Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het ging me om dat je opmerking dat het "lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn" onzin is. En dat laat je hiermee zelf ook blijken. Verder is het natuurlijk persoonlijke smaak. En heb ik meer met moderne dans dan met klassiek ballet
Gast het is een forum, dus is het sowieso een mening als iemand iets prijst of afzeiktquote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening is
Maar niet boeiende discussie, dus kbyethnx, lekker kijken en ergeren aan de presentatie tussen de dansen door
Hopelijk mag hij straks iets zeggen, dan horen we weer iephopquote:
je bent te jong voor mequote:
hahahha idd! Tinus en Rinusquote:
47quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
hoe oud is die Rinus eigenlijk? Soms heb ik het idee al heel oud, maar soms denk ik ook nog best jong.
Ik vind het wel cool. die outfits danquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Leuke onderbroeken shot!![]()
Wel gedurfd, deze outfit bij hiphop!
isabelle heeft alle stijlen gedaan, dus voor haar zou t niet uitmaken. Ze heeft zelfs gebreaked... vraag me niet hoe dat er uit gezien heeft ;-)quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
Nou ik ben benieuwd! Ik vind het wel jammer dat Rinus twee stijlen heeft die totáál niet in de buurt van zijn eigen stijl komen terwijl Isabelle dan tenminste nog jazz heeft, waar zij ook ervaring mee heeft.
Maar goed, we zullen het zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |