Nou oke, iets duurder omdat ik achter de komma niet opgeteld had:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
8 dollar is nog wel het proberen waard maar ik vind ze alleen van ruim $14? Oftewel, linkje?
Meid je bent geweldig. Morgen even bestellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nou oke, iets duurder omdat ik achter de komma niet opgeteld had:
http://cgi.ebay.com/15-6-(...)082e3#ht_1462wt_1139
En 15.4: http://cgi.ebay.com/15-4-(...)&hash=item2a0f59c32e
Iemand nog aanraders in deze prijsklasse (that is: low...)?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef Iemand91 het volgende:
Enne, m'n mooie houten oordopjes (Kanen KM-92) kunnen blijkbaar niet in (de flap van) een schoudertas:
Kijken welke ik nu ga/moet kopen...
Staan al 4 jaar op de top-sellers lijst: http://www.dealextreme.co(...)metallic-orange-4319 ¤2.22quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand nog aanraders in deze prijsklasse (that is: low...)?
Inderaad, die staat er al een tijdje, ik ga d'r eens naar kijken. Misschien koop ik de Kanen ook wel weer, vond ik goed klinken en zagen er ook heel mooi uit. Of gewoon beidequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Staan al 4 jaar op de top-sellers lijst: http://www.dealextreme.co(...)metallic-orange-4319 ¤2.22
[ afbeelding ]
ik heb nog wel brainwavz alpha voor je voor 5 euro ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand nog aanraders in deze prijsklasse (that is: low...)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen 2 weken in huis, echter was 1 van de brillen licht beschadigd, er zat een krasje/putje op het glas aan de voorzijde. Na netjes een klacht inclusief 2 foto's ingediend te hebben, zie ik tot mijn verrassing net een mailtje van Shelley: ik krijg met spoed een nieuwe bril toegestuurd en de oude bril mag ik houden
Voor de liefhebbers de reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die paar centen een nette service dacht ik zo![]()
![]()
gast ik wacht al sinds 31/3 op mijn tabletquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Dudezzz het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de levering van pakketjes? Vier pakjes, allemaal gestuurd tussen 12 Mei en 14 Mei zijn nog niet aangekomen. En als ik bel dan zeggen ze dat ie nog niet in Nederland is aangekomen. Dat lijkt me nogal sterk. Wat is er aan de hand??
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb recent mijn eerste aankoop bij DX gedaan: 2 zonnebrillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen 2 weken in huis, echter was 1 van de brillen licht beschadigd, er zat een krasje/putje op het glas aan de voorzijde. Na netjes een klacht inclusief 2 foto's ingediend te hebben, zie ik tot mijn verrassing net een mailtje van Shelley: ik krijg met spoed een nieuwe bril toegestuurd en de oude bril mag ik houden
Voor de liefhebbers de reactie:Dat is inderdaad een goeie service. Maar je hebt er dan ook een fatsoenlijke klacht voor ingediend, met foto's. Denk niet dat ze dat doen als je ze gewoon een mailtje stuurt met 'Hey, ding is stuk. Nieuwe?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die paar centen een nette service dacht ik zo
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zou kunnen, sowieso is het een kleine moeite om een nette reactie te sturen. Een foto maken en in 3 zinnen je klacht in het Engels omschrijven is dan zo gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie service. Maar je hebt er dan ook een fatsoenlijke klacht voor ingediend, met foto's. Denk niet dat ze dat doen als je ze gewoon een mailtje stuurt met 'Hey, ding is stuk. Nieuwe?'
You are a fans of Isabel, lol.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
We don't want coupon.
Post a youtube video of Isabel greeting everyone of the FOK forum Chinese webshop topic
Let her scream my name monkeybrain![]()
Welke bril heb jij van Panda?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:13 schreef shiznuts het volgende:
Hehe postbode aan de deur, 'Zo, dat is dan één... twee... drie... en vier' *lachend*
2 x gratis gewonnen zonnebril Eastern eggs actie Pandawill. Ook de items van mijn $9,- coupon van diezelfde actie (2x USB EU Lader (waarom zijn die pootjes telkens te kort?), silicon sporthorloge (hoe stel je de tijd in bij die dingen?) en een soldeerbout met US -> EU adapter). Het rare is, die cat money saving bank is er nog altijd niet en is van 14/4. Hum.M2 duurt ook al eeuwig. Maar eens customer service raadplegen.
Verder ook mijn 720p 808 #11 HD keychain dan binnen (na dus eerder die Chobi one enhanced version met 720p al binnen had).Vandaag ff testen, moet eerst opladen.
sku8415, met sku5664.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:31 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb ook nog een soldeerbout nodig om een RC helicopter te repareren, welke heb je gekocht?
sku13219 . Echt een overcomplete set. Mooi in een grote cover, zwart en rood montuur, nekkoord, vele lenzen, poetsdoekjes, etc. Maar als ik 'em op m'n neus zet, ziet er niet uit, veel te groot joh! Misschien wat voor wielrenfanatiekelingen. Was snel binnen wel trouwens, 16e besteld, verzonden met airmail Singapore op 2011-05-18 om 23:11:09. Dat bewijst het maar weer, als ze een depot hebben in Singapore en vanuit daar versturen, dan gaat het veel sneller dan Hong Kong en China Post.quote:
Ik heb deze besteld, vond ik wel geinig. Vroeger als jochie een keer gezien, daarna wilde ik er eentje hebben, maar nooit meer tegengekomen. Uit nostalgische gronden, dan toch maar een childhooddream vervullen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:51 schreef igi0n het volgende:
Weer leuke bestelling gedaan bij BiC. Gister avond gekocht, vanochtend 3 uur in de nacht verstuurd. Rappe lui daaro
Ik heb deze ongeveer half jaar geleden besteld en ze werken nog steeds.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Staan al 4 jaar op de top-sellers lijst: http://www.dealextreme.co(...)metallic-orange-4319 ¤2.22
[ afbeelding ]
Ik kwam ook die pennen tegen, precies zelfde gedachte als jou! Binnenkort maar even kopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld, vond ik wel geinig. Vroeger als jochie een keer gezien, daarna wilde ik er eentje hebben, maar nooit meer tegengekomen. Uit nostalgische gronden, dan toch maar een childhooddream vervullen.
Ook heb ik bij onze vrienden van nooitmeerkopen wat besteld: ever_buying.com/product50753.html . Weet niet precies wanneer dat van pas komt, maar ze zien er übervet uit.
Ja, oldschool tofheid, en dat voor, wat was het 1 euro 20 voor drie stuks meen ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:30 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik kwam ook die pennen tegen, precies zelfde gedachte als jou! Binnenkort maar even kopen
Die bergbeklim accesoires vertrouw ik niet haha, je weet maar nooit of ze het vol gaan houden. Heb trouwens op BiC 2,5" USB sata harddrive case gekocht en 2 boxers van CK. Kijken of het wat is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |