Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je wel aan het aantal punten zo goed als zeker weet? De docent kan heus wel ergens paar puntjes eraf of erbij rekenen waardoor je cijfer nog lager / hoger ligt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tussen een 4,7 en een 6,7 met ongeveer 38 punten.
Ik heb een 5,0 nodig om voldoende te staan voor geschiedenis, dus de normering moet minimaal 0,3 worden voor mij!
Kut zeg. Nu ben ik alsnog afhankelijk van de normeringen!
Met normering 0,0 heb ik nu drie 5en voor AK, DU en GS.
Maar voor Duits heb ik 0,2 nodig, voor AK 0,9 en GS 0,3 en waarschijnlijk komen die er wel.
Dus met een beetje geluk slaag ik zelfs zonder onvoldoendes!
Toch was het prettiger geweest als ik nu gelijk al had kunnen zien dat ik geslaagd was. Als ik boven de 5 had gehad had ik maar 2 onvoldoendes gehad en daarmee ben je sowieso geslaagd.
65 punten is een 7,7 minimaal, da's geen 9 hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Haha zo dan, 9 kan je zeker halen dan
Oh. Havovwo.nl zei 5.5-7.5. Och, alsnog geen drama.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
45 punten is met 0,0 een 5,3. Da's onvoldoende
Kan jij niet lezen? Hij zegt toch streng nagekeken? Alsof alle docenten net zo streng nakijken als hijzelf????quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
65 punten is een 7,7 minimaal, da's geen 9 hoor.
Kijken jullie niet in die omzettingstabel ofzo?
http://havovwo.nl/havo/hgs/bestanden/hgspi11itab.pdf
Ik reken expres streng zodat het alleen nog maar beter kan worden. Staat het er niet precies zoals het in het correctievoorschrift staat? Dan geen punten.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je wel aan het aantal punten zo goed als zeker weet? De docent kan heus wel ergens paar puntjes eraf of erbij rekenen waardoor je cijfer nog lager / hoger ligt.
Sowieso is die normering echt wel hoger dan 0,5quote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef MetBas het volgende:
[..]
Oh. Havovwo.nl zei 5.5-7.5. Och, alsnog geen drama.
Overigens heb ik nergens bij gezegd dat ik alles zeker weet.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je wel aan het aantal punten zo goed als zeker weet? De docent kan heus wel ergens paar puntjes eraf of erbij rekenen waardoor je cijfer nog lager / hoger ligt.
Oké begrijpelijk, maar omdat je alles zo duidelijk liet spreken welke normering je nodig had..quote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overigens heb ik nergens bij gezegd dat ik alles zeker weet.
Ik heb zelfs 'ongeveer' 38 punten gezegd.
Ik weet helemaal niks zeker want voor mij is 't gewoon afwachten op het daadwerkelijke aantal punten (dus nagekeken door docent én 2e corrector) en dan nog de normering.
Ja, daar ga ik gewoon vanuit. Minimale van het minimalequote:Op maandag 23 mei 2011 14:19 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
[..]
Oké begrijpelijk, maar omdat je alles zo duidelijk liet spreken welke normering je nodig had..
Waarom zegt die LAKS-cijferberekening dat telkens? Ik wil gvd weten wat zij van mijn puntenaantal vindenquote:Je hebt meer punten ingevuld dan mogelijk is voor dit examen.
Ga je toch naar havovwo.nlquote:Op maandag 23 mei 2011 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zegt die LAKS-cijferberekening dat telkens? Ik wil gvd weten wat zij van mijn puntenaantal vinden
Ja, maar dat is die met 2 punten marge vanwege onbekende N-term.quote:
Ik heb het zelfde maar ik moet een 6,5 halen. Dus die heb ik zeker binnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:24 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb 50 punten +3 = 53 punten... dat is dus tussen de 6,5 - 8.5
Nu hopen dat de normering minimaal 0,3 is voor een compensatiepunt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |