SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tijd om die eens achter de vodden aan te zitten danquote:Op maandag 23 mei 2011 11:04 schreef maen het volgende:
[..]
er zijn er nog 3 voor mij aan de beurt, alles op zijn tijd
Koekjequote:
ik zit er al genoeg achter de vodden, en niet om af te studeren. Dus ik sla even over, if you don't mindquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om die eens achter de vodden aan te zitten dan...
Is beter ook, dan kun je zelf nog ff van de whisky genieten...
Whehe, goed punt!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef maen het volgende:
[..]
ik zit er al genoeg achter de vodden, en niet om af te studeren. Dus ik sla even over, if you don't mind
en die whisky, ach, die blijft wel. Ook als ik afgestudeerd ben!
Waar? Succes alvast!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik niet eerst stage en daarna sollicitatiegesprek SPANNEND!
prima tochquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
is een bijbaantje, inpak werk, assisteren bij productie en licht poetswerk
Prima werk, en de verdiensten in de branche zijn goedquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
is een bijbaantje, inpak werk, assisteren bij productie en licht poetswerk
weet je dat zeker?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat het vooral flink aanpakken is.
Same as here zegmaarquote:
In de productie wel.quote:
ooh, dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
In de productie wel.
Ik heb de luxe dat ik ben doorgestroomd naar de expeditie, en alleen in de productie inval als er op mijn eigen afdeling geen werk voor me is, of er een gruwelijk tekort aan mensen met heftruckdiploma is in de productie...
die vind ik best tofquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Tism het volgende:
Well, show me the way
To the next whiskey bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Show me the way
To the next whiskey bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
...
Agree!quote:
Bourbonquote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef maen het volgende:
[..]
al zullen ze het niet over de Schotse variant hebben, maar ach
ahaha wat lief!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Tism het volgende:
Ja, is ook een tof nummertje..Mijn neefje van 1 vondt het ook tof, hij begon naar mij te wijzen..
en toen heb ik het zaterdag ff tijdens de BBQ voor hem gezongen samen met mijn zusje..
ik moet eigenlijk toegeven dat ik het uberhaupt nog nooit geprobeerd hebquote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Bourbon...
Vrijdag weer eens tot de conclusie gekomen dat het dat toch nét niet is.... Maar bij gebrek aan beter..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Aan de varianten die je in de gemiddelde kroeg tegenkomt mis je niet zo heel veel, vind ik. Goed om de keel schoon te spoelen, en verder niet bijster veel smaak. Maargoed, ik ben dan ook lichtelijk verwend wat dat aangaatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk toegeven dat ik het uberhaupt nog nooit geprobeerd heb
het trekt me inderdaad ook niet. Wat ik ervan gehoord heb, van de Schot van de proeverij, werd ik ook niet enthousiast, dus ik sla het maar gewoon over. Tenzij iemand me wil pesten en ik het krijgquote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de varianten die je in de gemiddelde kroeg tegenkomt mis je niet zo heel veel, vind ik. Goed om de keel schoon te spoelen, en verder niet bijster veel smaak. Maargoed, ik ben dan ook lichtelijk verwend wat dat aangaat.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
MOrgen weer werken ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef maen het volgende:
zo, nu eens niet een nachtje doorhalen hier, maar lekker slapen nu en om half 5 op. Jeej!
Jij liever dan ikquote:
ik vind het helemaal niet erg nee. Weet je hoe lekker het 's ochtends isquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij liever dan ik...
Ik zal aan je denken als ik me nog één keertje omdraai...
Mwa, als je het zo brengt...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef maen het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet erg nee. Weet je hoe lekker het 's ochtends is
Best raar, als ik moet gaan werken kan ik bizar goed op staan. Lekker half uurtje fietsen naar het station, en dan de trein in. En de hele dag in het zonnetje wat mensen tellen en artikelen lezen. Kan erger toch
Maar denk maar goed aan me, morele ondersteuning is altijd welkom
Slaap lekker en tot morgen (got the hintquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef maen het volgende:
anyhow, weltruste, en tot morgen (een beetje afleiding kan ik wel gebruiken trouwens)
whaha dat was niet eens direct naar jou, meer dat hier morgen leven moet zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen (got the hint)
![]()
Het zit je niet mee met dat werken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:32 schreef maen het volgende:
Argh! Ik had allang in Zwolle moeten zijn maar ben pas net in Amersfoort :s eerst mn pinpas die het niet deed waardoor ik geen kaartje kon kopen en dus de trein miste, toen eindelijk in de trein, heeft die vertraging waardoor ik de aansluiting mis! Volgens mij is dit niet echt mijn geluksdag... what's next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |