Correct.quote:
Denk het niet, er is alweer een hek eruitgereden hiero...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de KMar niks in de koelkast liggen op de brigade?
Iemand een prent gehad door die bush-laser hero's? (sorry Esses)quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk het niet, er is alweer een hek eruitgereden hiero...
Pff bosjesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iemand een prent gehad door die bush-laser hero's? (sorry Esses)
En aangezien de KMar graag dienstverlenend is staat die Brigade dat vast wel af.quote:
Of je het nog wilt drinken (houdbaarheid enzo) is een tweede.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En aangezien de KMar graag dienstverlenend is staat die Brigade dat vast wel af.
Wel ff blazen hoor voordat je terrein brigade weer verlaat, ben je natquote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En aangezien de KMar graag dienstverlenend is staat die Brigade dat vast wel af.
AchJa is een bikkel.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Of je het nog wilt drinken (houdbaarheid enzo) is een tweede.
Nog niet zo lang geleden is de hoofdpoort aan barrels gereden en afgelopen week is er een hek midden op de basis kapot gereden. Gelukkig waren de daders in slaap gevallen in de auto, derhalve hadden de collega's van Esses niet veel moeite om de daders te pakken te krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iemand een prent gehad door die bush-laser hero's? (sorry Esses)
Wat heb jij toch slechte gedachtes over de KMar collegae.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel ff blazen hoor voordat je terrein brigade weer verlaat, ben je nat
Prutsers!!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden is de hoofdpoort aan barrels gereden en afgelopen week is er een hek midden op de basis kapot gereden. Gelukkig waren de daders in slaap gevallen in de auto, derhalve hadden de collega's van Esses niet veel moeite om de daders te pakken te krijgen.
Nee, dan zou Oranjeboom ook drinkbaar zijn. En dat is niet zo.quote:
Mooi hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch slechte gedachtes over de KMar collegae.
Onzin!!! Als je dorst hebt drink je ook Oranjeboom. Moet zeggen dat ik dat nauwelijks nog zie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dan zou Oranjeboom ook drinkbaar zijn. En dat is niet zo.
Zelf dokken ivm de bezuinigingen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa loopt ook gewoon naar de bar. Morgen weer een stafborrel!
Oranjeboom en dorst hebben niks met elkaar te maken. Ik zit nog liever een avond aan het gemeentepils dan Oranjeboom te drinken.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin!!! Als je dorst hebt drink je ook Oranjeboom. Moet zeggen dat ik dat nauwelijks nog zie.
Ibu FTW!!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oranjeboom en dorst hebben niks met elkaar te maken. Ik zit nog liever een avond aan het gemeentepils dan Oranjeboom te drinken.
Dat moet een geintje zijn! "jullie jongelui" feesten toch niet voor 2300?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:51 schreef Braamyo het volgende:
GVD, belt een maat van me op 'ja waar blijf je nou'. Ik zo 'ja je zou toch smsen'.
Zegt die 'jonguh, het feest is echt al een paar uur bezig en we vragen ons allemaal af waar jij blijft'FFS !!!! zit ik hier in mijn sportkleding niet instaat om daar nog enigsinds optijd te zijn
Met andere woorden, ik ga niet meer haha
Om 2300 lig ik als ouwe lul al op 1 oorquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet een geintje zijn! "jullie jongelui" feesten toch niet voor 2300?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |