Nog 46 tot je 60 bent, of je bent nu 46?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna Tong, nog maar 46 jaar.
Ik denk dat het kind nu 14 is.quote:
Of je pap lust ?quote:
Leuk toch die ouderen op iets wat ooit begon als jongeren forum en nu het grootste forum van Nederland is ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef Biogarde het volgende:
Wat leuk dat er ouderen zitten
En het zullen er vast veel meer zijn. Opa
En ik maar denken dat 50/55 wel de max was. Al was dat al heel wat vergeleken met het grut in ONZ en KLB. En ik ben zelf 29
Geef haar aan abo kado, hoe meer abo's, hoe eerder we van de censuur af zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef tomaat52 het volgende:
M'n oma is toch wel een typje voor ONZ.Maar helaas zit ze niet op het forum...
De tegenwoordige jeugd is stukken slechter in spellen dan de ouderen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of hoge leeftijd synoniem is aan correct spellen.
Volgens mij niet eens slechter, maar slordiger, het interesseert ze geen bal plus dat ze het wel grappig vinden om alles verkeerd te spellen. Je maakt mij niet wijs dat iemand niet weet dat het NIET ik wordt is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tegenwoordige jeugd is stukken slechter in spellen dan de ouderen.
dyslecticiquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens slechter, maar slordiger, het interesseert ze geen bal plus dat ze het wel grappig vinden om alles verkeerd te spellen. Je maakt mij niet wijs dat iemand niet weet dat het NIET ik wordt is.
En hoofdletters en leestekens: alleen maar lastig.
Die zijn er wel heel veel opeens en als je dat ECHT hebt, dan weet je heus wel hoe een hoofdletter eruit ziet of een komma.quote:
Tuurlijkquote:
ik heb nog heel wat jaren te gaan zien ik ...zit nog bij de kleuters van 40quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:33 schreef lies1947 het volgende:
ja!!!! 64 ben ik, nog steeds aan het werk in mijn eigen bedrijfje.
gezond van lichaam en geest, fit, geniet van het leven.
heb nog veel plannen en denk dat ik gezond 100 word.
eigenlijk denk ik maar zelden aan het feit dat ik eigenlijk al best wel oud ben.
partner is 67, heeft dus pensioen en aow, maar maakt nog steeds zo nu en dan een mooie reis (hij heeft altijd gevaren), dat brengt weer extra geld op, waarmee we dan ook uitgebreid en lang op vakantie gaan naar een warm land.
lang leve onze leeftijd.
bovendien hebben we toch de mooiste tijd ooit meegemaakt?
geld hadden we niet en wat we hadden werd er gelijk doorgedraaid.
dat gaat nu wel wat beter met ons.
Nog vier en een half jaar en dan mag ik ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |