Ja, ik zat ook ff stuk... We worden oud...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pukkel! Lul!
Als noemt men blijkbaar de kleine rugzak nu ook al pukkel.
Nee, het jongere spul heeft geen fantasie genoeg om zelf een naam voor dat ding te verzinnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook ff stuk... We worden oud...
Mwah, ik vond rotota toch wel een aardige benaming.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het jongere spul heeft geen fantasie genoeg om zelf een naam voor dat ding te verzinnen.
Dat zeg ik toch man? Pukkel. Voor de duidelijkheid naar de jongere garde ff ruza erachter geschreven.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pukkel! Lul!
Als noemt men blijkbaar de kleine rugzak nu ook al pukkel.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, ik vond rotota toch wel een aardige benaming.
Als militair?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef Braamyo het volgende:
rotota ken ik nog wel, ja ik ben zeerzeker jonge garde, en dat zal ik nog wel 15 jaar blijven
Met alle meningen die ik in mijn eenheid over defensie hoor, en hoe aanlokkelijk de burgermaatschapij in eens weer is, denk ik dat ik het nog wel een tijdje vol kan houden. (lees ook; hoop ik van harte)quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Als militair?
Geloof me, bij het volgende kabinet gaan ze WEER in defensie snijden. Geloof me. Het is een melkkoe geworden.
Ik hoop het ook echt voor je ja. Maar als je op de politiek en de hogere militaire leiding moet vertrouwen zal het me niet meer verbazen dat er wéér bezuinigd gaat worden op defensie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Met alle meningen die ik in mijn eenheid over defensie hoor, en hoe aanlokkelijk de burgermaatschapij in eens weer is, denk ik dat ik het nog wel een tijdje vol kan houden. (lees ook; hoop ik van harte)
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet dus vooral van defensie wegblijven volgens jullie?..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondergetekende snapt heus wel dat het beeld van defensie geromantiseerd wordt, maar iemand die er een beetje interesse in heeft weet toch wel beter?
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet dus vooral van defensie wegblijven volgens jullie?..
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als militair?
Geloof me, bij het volgende kabinet gaan ze WEER in defensie snijden. Geloof me. Het is een melkkoe geworden.
Nee, ik zou gewoon proberen binnen defensie te geraken.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet dus vooral van defensie wegblijven volgens jullie?..
Ondergetekende snapt heus wel dat het beeld van defensie geromantiseerd wordt, maar iemand die er een beetje interesse in heeft weet toch wel beter?
Ik vind rotota eigenlijk iets nieuws... Maar ja, als je met je effen groene pak naar de KMS gaat is alles wat camo is nieuw.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wie van de jonge garde die afk. nog kent
Ja, omdat andere ministeries hun begroting niet op orde kunnen krijgen mag defensie daar weer voor gaan opdraaien. Trieste zaak!!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is al sprake van extra bezuinigingen bij Defensie onder het huidige kabinet.
Een geromantiseerd beeld. Dat was wat ik bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat was het: ''hier past maar 1 smiley bij'' gebeuren dan vraag ik me af?
Duidelijk, achja. Ik weet het niet, ik ga eerst wel studeren en daarna zie ik wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een geromantiseerd beeld. Dat was wat ik bedoelde te zeggen.
"Wij" eerste lichting LMB waren toendertijd een van de eerste die toen woodland camo droegen, en dat was voor heel veel burgers ff wennen op de NS stations.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind rotota eigenlijk iets nieuws... Maar ja, als je met je effen groene pak naar de KMS gaat is alles wat camo is nieuw.
Dat is héél wijsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Duidelijk, achja. Ik weet het niet, ik ga eerst wel studeren en daarna zie ik wel.
In '93 hadden wij in Seedorf ook al camo. Ik was weer zo'n irritante nadiener en was de enige op dat kampement die nog in effen groen liep. Derhalve was ik wel de oudste super oude stomp nato joekel die daar zat.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Wij" eerste lichting LMB waren toendertijd een van de eerste die toen woodland camo droegen, en dat was voor heel veel burgers ff wennen op de NS stations.
Dat effen groen zal vast beter gezeten hebben dan dat grijs-groen van de KLu. Dat was pas echt van jottum.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
In '93 hadden wij in Seedorf ook al camo. Ik was weer zo'n irritante nadiener en was de enige op dat kampement die nog in effen groen liep. Derhalve was ik wel de oudste super oude stomp nato joekel die daar zat.
sterktequote:Op maandag 23 mei 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
Hmm, mijn bier is op en de kofferbak biedt ook geen soelaas. Derhalve gaat AchJa Paresto maar eens checken.
Nee, erg weinig verschil in comfort.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat effen groen zal vast beter gezeten hebben dan dat grijs-groen van de KLu. Dat was pas echt van jottum.
Heeft de KMar niks in de koelkast liggen op de brigade?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dank, ik zal het nodig hebben denk ik...
Trek je portomonaie maar vast.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dank, ik zal het nodig hebben denk ik...
Over het algemeen wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de KMar niks in de koelkast liggen op de brigade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |