Laevid, bedankt voor de goede contest.
quote:
quote:
Dank je wel.
Ik had bij deze contest veel meer tijd over om te zoeken.
In het begin had ik zelfs niet eens verwacht dat ik überhaupt in de buurt van Bravebart zou komen.
Met goed zoekwerk en hier en daar een beetje geluk uiteindelijk de meeste nummers gevonden:
Nummer 1 spreekt voor zich als je het origineel kent.
Nummer 2, Pendulum ken ik weer via The Prodigy ( Voodoo People (Pendulum Remix ). Hun leadzanger heet Rob Swire. Zijn zang was te horen op de track Deadmau5 ft Rob Swire - Ghosts 'n' Stuff.
Nummer 3 spreekt voor zich.
Nummer 4 had ik niet geweten.
Nummer 5 kwam ik een keer eerder tegen tijdens het zoeken naar nummers van 1 van de vorige contests. De meeste videoclips van Vitallic zijn apart gemaakt.
Nummer 6, het origineel was makkelijk te vinden, maar de juiste mix niet. Uiteindelijk een zip bestand gedownload met meerdere remixen. Daar zat wel de juiste in

Nummer 7 met toeval gevonden. Eerst dacht ik aan Aphex Twin, omdat het voor mij de enige bekende artiest is in het genre Acid. Fout gegokt dus. Toen verder gezocht naar Acid. Na uren zoeken en luisteren de meest gekke tracks tegengekomen. Op een gegeven moment de bewuste filmclip op YouTube gevonden.
Nummer 8 via YouTube op suggesties gevonden.
Nummer 9 gevonden dankzij de herkenbare kick van Headhunterz die gebruikt wordt.
Nummer 10 en 11 werden de videoclips daarvan op TMF grijs gedraaid.
Nummer 12 heb ik een aantal keren op televisie gehoord. Was o.a. te horen bij het programma: De avond van..... Besim Hotim (Nederland 2)
Nummer 13, daar kon ik in het begin niet wijs worden. Na vele malen goed luisteren kon ik pas de tekst verstaan. Hij roept o.a. zijn eigen artiestnaam.
Nummer 14, zeer herkenbare tune waarvan de openingstekst van "Heh!, Whats wrong with you? direct in mijn gedachten omging.
Nummer 15, "Take me up" was een kwestie van zoeken naar de juiste artiest.
Nummer 16 Run Level Zero - Cnn of Worms gevonden via Google.
Zoekterm: flickering can of words -ms songtext -->
http://www.runlevelzero.com/lyrics/wtp.shtml#cnnofwormsNummer 17 idd via YouTube --> Ik zocht op Pukkelpop en op een gegeven moment kwam ik uit op Dr. Lektroluv die het nummer draaide.
Nummer 18 nog nooit van deze artiest gehoord. Vrolijke deuntjes. Zou het door het koekje komen?

Nummer 19 heb ik origineel op cd.
Nummer 20, remixen zijn idd in overvloed te vinden. De remix gevonden op de verzamel cd De Maxx - Long Player 17. De Popup mix klinkt weer beter dan de remix.
Nummer 21 had ik niet geweten. Leuke mix trouwens.
Nummer 22, hardcore tracks volg ik al in tijden niet meer en deze kon ik ook niet vinden.
Nummer 23, toffe track. Via google op songteksten kwam ik uit op Youtube waar een filmclipje gemaakt was van een spel waarin deze track gebruikt werd. Met wat meer luister info het origineel gevonden.
Nummer 24 gevonden op YouTube via Deadmau5 - Ghosts 'n' Stuff (Nero Remix)
Nummer 25, wat een benaming. Geen wonder dat niemand deze kon vinden.
De afgelopen weken tijdens het zoeken heb ik een hoop onbekende nummer beluisterd.
Dit heeft me op leuke ideeën gebracht voor de volgende contest. Deze zal ik z.s.m. uitwerken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Burner2000 op 22-06-2011 13:57:37 ]