moet mod even doen, komt door 2 topics tegelijkertijd gisterenquote:
al uur thuisquote:
jaquote:
nah met elk examen tot nu toe klaar binnen 60 minutenquote:
Baas.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:06 schreef leeell het volgende:
[..]
nah met elk examen tot nu toe klaar binnen 60 minuten
quote:Lerares doet vijf leerlingen
Een 27-jarige lerares uit Arlington (Texas) is gisteren opgepakt omdat ze zich door vijf leerlingen liet gangbangen. Brittni Colleps zou zich in de afgelopen twee maanden hebben laten nemen op momenten dat haar man niet thuis was. Alle betrokken leerlingen bij de seksfeestjes waren achttien jaar oud, meldde persbureau Associated Press dinsdag. Colleps liep tegen de lamp doordat de jongens opschepten tegen klasgenoten. Ze wordt vijfmaal beschuldigd van het hebben van een ongeoorloofde relatie met een leerling. De lerares Engels kan hiervoor 20 jaar cel krijgen. Klik hier voor een foto van Brittni.
moet kunnenquote:
Geil.quote:
oudquote:
Ik heb er anders niet zo'n zin in donderdagquote:Op maandag 23 mei 2011 11:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Natuurkunde wordt![]()
Gewoon logisch nadenken
Wat was er donderdag?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
oud
[..]
Ik heb er anders niet zo'n zin in donderdag
Natuurkundequote:
Compilatiealbumsquote:
Losse nummers downloadenquote:
uhmm... Dat heb ik nooit gehad? VWO hoop ik?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
uhmm... Dat heb ik nooit gehad? VWO hoop ik?
Dus 1,1P + 0,-1E -> 1,0N ?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef Flitskikker het volgende:
K-vangst: proton + elektron -> neutron
Pfoeh, gelukkigquote:
Ach ja, ik moet een 4.7 halen, komt helemaal goedquote:Op maandag 23 mei 2011 11:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Denk 't. Dit komt uit mijn aantekeningen, verder weet ik 't ook niet.
Wat sta je gemiddeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef David_ het volgende:
ik begin em toch wel te poepen voor natuurkunde
"Ze vragen nauwelijks theorie letterlijk terug. En als ze wat vragen, is het maar 2 punten.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet een 4.7 halen, komt helemaal goed
Moderator hoeven we toch niet te kennen?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Ze vragen nauwelijks theorie letterlijk terug. En als ze wat vragen, is het maar 2 punten.
Maarja, als je het niet weet, zijn toch die 2 punten naar de bliksem."
Aldus mijn leraar.
Dingen die wel eens gevraagd worden:
- Wat is een moderator?
- Wat is het verschil tussen bestraling en besmetting?
Laatste vraag kan ook worden gesteld als "Hier hier sprake van ... of ... ?"
Bestraling is als je uitwendig ontvangt, besmetting is als je de bron zelf binnenkrijgtquote:Op maandag 23 mei 2011 11:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Moderator hoeven we toch niet te kennen?
En bestraling is dat je straling ontvangt en besmetting is dat je ook zelf radioactieve deeltjes uitzend?
gister dubbel topic, dan doet ie het nietquote:
Volgens mij klopt je beschrijven wel, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Moderator hoeven we toch niet te kennen?
En bestraling is dat je straling ontvangt en besmetting is dat je ook zelf radioactieve deeltjes uitzend?
dus water in een kerncentrale?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je beschrijven wel, ja.
Waarom zouden we moderator niet te hoeven kennen? Zelfde hoofdstuk.
Moderator = stof die bij botsingen makkelijke kinetische energie van de neutronen opneemt, dit vertraagt snelle neutronen.
Meestal is de moderator gewoon water, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dus water in een kerncentrale?
Stom van mij, ik zat te denken aan een comperator ( = systeembord)quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je beschrijven wel, ja.
Waarom zouden we moderator niet te hoeven kennen? Zelfde hoofdstuk.
Moderator = stof die bij botsingen makkelijke kinetische energie van de neutronen opneemt, dit vertraagt snelle neutronen.
en bedankt hé?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Een iemand die het voor iedereen verpest.
Haha, systeembord vervalt wél, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Stom van mij, ik zat te denken aan een comperator ( = systeembord)
Ik heb dat samengevat boekje een beetje doorgenomen, hopen dat er veel over radioactiviteit inkomtquote:Op maandag 23 mei 2011 11:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Natuurkunde wordt![]()
Gewoon logisch nadenken
RTquote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jammer dat sysborden er niet in komen, daar was ik echt baas in
Van mij mag alles er in komen, maar zo min mogelijk trillingen/golven + licht.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik heb dat samengevat boekje een beetje doorgenomen, hopen dat er veel over radioactiviteit inkomt
Huh? Verschijnen er dan 2? En post 301 moet gewoon openen en reeksen. Als dat langer dan 5 minuten duurt de post ervoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en bedankt hé?
Het reeksensysteem zuigt gewoon, als je snel genoeg bent openen er twee
Dubbele RTquote:
Oeh licht!!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Van mij mag alles er in komen, maar zo min mogelijk trillingen/golven + licht.
Golflengte, fase ... Knopen buikenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat is er mis met trillingen... alleen die tralies weet ik niks meer van
Formule staat wel in de binas van die traliesquote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat is er mis met trillingen... alleen die tralies weet ik niks meer van
Momenten is makkelijk F*r = F*rquote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat ligt me beter dan moment eerlijk gezegd
Ik weet nooit welke krachten er precies spelen, dus die regel (die ik wel ken) gaat dan de soep in.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef David_ het volgende:
Niet weer zo'n tyfus kind met een snaarinstrument oid please
Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke krachten er precies spelen, dus die regel (die ik wel ken) gaat dan de soep in.
Trillingen is fákking makkelijk.
Momenten/krachten en magnetisme mogen opgebokt blijven.
hij begon mwoah,quote:
die was toch juist chill?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar die vraag met mauro en zijn blokfluit viel mij zwaar tegen
Radio Edit .. ?quote:
Is even lang als de albumversie die ik nu afspeel.quote:
Ik wil een radio edit dan. Niet 7 minuten ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Is even lang als de albumversie die ik nu afspeel.
waarom in hemelsnaamquote:Op maandag 23 mei 2011 11:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wil een radio edit dan. Niet 7 minuten ofzo.
Intro van 2-3 minutenquote:
Ik hou niet van lange tracks, dus ik neem altijd de radio edit.quote:
is Pink Floyd trouwensquote:
'supperquote:
Lekker plaatje 's ochtendsquote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Flitskikker het volgende:
Hier een edit van mij:
>10 naar 4 minuten
Je hebt nog wel even de tijd.quote:
na 45 minuten was ik klaarquote:
quote:
dat is redelijk newfag trollie, linken vanaf de 4chanquote:
Harde kaasquote:
jaquote:
quote:
Maak jij het op de laptop ofzo? Ik heb die tijd minimaal nodig om alles op te schrijven. Lezen doe ik wel vrij snel, maar kost toch altijd tijd.quote:
serieusquote:
ja ik weet het ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak jij het op de laptop ofzo? Ik heb die tijd minimaal nodig om alles op te schrijven. Lezen doe ik wel vrij snel, maar kost toch altijd tijd.
post-nataal aborteren zulke mensenquote:
Mja, ik weet niet hoe dat examen geschiedenis wasquote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
serieus
[..]
ja ik weet het ook niet
[..]
post-nataal aborteren zulke mensen
4quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes?
12 hier, m'n hand is dood
Frans ?!!quote:
iddquote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef Chai het volgende:
Die vraag over het Tet-offensief.Wat denken ze we geven een punt cadeau. Dat tet-offensief is de enige aanval van hen met een naam.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had Frans in 4 VWO
Nu een posttraumatische stress stoornis als aandenken
niet overgaan op Fransquote:Op maandag 23 mei 2011 11:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn cijfer voor de allerlaatste toets voordat ik het liet vallen was een 1,9.
Gelukkig stond ik nog net 5,5, anders ging ik niet over.
quote:
oui j'ai un chat, un chat un chat un chat, oui j'ai un chat c'est toi?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:47 schreef yosander het volgende:
En die ene regel uit dat ene liedje ken ik natuurlijk, maar geen idee hoe je dat moet schrijven.
Voule voe qoechee avek moir?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:47 schreef yosander het volgende:
En die ene regel uit dat ene liedje ken ik natuurlijk, maar geen idee hoe je dat moet schrijven.
ik zag wat je daar deedquote:
quote:
Die ja.quote:
ik nietquote:
Ik weet nog wel dat ik me voor een toets ziek had gemeld omdat ik echt geen schijn van kans had. Moest ik hem een week later inhalen, alsnog een 1quote:Op maandag 23 mei 2011 11:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn cijfer voor de allerlaatste toets voordat ik het liet vallen was een 1,9.
Gelukkig stond ik nog net 5,5, anders ging ik niet over.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik me voor een toets ziek had gemeld omdat ik echt geen schijn van kans had. Moest ik hem een week later inhalen, alsnog een 1
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik me voor een toets ziek had gemeld omdat ik echt geen schijn van kans had. Moest ik hem een week later inhalen, alsnog een 1
Dankje man, jij ook succes!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga me aankleden en dan stap ik op de bus, succes iedereen
Groetj0ns! En veelquote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Flitskikker het volgende:
Succes.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Flitskikker het volgende:
succesquote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Flitskikker het volgende:
Succes, vergeet de straling formules die niet in binas staan niet hequote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Flitskikker het volgende:
Wat wat waaaaat?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Succes, vergeet de straling formules die niet in binas staan niet he
H=QxD
Wat is xquote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat is H, wat is Q wat is x en wat is D?
Maar wel om 8u al moet opstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:57 schreef -tape- het volgende:
Het relaxte van om 9 uur je examen maken, is dat je de rest van de dag wel vrij hebt.
Jij ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:02 schreef xCore het volgende:
Ik ben ook weg. De groetj0ns en veel succes allemaal
succesquote:Op maandag 23 mei 2011 12:02 schreef xCore het volgende:
Ik ben ook weg. De groetj0ns en veel succes allemaal
wat een aids zinquote:Op maandag 23 mei 2011 12:03 schreef Trollface. het volgende:
Tevin O'sotalented Henderson Hahahaha im such a nerd. Palyin Pokemon nd i got my legendary 2 100. frst time ever in pkmn. oo nd if ur not a pkmn masterthan u wont understand this. SN: Ready 2 finish this thing out. Senior week. EOC. last Week. Freedom:-)
Jij ook.quote:
quote:wat mij werd gewenst voor vandaag: veel energie, zonder weerstandjes @ Natuurkunde examen
Viel Spaßquote:Op maandag 23 mei 2011 12:09 schreef -tape- het volgende:
Ik ga zo meteen even langs de shop genieten van het feit dat mijn geschiedenis nu achter de rug is.
Toedels.
maar je ben nu pas thuis?quote:
Zie er geen logica inquote:Op maandag 23 mei 2011 12:09 schreef Trollface. het volgende:
Kan iemand mij dat van samengevat blz 105, de laatste vraag uitleggen? Ik snap het niet helemaal.
Ik snap niet waarom je een grafiek met een delta t erbij moet tekenen en het daaruit moet afleiden.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 12:17 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een grafiek met een delta t erbij moet tekenen en het daaruit moet afleiden.
en dan maak je geschiedenisquote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Ezell het volgende:
Vannacht tot vier uur zitten leren, vandaag waarschijnlijk weer. Moet morgen weer om 9 uur een examen maken. Mijn planning is k*t.
Plannenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef Ezell het volgende:
Vannacht tot vier uur zitten leren, vandaag waarschijnlijk weer. Moet morgen weer om 9 uur een examen maken. Mijn planning is k*t.
Inderdaad..quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan maak je geschiedenis
en kom je erachter dat je niets had aan leren omdat bronnen
heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat hadquote:
Wat moet je daar uberhaupt voor doen? Ik zie het voor me als een beetje zweverig lullen in de trant van "een fruitschaal zonder fruit is nog steeds een fruitschaal"quote:
Komt ook doordat weinig havo-leerlingen filosofie hebben. Het is wel interessant, maar mijn leraar maakt het erg saai.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat had
is het wat?
Ik moet een boek van ong. 170 bladzijdes over emoties leren. Dat is toch wel wat meer dan 'niks'. De meeste antwoorden moet je uit het boek halen, als het goed is.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat moet je daar uberhaupt voor doen? Ik zie het voor me als een beetje zweverig lullen in de trant van "een fruitschaal zonder fruit is nog steeds een fruitschaal"
Jammer dat ik het niet als keuzevak kon kiezen
Oquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt ook doordat weinig havo-leerlingen filosofie hebben. Het is wel interessant, maar mijn leraar maakt het erg saai.
[..]
Ik moet een boek van ong. 170 bladzijdes over emoties leren. Dat is toch wel wat meer dan 'niks'. De meeste antwoorden moet je uit het boek halen, als het goed is.
Inzicht is ook belangrijk, maar daarvoor moet je wel het boek kennen. Anders heb je er weinig aan. Dan was bij mijn SE's in ieder geval zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oik dacht vooral dat het om eigen inzicht enzo ging, nu klinkt het echt als een kutvak
Kwartiertje met de fiets.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:23 schreef leeell het volgende:
hoe verplaats jij je altijd richting school dan trollfees?
je ben meestal al laatste dus waarschijnlijk dichtbij?
Letterlijk uit het boek leren is niet bepaald mijn ding, ben dan maar blij dat ik het niet hebquote:Op maandag 23 mei 2011 12:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inzicht is ook belangrijk, maar daarvoor moet je wel het boek kennen. Anders heb je er weinig aan. Dan was bij mijn SE's in ieder geval zo.
Sterkte en succes dan maarquote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef waj1 het volgende:
Slik nog even wat tegen de misselijkheid en hoofdpijn en dan verplaats ik mij maar naar school toe, voor mijn ondergang bij natuurkunde.
Klote begin van de week
Veel succes.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef waj1 het volgende:
Slik nog even wat tegen de misselijkheid en hoofdpijn en dan verplaats ik mij maar naar school toe, voor mijn ondergang bij natuurkunde.
Klote begin van de week
Ah ok.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joa. 6,9.
Dus ik ga paar examenopgaven maken en dan is het goed geweest.
Lol. Zo ff in het zonnetje zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:03 schreef Se7en__ het volgende:
[..]
Ik ga eerst slapenen misschien daarna nog wat dingetjes in m'n GR zetten
Nee heb het zo lang mogelijk uitgesteldquote:Op maandag 23 mei 2011 13:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol. Zo ff in het zonnetje zitten.![]()
Maar heb je dr uberhaupt al wel wat aan gedaan?
Ik heb de theorie van een aantal hoofdstukken al doorgenomen en wat oefenopgaves gemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:06 schreef Se7en__ het volgende:
[..]
Nee heb het zo lang mogelijk uitgestelden jij?
aardig, een 7 ofzoquote:
Bedanktquote:Op maandag 23 mei 2011 13:09 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik heb de theorie van een aantal hoofdstukken al doorgenomen en wat oefenopgaves gemaakt.
[Centraal] Handige GR-apps #2
Hier staan dingen voor in je GR te zetten, moet alleen nog uitzoeken hoe ik dat doe
Sta je een 9 dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga ook shit in mijn rekenmachine zetten voor WiskundeMaar hoef maar een 2 te halen eigenlijk
BAASquote:
tis genoegquote:
2 uur pas.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Kun je Gs al nakijken dan? Ik zie het bij cito nog niet staan.
Pas vanaf 14:00.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef Chai het volgende:
Kun je Gs al nakijken dan? Ik zie het bij cito nog niet staan.
ditto.quote:
Iets rozer.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij is tussen roze en paars. Dat is deze kleur
Jammer manquote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Gideon_92 het volgende:
Helaas. Gideon mag nog een keertje zijn rij examen gaan doen!
was het je eerste poging?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:32 schreef Gideon_92 het volgende:
Helaas. Gideon mag nog een keertje zijn rij examen gaan doen!
Ach ja, bijna iedereen zakt de eerste keer. Ik deed het in 2 pogingen!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Etsu het volgende:
Ik wacht op de antwoorden van GS, dan kan ik aan wiskunde.
Weet nu wel hoe het zit en werkt allemaal. Iedereen vertelt wel waar ze op letten. Maar het is toch anders.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ach ja, bijna iedereen zakt de eerste keer. Ik deed het in 2 pogingen!
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij moet niet aan wiskunde, jij moet aan je postcount werken
je bent het ons wel verplicht zolang de examens nog bezig zijn elke dag als eerste te eindigenquote:
Joa, ik had tweede keer ook geluk dat er gewoon geen ene fuck te doen was op de weg. Kon haast niks fout doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Weet nu wel hoe het zit en werkt allemaal. Iedereen vertelt wel waar ze op letten. Maar het is toch anders.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je bent het ons wel verplicht zolang de examens nog bezig zijn elke dag als eerste te eindigen
Whahaha, bij mij was het rete druk achter mequote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Joa, ik had tweede keer ook geluk dat er gewoon geen ene fuck te doen was op de weg. Kon haast niks fout doen.
Alleen faal ik nu alsnog met autorijden
probeer het te combineren, huur iemand in die voor jouw post, maar JE MOET 1E BLIJVEN WORDEN!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
Etsu voor 20 cent per post leen ik jouw akount
morgen wiskundequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |