Schuine delen wel. Rest niet. Er moet ook warmte binnenkomen om de bron goed te houden. Er is gezocht naar een balans tussen warmtelast en koellast. De laatste is nu net iets hoger, wat ideaal schijnt te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
wellicht heb ik eroverheen gelezen maar al dat glas, is vast behalve zelfreinigend ook warmtewerend?
Hoe kun je dat zien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig TS.
Leuk om te volgen en te zien wat jullie ervan maken.
Dit topic heeft 39 volgers die niet gereageerd hebben.
Za'k het maar verklappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik er 1 van, ik heb niks toe te voegen aan dit topic maar ik vind het wel leuk om mee te lezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef AnneX het volgende:
Dit topic heeft 39 volgers die niet gereageerd hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Wat niet is kan nog komen...quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef DS4 het volgende:
Ons bad in de badkamer:
[ afbeelding ]
2 persoons, maar met drie mooie vrouwen pas ik er ook makkelijk in.
Omdat het een beetje groot is moest het al naar binnen voordat het dak dicht was, dus het bad staat al een tijdje in de badkamer...![]()
[ afbeelding ]
Zou je wat foto's van jullie huidige woning willen plaatsen? Daar ben ik ook benieuwd naar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:10 schreef DS4 het volgende:
Er komt geen zwembad. Bij de huidige woning hoort ook een zwembad. Ik heb er denk ik drie keer ingelegen in alle jaren. Misschien zelfs maar 2x.
Ik kan voor het geld dat een zwembad kost per keer dat ik er in lig mijzelf laten vervoeren met first class naar de caribbean en daar een week duiken in een lekker warme zee terwijl ik heerlijk vertoef in een 5 sterren hotel.
Kortom: een zwembad is niets voor mij.
Het is 2.000 kuub en (grofweg) 20x10m.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:41 schreef StateOfMind het volgende:
DS4, wat zijn eigenlijk de afmetingen van dit 'stulpje' in meters? Puur voor de beeldvorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |