat kanquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vraagt om vervoer
Vanuit Rotterdam
Ja, klopt. Excuses van mijn kant. Burn-out > prioiteiten verlegd, nu een lange break, op een eilandje ver weg van alle shit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef k_man het volgende:
Oh, ik was er van uitgegaan dat het niet meer doorgaat. Aangezien de TS / organisator zich niet meer laat zien en het topic verder ook doodgebloed was.
Inmiddels kan ik niet meer.
Whehe,... nou ja, het initiatief kwam van mijn kant, had het kunnen overdragen of fatsoenlijk af kunnen sluiten, maar de drukte haalde me helaas in... inderdaad, volgende meet beter!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef k_man het volgende:
Excuses lijkt me een beetje overdreven hoor. Ik denk niet dat iemand je iets kwalijk neemt.
Een meet gaat niet door... big deal. Er komt wel weer een volgende.
En vanaf Arnhem?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen plannen, maar geen vervoer. Dussss.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
Is het een ideetje om in arnhem oid te meeten en vanaf daar verder te rijden? Scheelt zo 1/2 stickers als we dezelfde opkomst als de vorige keer hebben.
30+ euro met de trein, en bijna 2 uur reistijd enkele reis.quote:
Barbies, of Playmobil?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Hoeveel poppetjes kunnen er in jouw auto, Ronald?
Was in ieder geval gezellig, en een mooie locatiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:19 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ben weer thuis. Lekker weertje, even kijken of de fotos wat zijn geworden
Ik ben niet klein!quote:
Vast wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:19 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ben weer thuis. Lekker weertje, even kijken of de fotos wat zijn geworden
Geen woord aan toe te voegen. Prachtige locatie, misschien leuk voor een vervolg..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef RonaldV het volgende:
Eerst even vooraf: ik begrijp werkelijk niet waarom deze meet uiteindelijk geen meet werd, maar gewoon een fototripje van twee fotografen. Veel mensen hadden zich aangemeld, en uiteindelijk ging er vrijwel niemand, maar meldde zich ook niemand af tot er nadrukkelijk naar gevraagd werd. Wat dat betreft ben ik zeer teleurgesteld. Aan de andere kant: Suncatcher en ik hebben ons wel prima vermaakt daar en zelfs een plensbui toen we bij Duisburg aankwamen (die nog voortduurde toen we het terrein opliepen) kon daar niets aan veranderen.
Over de fototrip zelf: Het park is echt een park, gelegen op de lokatie van een fabriek die men 'vergeten' is af te breken. Overal liggen nog spoorrails (sommige nog actief!), er staan hoogovens, gastanks, etc. Van het hele terrein hebben we ongeveer de helft bekeken, namelijk het deel waar de eigenlijke fabriek stond. De fabriek kun je voor een groot deel door, niet alleen op straatniveau, maar ook bovenin. Alleen hebben wij dat niet gedaan, om twee redenen:
Toen we aankwamen donderde er nog onweer door de lucht, en de stalen trappen waren behoorlijk nat. De combinatie onweer, hoog stalen bouwwerk en steile natte stalen trappen waren voor mij reden om na twee trappen het beklimmen van de top maar te laten voor wat het was. Als beloning voor dat verstandige besluit kregen we van de weergoden een heerlijk zonnetje, waarmee het op het terras van de patatboer nog behoorlijk warm werd ook!
[ afbeelding ]
Op de kolenbunkers achter de hoogovens
[ afbeelding ]
De hoogovens zelf.
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat het verder echt kastelenweer was?Geen idee wat dit is trouwens, ik heb geen verstand van hoogovens.
Voor degenen die de kleine dingen missen: Dit is alleen maar om je een idee te geven van wat er te zien is.
Ik lever nergens commentaar op de manier waarop de meet georganiseerd is, ik lever commentaar op het aanmelden en vervolgens wekenlang niets meer laten horen (op een paar mensen na).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:01 schreef Puala het volgende:
Je kan ook zelf een meet organiseren als je het met de manier waarop anderen meets organiseren niet eens bent
Als je je niet had aangemeld is het commentaar op jou (vanzelfsprekend) niet van toepassing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:05 schreef Xcalibur het volgende:
Het ligt volgens mij niet aan de organisatie, maar aan het feit dat alle deelnemers uiteindelijk toch niet op komen dagen....
Ik was graag meegegaan, maar ik had dit weekend al andere verplichtingen (heb me ook nooit opgegeven)... ben er een paar maanden geleden geweest, erg toffe locatie inderdaad
Ik heb van tevoren al Misschien genoemd. Nou ja, ik was de laatste dagen niet in dit topic en heb het dus gemist. Het lijkt me dat als je wel wilt komen je het vanzelf laat weten. Niets gehoord = niet mee gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lever nergens commentaar op de manier waarop de meet georganiseerd is, ik lever commentaar op het aanmelden en vervolgens wekenlang niets meer laten horen (op een paar mensen na).
Mwoah, "laatste dagen"... Suncatcher heeft twee weken (14 dagen dus) tevoren nog gevraagd of het eigenlijk wel doorging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb van tevoren al Misschien genoemd. Nou ja, ik was de laatste dagen niet in dit topic en heb het dus gemist. Het lijkt me dat als je wel wilt komen je het vanzelf laat weten. Niets gehoord = niet mee gaan
Aangezien er meerdere mensen hier interesse in hebben hoef je niet achterover te gaan zitten en te wachten totdat er iemand aan je oren trekt om ergens te verzamelen. En de 27e was op 2 juni al vastgezet. Als je dan verzaakt om het bij te houden, dan moet je niet wachten op een DM oid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:14 schreef polariteit het volgende:
organisatie valt zeker wat aan te rekenen, gezien het vaststellen van definitieve datum (27-8); en deze da een week naar voren schuiven. En nu kom ik erachter dat het alsnog de 27ste was
ach, ik organiseer mijn eigen tripje daarnaar toe wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |