Faal.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Ik vroeg hem niet in mij te komen, alleen gebeurde dit wel half. Het is zeker niet slim en vind mijzelf nu ook erg stom!
Het kan sowieso geen kwaad en voor de zekerheid zou ik het wel gewoon doen. Je kan er een beetje misselijk van worden maar dat is een kleine kans. Hoeft niet eens bij de apotheek trouwens, ligt gewoon bij de drogist in de schappen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef -X-Angel-X- het volgende:
Slik hem nu al langer dan een jaar. Maar vroeg het me gewoon af, gewoon voor de zekerheid! Dus rare reacties zijn echt niet nodig.Weet wel hoe de pil ongeveer in elkaar zit, maar weet natuurlijk weer niet alles.
Moring-after halen is dus wel handig?
Nee, niet altijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
shit happends! Jij zal vast ook niet altijd even slim geweest zijn.
Wat een onzin. Dan zou je als je zonder condoom seks hebt in een relatie waarbij de vrouw de pil slikt wel erg vaak een MAP moeten slikken..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef courgette het volgende:
Sowieso even de morning-after pil halen, voor de zekerheid.
Top. Thanks!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef courgette het volgende:
[..]
Het kan sowieso geen kwaad en voor de zekerheid zou ik het wel gewoon doen. Je kan er een beetje misselijk van worden maar dat is een kleine kans. Hoeft niet eens bij de apotheek trouwens, ligt gewoon bij de drogist in de schappen.
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou je als je zonder condoom seks hebt in een relatie waarbij de vrouw de pil slikt wel erg vaak een MAP moeten slikken..
Jij kijkt teveel MTVquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Kunnen wij haar niet alvast helpen?
Voor een jongetje misschien Bentley?
Dat is toch juist het hele idee van een stopweek.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?
Comdoom?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef -X-Angel-X- het volgende:
[..]
Doe het altijd zonder comdoom, met pil, maar aangezien ik die zaterdag dus geen pil heb ingenomen heb je misschien nog wel de kans op om zwanger te worden?
Dat ja. Oud genoeg om te neuken, maar schijnbaar niet oud genoeg om te kunnen lezenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele idee van een stopweek.. Serieus, lees een bijsluiter voordat je pillen in je lijf stopt.
Jaar of zes?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Oud genoeg om te neuken, maar schijnbaar niet oud genoeg om te kunnen lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |