SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tijd om die eens achter de vodden aan te zitten danquote:Op maandag 23 mei 2011 11:04 schreef maen het volgende:
[..]
er zijn er nog 3 voor mij aan de beurt, alles op zijn tijd
Koekjequote:
ik zit er al genoeg achter de vodden, en niet om af te studeren. Dus ik sla even over, if you don't mindquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om die eens achter de vodden aan te zitten dan...
Is beter ook, dan kun je zelf nog ff van de whisky genieten...
Whehe, goed punt!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef maen het volgende:
[..]
ik zit er al genoeg achter de vodden, en niet om af te studeren. Dus ik sla even over, if you don't mind
en die whisky, ach, die blijft wel. Ook als ik afgestudeerd ben!
Waar? Succes alvast!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik niet eerst stage en daarna sollicitatiegesprek SPANNEND!
prima tochquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
is een bijbaantje, inpak werk, assisteren bij productie en licht poetswerk
Prima werk, en de verdiensten in de branche zijn goedquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
is een bijbaantje, inpak werk, assisteren bij productie en licht poetswerk
weet je dat zeker?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat het vooral flink aanpakken is.
Same as here zegmaarquote:
In de productie wel.quote:
ooh, dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
In de productie wel.
Ik heb de luxe dat ik ben doorgestroomd naar de expeditie, en alleen in de productie inval als er op mijn eigen afdeling geen werk voor me is, of er een gruwelijk tekort aan mensen met heftruckdiploma is in de productie...
die vind ik best tofquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Tism het volgende:
Well, show me the way
To the next whiskey bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Show me the way
To the next whiskey bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
...
Agree!quote:
Bourbonquote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef maen het volgende:
[..]
al zullen ze het niet over de Schotse variant hebben, maar ach
ahaha wat lief!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Tism het volgende:
Ja, is ook een tof nummertje..Mijn neefje van 1 vondt het ook tof, hij begon naar mij te wijzen..
en toen heb ik het zaterdag ff tijdens de BBQ voor hem gezongen samen met mijn zusje..
ik moet eigenlijk toegeven dat ik het uberhaupt nog nooit geprobeerd hebquote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Bourbon...
Vrijdag weer eens tot de conclusie gekomen dat het dat toch nét niet is.... Maar bij gebrek aan beter..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Aan de varianten die je in de gemiddelde kroeg tegenkomt mis je niet zo heel veel, vind ik. Goed om de keel schoon te spoelen, en verder niet bijster veel smaak. Maargoed, ik ben dan ook lichtelijk verwend wat dat aangaatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk toegeven dat ik het uberhaupt nog nooit geprobeerd heb
het trekt me inderdaad ook niet. Wat ik ervan gehoord heb, van de Schot van de proeverij, werd ik ook niet enthousiast, dus ik sla het maar gewoon over. Tenzij iemand me wil pesten en ik het krijgquote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de varianten die je in de gemiddelde kroeg tegenkomt mis je niet zo heel veel, vind ik. Goed om de keel schoon te spoelen, en verder niet bijster veel smaak. Maargoed, ik ben dan ook lichtelijk verwend wat dat aangaat.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
MOrgen weer werken ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef maen het volgende:
zo, nu eens niet een nachtje doorhalen hier, maar lekker slapen nu en om half 5 op. Jeej!
Jij liever dan ikquote:
ik vind het helemaal niet erg nee. Weet je hoe lekker het 's ochtends isquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij liever dan ik...
Ik zal aan je denken als ik me nog één keertje omdraai...
Mwa, als je het zo brengt...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef maen het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet erg nee. Weet je hoe lekker het 's ochtends is
Best raar, als ik moet gaan werken kan ik bizar goed op staan. Lekker half uurtje fietsen naar het station, en dan de trein in. En de hele dag in het zonnetje wat mensen tellen en artikelen lezen. Kan erger toch
Maar denk maar goed aan me, morele ondersteuning is altijd welkom
Slaap lekker en tot morgen (got the hintquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef maen het volgende:
anyhow, weltruste, en tot morgen (een beetje afleiding kan ik wel gebruiken trouwens)
whaha dat was niet eens direct naar jou, meer dat hier morgen leven moet zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen (got the hint)
![]()
Het zit je niet mee met dat werken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:32 schreef maen het volgende:
Argh! Ik had allang in Zwolle moeten zijn maar ben pas net in Amersfoort :s eerst mn pinpas die het niet deed waardoor ik geen kaartje kon kopen en dus de trein miste, toen eindelijk in de trein, heeft die vertraging waardoor ik de aansluiting mis! Volgens mij is dit niet echt mijn geluksdag... what's next?
Herkenbaar, een ongeluksdagjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:32 schreef maen het volgende:
Argh! Ik had allang in Zwolle moeten zijn maar ben pas net in Amersfoort :s eerst mn pinpas die het niet deed waardoor ik geen kaartje kon kopen en dus de trein miste, toen eindelijk in de trein, heeft die vertraging waardoor ik de aansluiting mis! Volgens mij is dit niet echt mijn geluksdag... what's next?
quote:Limburg is de populairste provincie van Nederland. De streek is vooral geliefd vanwege de sfeer, de natuur en de horeca. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder negenduizend Nederlanders. De provincie Flevoland wordt het minst gewaardeerd.
...
quote:
Gulpener, denk ikquote:
Nee maar de terrasjes die je daar hebt zitten altijd maar dan ook altijd boemvol en de binnen stad is best leuk om te zien met de oude architectuurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Maar zoveel terrasjes zijn er toch helemaal niet...
Succes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef nattermann het volgende:
Over een uurtje sollicitatiegesprek
Later
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef nattermann het volgende:
Later
Succes!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef nattermann het volgende:
Later
Wish your luckquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef nattermann het volgende:
Later
Het einde der tijden komt eraanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Nattermann...succes!
Ik vind het vandaag maar raar weer....
Waarom voorspelde hij dat niet direct als je kijkt naar de laatste paar zinnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nu uitgesteld tot 21 oktober![]()
...
Einde der tijden nu op 21 oktober
Hehehehehe!!!quote:
En waarom lachten die meiden je uit?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
ben nu thuis nadat ik bij een stoplicht werd uitgelachen door 2 meiden
Moet je hier eens 's avonds laat of 's nachts komenquote:
misschien omdat ik mijn regenjas aanhadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom lachten die meiden je uit?
Dan zou ik je ook uitlachen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
misschien omdat ik mijn regenjas aanhad
waar moet ik hem anders laten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou ik je ook uitlachen inderdaad.
Middle of nowhere?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je hier eens 's avonds laat of 's nachts komen...
Daar had ik niet aan gedacht bedankt voor de tip, hopelijk kom ik ze weer tegen als ze mij uitlachen weet ik genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met de mouwen om je middel binden.
Had ik maar een liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Thuis. Nu wachten op mijn lief en dan samen eten en een toffe avond tegemoet.
Denk het wel hè Limburgers gaan uit of slapen uitquote:
Flink batsen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Thuis. Nu wachten op mijn lief en dan samen eten en een toffe avond tegemoet.
Oh noes we moeten het met minder subsidie doen, tja er zijn altijd nog ondernemers die daar geld in steken gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.maastrichtaktu(...)inigingen-te-worden/
Als dat doorgaat wordt het saai
Tja er moeten keuzes gemaakt worden, sommige mensen zijn blij en sommige niet. Helaas ben ik ook degene die niet blij is maar we mogen van geluk spreken dat ondernemers investeren in cultuur anders hebben we helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef ultra_ivo het volgende:
Zolang diegenen die het zonder subsidie doen vanwege andere maatregelen bedreigd worden blijft het een probleem ja.
Ik kom bijna niet in Maastricht, laatste keer was een jaar geleden maar er trekt iets aan me. Het is de hoofdstad van Limburg de maasstad, als ik iets kan doen doormiddel van een petitie laat het mij weten want ik deel mijn medelevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Het gaat hem meer om de culturele functie van een aantal kraakpanden hier in de stad. Als je even zoekt zie je hoeveel die hier doen. En dat is sinds een jaar ook bedreigd door andere kabinetsmaatregelen.
Oké roep mij maar als het zo laat is, ik heb wel zin om te rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo lang Den Haag de stad z'n gang laat gaan gaat het nog. Op het moment dat het stadsbestuur gedwongen wordt tot actie hebben we echt een probleem (nu is er dus geen probleem, in tegenstelling tot wat de schreeuwers roepen).
je moet ook altijd standby staan ook snachtsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef maen het volgende:
jeetje, ik ben er even niet en heel Limburg komt tot leven
ja mijn hippe telefoon heb ik ff ingeruild voor een oude nokia, dus internetten zit er ff niet in helaas...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
je moet ook altijd standby staan ook snachts
Das wel vaker hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef maen het volgende:
jeetje, ik ben er even niet en heel Limburg komt tot leven
Heb net opera mini geinstalleerd wat een verademingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef maen het volgende:
[..]
ja mijn hippe telefoon heb ik ff ingeruild voor een oude nokia, dus internetten zit er ff niet in helaas...
maar nu ben ik er, heeeel even
bij de instellingen aanzettenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
oh oke hoe doe ik nu smiley's in fok! Mobile?
bedankt, ik ga even zoeken en zet ik ook meteen aantal posts per pagina omlaag anders heb ik een lamme duimquote:
heb maar een instellings pagina maar goed ben al blij dat ik opera gefixt heb op mijn samsungquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef maen het volgende:
[..]
tsja ik kan het nu ook niet voor je opzoeken...
Aangenomen of wat?quote:
Nog niet definitief, maar er zit zeker toekomst in. Werk nu voor een detacheringsbureau, kan daar mijn vapro gaan halen, en als dat eenmaal gebeurd is word ik aangenomen.quote:
Vapro kan je toch ook bij ons halen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog niet definitief, maar er zit zeker toekomst in. Werk nu voor een detacheringsbureau, kan daar mijn vapro gaan halen, en als dat eenmaal gebeurd is word ik aangenomen.
Kan ook, maar tussen het bedrijf waar ik werk en trespa is de afspraak dat er geen personeel onderling wordt overgenomen, nu ben ik de allereerste waar dit mee gedaan wordt, en de afspraak die gemaakt is dat ik mijn vapro ga halen via het detacheringsbureau, en dan aan de slag kan bij trespa.quote:
morguhquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:48 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme zo laat alweer?! Ik moet maar eens naar bed. Over 12 uur weer werken.
Ik ook zaterdag heb ik een afspraak staan, dus kan ik niet direct gaan werken, hoop dat het nieuwe werk er begrip voor heeftquote:
Ik ben nog niet aangenomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ze graag willen dat je komt, kunnen ze meestal wel een dag wachten.
Ah. Dan kun je gewoon aangeven dat je niet kunt beginnen zaterdag. De keren dat ik op sollicitatie ben gegaan heb ik meteen aangegeven dat ik bepaalde dagen al niet kon, nooit problemen mee gehad.quote:
Ga ik ook doen, komt niet vaak voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Dan kun je gewoon aangeven dat je niet kunt beginnen zaterdag. De keren dat ik op sollicitatie ben gegaan heb ik meteen aangegeven dat ik bepaalde dagen al niet kon, nooit problemen mee gehad.
Daarom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, komt niet vaak voor
Nog niet, vertrek over een kwartiertje. Moet nog ff langs de AH, en dan knetter ik door richting het werkquote:
Waarom zo'n late werktijden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog niet, vertrek over een kwartiertje. Moet nog ff langs de AH, en dan knetter ik door richting het werk
Waar werk je? Rockwool?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ploegendienst hè. 2 vroege-/2 middag-/2 nachtdiensten.
Wichters??? Wat de neuk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, waar ze het niet hebben over kinderen maar over wichter! wtf
Als je niet uitkijkt welquote:
studiequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom woon jij nu eigenlijk in Wageningen?
pardon?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gaat buiten Limburg studeren? Dat je hier nog durft te komen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Koffiemod? Kun jij mij een paar pakkies koffie regelen, ik ben blut
Ow, wacht, jij mot geen mensen die buiten Limburg studeren, dus laat maar zittenquote:
goedzo, pak m aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, wacht, jij mot geen mensen die buiten Limburg studeren, dus laat maar zitten.
--> MENquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg spelletjes sites te vinden op het wereld wijde web.
Limburg is dan ook waar mijn hart ligt geboren en getogen en nooit en te nimmer ga ik eruitquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, wacht, jij mot geen mensen die buiten Limburg studeren, dus laat maar zitten.
die kan ie vast niet vinden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan thuis moet blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via je mobiel dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan thuis moet blijven
Het was maar een grapje hoor, sjezus oh noes manianman is vervelend en moet aangepakt worden!!11!!!21212!quote:
wat een bekrompenheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Limburg is dan ook waar mijn hart ligt geboren en getogen en nooit en te nimmer ga ik eruit
En waar ging je heen tijdens je vakantie?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Limburg is dan ook waar mijn hart ligt geboren en getogen en nooit en te nimmer ga ik eruit
daar hebben ze niet voor niets de smileys voor uitgevonden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, sjezus oh noes manianman is vervelend en moet aangepakt worden!!11!!!21212!
Hoe oud ik dat ding dan...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb er alleen teris op staan en zo'n vaag woorden spel
Naar de camping in Gulpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waar ging je heen tijdens je vakantie?
Naar Duitsland, Frankrijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waar ging je heen tijdens je vakantie?
En de PostIcons!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef maen het volgende:
[..]
daar hebben ze niet voor niets de smileys voor uitgevonden...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niets tegen Gulpen daar heb ik schoolkamp gehad en chickies gebatst
Gebruik ik niet de juiste smileys danquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef maen het volgende:
[..]
daar hebben ze niet voor niets de smileys voor uitgevonden...
ja! dat maakt je boodschap tenminste duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
En de PostIcons!
(Die smiley-achtige dingen voor linksboven je post)
Je bent niet de enige die zich verveelt blijkbaar...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gebruik ik niet de juiste smileys dan?
Het is nu wel druk hier
je gebruikte helemaal niets in dat bericht neequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gebruik ik niet de juiste smileys dan?
Het is nu wel druk hier
Voor dat laatste hoef ik niet helemaal naar Gulpen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niets tegen Gulpen daar heb ik schoolkamp gehad en chickies gebatst
wie zegt dat het iets schoons wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er wat schoons in Gulpen rond liep... Afgezien van mijn ex dan natuurlijk.
Klasgenoten jongeman!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er wat schoons in Gulpen rond liep... Afgezien van mijn ex dan natuurlijk.
Ik moest er altijd doorheen op weg naar mijn huidige vrouw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat laatste hoef ik niet helemaal naar Gulpen hoor![]()
...
*proest*quote:
en daar ben je trots op?!?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klasgenoten jongeman!
Heb het grootste deel van mijn klas gehad zonder dat ze het wisten van elkaar
sorry hequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
* MPG gaat even de koffie van zijn beeldscherm poetsen...
ik doelde niet op jouquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje smaak hoor...
Je moet toch ervaring krijgen en oefenen baart kunst en hoe weet je of je de ware hebt zonder kaas te vretenquote:
...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet toch ervaring krijgen en oefenen baart kunst en hoe weet je of je de ware hebt zonder kaas te vreten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh zo. Die meid die hij gebatst heeft was niets schoons.
Onwetendheid, sorry maar ieder doet het op een ander manier de een blijfd maagd en de andere die proeftquote:
Mja, als je iets moet compenseren, zet je al gauw een grote bek op he...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och ja. Sommige mannen scheppen er gewoon graag over op...
Neuken voor het huwelijk... Dat doe je toch niet...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Onwetendheid, sorry maar ieder doet het op een ander manier de een blijfd maagd en de andere die proeft
Dat is van de oude stempelquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuken voor het huwelijk... Dat doe je toch niet...
haha, misschien had ik duidelijker moeten zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, soms duurt het wat langer voordat het kwartje 50 euro cent stukje gevallen is...
jij proeft je hele klas dus maar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Onwetendheid, sorry maar ieder doet het op een ander manier de een blijfd maagd en de andere die proeft
dat verklaart ook meteen een hoopquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je echt van bouwjaar 92 bent, dan begrijp je dat ook niet nee...
Stuk of 3 en toen had ik wel door wie de ware was alleen is niets geworden en heb geleerd van mijn gedragquote:
dan ben ik blij dat ik intussen student benquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar een nieuwe trend onder middelbare scholieren of zo...
Ik voel spontaan een enorme generatiekloof van slechts een paar jaarquote:
Het leven begint pas als je klaar bent met studeren...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef maen het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik intussen student ben
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je echt van bouwjaar 92 bent, dan begrijp je dat ook niet nee...
Ik ben 18 jaar jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar een nieuwe trend onder middelbare scholieren of zo...
Brookie...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel spontaan een enorme generatiekloof van slechts een paar jaar![]()
...
whahah jij weet nu al wie de ware is? als dat echt zo zou zijn was het ook wel iets geworden zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Stuk of 3 en toen had ik wel door wie de ware was alleen is niets geworden en heb geleerd van mijn gedrag
hahaha, ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het leven begint pas als je klaar bent met studeren...
Het was ook een soort studie voor mij!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het leven begint pas als je klaar bent met studeren...
Hij was niet de ware voor hem...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef maen het volgende:
[..]
whahah jij weet nu al wie de ware is? als dat echt zo zou zijn was het ook wel iets geworden zijn...
Haar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij was niet de ware voor hem...
hihiquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij was niet de ware voor hem...
Misschien dat het hebben van pittige seks dat oplost...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik begin echt heel flauw te worden, trouwens
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik begin echt heel flauw te worden, trouwens
*zet reminder voor over 3 jaar....quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het voelt als je klaar bent over een paar jaartjes.
wie weetquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat het hebben van pittige seks dat oplost...
nah, te jongquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MM wil het wel uitproberen lijkt me.
vast wel, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat we elkaar dan nog spreken op dit forum.
Dat jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat we elkaar dan nog spreken op dit forum.
Nee dank u te ver weg en ik heb al iemand op het oogquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Edit: Oh nee wacht, je woont momenteel buiten Limburg...
Doet dat geen pijn? Ik zou het niet willen hebben dat iemand op mijn oog zat...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee dank u te ver weg en ik heb al iemand op het oog
Whahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Edit: Oh nee wacht, je woont momenteel buiten Limburg...
No way dan gaan jullie hosseltechnieken uitproberenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn? Ik zou het niet willen hebben dat iemand op mijn oog zat...
Ok, te flauw...
Pics?
ik sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
No way dan gaan jullie hosseltechnieken uitproberen
Ik ben al ruim 3 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 3 jaar gelukkig getrouwd.
En al bijna 11 jaar verliefd.
wat leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://members.home.nl/d.(...)-04-08_Trouwdag.html
Keej even wachten moet sneaky inloggen op mijn hyvesquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://members.home.nl/d.(...)-04-08_Trouwdag.html
Ik ben benieuwd. Maar doe die foto dan wel even ergens anders uploaden. Hyvesfoto's werken niet altijd hier op FOK!.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Keej even wachten moet sneaky inloggen op mijn hyves
Ik beledig toch niemand?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:42 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van mensen die beledigen
Ach gut, zo weinig zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Keej even wachten moet sneaky inloggen op mijn hyves
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oepsquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat trio was dan ook meer vanuit mezelf, niet voor MM...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]Doet niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel...
Edit: Kan er mee door... Maar wat vind ze van jou?
De tering, wat laadt dat traagquote:
het blijft verdacht stil...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doet niet?
Nu wel...
Edit: Kan er mee door... Maar wat vind ze van jou?
Hij heeft stiekum in jouw FB gekeken en is er nu achter gekomen dat ze het toch niet helemaal is...quote:
en terechtquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft stiekum in jouw FB gekeken en is er nu achter gekomen dat ze het toch niet helemaal is...
Er is vast een reden dat hij meteen in de stress schoot, alsof wij haar zouden gaan hosselenquote:
Sorry mijn collega kwam er bij staan, ze vind mij leuk als vriend maar meer niet. Dus denk niet dat het wat wordtquote:
Gewoon een keer keihard batsen, en ze weet het misschien wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry mijn collega kwam er bij staan, ze vind mij leuk als vriend maar meer niet. Dus denk niet dat het wat wordt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een keer keihard batsen, en ze weet het misschien wel.
Tenminste, dat was jou manier als ik het goed begrepen had...
Ik ben niet zo jong meer hoor, ik push niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon een keer keihard batsen, en ze weet het misschien wel.
Tenminste, dat was jou manier als ik het goed begrepen had...
Met alleen pullen kom je ook niet binnen bij een meid hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jong meer hoor, ik push niet meer
hahah arme jij. Je hebt het zwaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel weer koffie van mijn scherm poetsen hoor.
je bent wel jong!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou, opa, op jouw leeftijd functioneert het zeker sowieso niet meer zonder blauwe snoepjes, hequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ok. Je kunt inderdaad zeggen: "waren we nog maar eens 18".quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef maen het volgende:
[..]
maar MM is het jongst, dus dan mag ik dat ook nog zeggen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, opa, op jouw leeftijd functioneert het zeker sowieso niet meer zonder blauwe snoepjes, he?
Ja... 18... das war einmal...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok. Je kunt inderdaad zeggen: "waren we nog maar eens 18".
Tja wat willen ze dan wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met alleen pullen kom je ook niet binnen bij een meid hoor...
toen zat ik nog op de middelbare school, als ik dat zo hoor is het maar beter dat ik nu geen 18 benquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok. Je kunt inderdaad zeggen: "waren we nog maar eens 18".
Ik zat toen al op het HBO...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef maen het volgende:
[..]
toen zat ik nog op de middelbare school, als ik dat zo hoor is het maar beter dat ik nu geen 18 ben
een beetje aandacht kan ook al voldoenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bloemen heb ik me laten vertellen... En cadeautjes...
Soms gewoon een rijke man.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef maen het volgende:
[..]
toen zat ik nog op de middelbare school, als ik dat zo hoor is het maar beter dat ik nu geen 18 ben
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Wat je dan allemaal met je klasgenoten moet uitspoken
![]()
...
Ik op de uniquote:
als ik niet was blijven zitten was ik ook op mn 18e aan de uni begonnen hoor, dus zo jong is dat nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn. Dan was je wel heel jong toen je klaar was met atheneum/gymnasium.
Ik was 17 toen ik eindexamen gym deed...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn. Dan was je wel heel jong toen je klaar was met atheneum/gymnasium.
Ja. Ik ben aan rekenen, en ik was 17 toen ik klaar was met de HAVO. VWO is dan inderdaad 18... My bad...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef maen het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten was ik ook op mn 18e aan de uni begonnen hoor, dus zo jong is dat niet
ik doelde op persoonlijke aandacht van een jongen, niet op van die sletjes die bekeken willen wordenquote:
quote:
Heb je ergens een jaartje overgeslagen dan? Of gewoon een gunstige geboorteperiode (september)?quote:
Jepquote:
Dat verklaart...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb mijn 18e verjaardag duchtig gevierd tijdens de intro... Het was kroegentocht die dag...
21 augustusquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je ergens een jaartje overgeslagen dan? Of gewoon een gunstige geboorteperiode (september)?
gewoon even hier neer zetten is veel makkelijkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lees mijn fobo jong! dan begrijp je het
Trillian.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef ManianMan het volgende:
Ah wat is het in eens stil hier iedereen is back to work
nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef ManianMan het volgende:
Ah wat is het in eens stil hier iedereen is back to work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |