Sorry, foutje oke?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
OK, hoe kom je erbij dat het alleen maar om kapotte spullen, na-maak e.d. gaat?
Done, zometeen jou linkjes bestellen. Thanks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Snel cancellen, je moet DX oplichters niet steunen
Ja, komt gewoon op je paypal te staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Done, zometeen jou linkjes bestellen. Thanks.
Dat geld pleuren ze straks weer op paypal account or?
Gamehubs.com heeft vaak wel aziatische versies van spellen, in het begin waren spellen daar 30 euro voor dezelfde versie (Aziatisch hoesje maar wel Engelse handleiding + Engels in het spel zelf) terwijl je er in de winkel 60 voor neertelde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef computerprobleem het volgende:
Kun je uit China ook gewoon goedkoop films (voornamelijk blu-ray), games enz. bestellen?
Of gaat het echt alleen maar om kapotte spullen, na-maak e.d. ?
Link van de schokapparaat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is geen goed idee om zo'n zelfverdedigingsding wat werkt op batterijen op jezelf uit te proberen.
Tering zeg, ging gewoon tegen de vlakte.Heb er gewoon een lamme poot van.
Net 4 cable winders gewonnen, screen protector loopt nog. Stylussen laat ik voor wat ze zijn, die heb ik genoegquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
4. je neemt mijn sarcastische opmerking te serieus![]()
Ik vind het ook opmerkelijk dat er nog geen GoPro copy is opgedoken in China.
[..]
Hoeveel stekkers en screenprotectors heb jij wel niet?
Precies, heb ik ook een paar keer gedaan. Als seller dan, verdient nog een paar duppies per veiling als het meezitquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat is gewoon voor de feedback whores.
Scammers die snel een goede naam willen opbouwen.
Uhh, je moet niet op het internet zeggen dat je in het bezit bent van een illegaal wapen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het is geen goed idee om zo'n zelfverdedigingsding wat werkt op batterijen op jezelf uit te proberen.
Tering zeg, ging gewoon tegen de vlakte.Heb er gewoon een lamme poot van.
Natuurlijk heb ik het gewoon over een grote/lange zaklamp zoals deze:quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Uhh, je moet niet op het internet zeggen dat je in het bezit bent van een illegaal wapen.
Er zijn ijverige agenten op het web op zoek naar dit soort zaken![]()
Tenzij je TOR draait
Je hebt gelijk, niet aan gedacht. My bad..quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:48 schreef monkeybrain het volgende:
Straks verschijnt KLONK weer om de topic te sluiten omdat het Sjonnies aantrekt.
quote:20.04.2011: Ontvangen in land van bestemming
27.04.2011: De inklaring van de zending wordt afgehandeld
27.04.2011: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
26.05.2011: Zending ontvangen op distributievestiging
26.05.2011: Chauffeur is onderweg
werdt ook tijd ook, bijna 2 maanden onderweg geweestquote:
Aangetekende zending buitenland word 1 keer aangeboden, dus morgen zelf ophalen. Al een idee wat je moet aftikken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
werdt ook tijd ook, bijna 2 maanden onderweg geweest
helaas is vandaag niemand thuis en morgen ook niet godverdegodver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |