quote:
http://twitter.com/#!/ronaldnaarquote:Aangeknmen in K3. martine ver na zonsondergang en met achterlating rugzak. op grote hoogte doen mensen hele gekke dingen
56 jaar..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Uh , hoe oud is de beste man geworden eigenlijk ?
Verder mijn medeleven met nabestaanden en familie.
Respect voor die man,R.I.P.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Verder mijn medeleven met nabestaanden en familie.
Respect voor die man,R.I.P.
quote:
"Naar werd geboren in 1955."quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Hoop wel in Josjequote:Op maandag 23 mei 2011 11:01 schreef speknek het volgende:
Gekomen in K3, wat je noemt in het harnas.
Een doedelzak?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Blijkbaar slachtoffer van de 'zone des doods'. Als je zo hoog gaat dan gebeuren er rare dingen, waaronder spontaan dood gaan...
Mijn persoonlijke hoogterecord is 5650 meter, dan begint de wereld al aardig op een doedelzak te lijken... Dat zal hogerop niet beter worden...
Respect voor deze man!
Spontaan? Volgens mij houdt de zone des doods juist in dat je begint met doodgaan zodra je erin komt, de enige redding is het verblijf erin kort houden.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Blijkbaar slachtoffer van de 'zone des doods'. Als je zo hoog gaat dan gebeuren er rare dingen, waaronder spontaan dood gaan...
Ik vond m ook niet zo'n heel sympathieke man (Ronald Naarling was een bekende bijnaam) , die laatste twee hierboven met een sneer naar zn teamgenootje geeft al een beetje aan hoe ie was: altijd zn mening over anderen klaar, en vaak een negatieve.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ooit nog eens een seminar van hem bijgewoond ik vond het maar een rare koekerd.
Naar gebruikte altijd extra zuurstof op bergen van dat kaliber. Dan kun je er wel enkele hoogtemeters afhalen. Nog steeds veel minder zuurstof dan op 5650m zonder, natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Mijn persoonlijke hoogterecord is 5650 meter, dan begint de wereld al aardig op een doedelzak te lijken... Dat zal hogerop niet beter worden...
Ik schrok toen ik het net las.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef jasparon het volgende:
Nederlands beste bergbeklimmer ooit en een groot avonturier. Naast Messner is hij altijd mijn voorbeeld geweest. Ongekend doorzettingsvermogen.
Respect en rust zacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |