Wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef DragonFodder het volgende:
Drank, veel drank. Oh, en solex rijden.
Verder veel opdrachten ter mindere glorie van mezelf, een schaamtevolle quiz etc. Standaard genant dusMaar het is geweldig geweest!
Lachen: ik was letterlijk ontvoerd, met nylonkousen over de koppen en al, auto in geduwd. Had iemand ons onderweg gezien en de politie gebeld.
omgquote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef DragonFodder het volgende:
Drank, veel drank. Oh, en solex rijden.
Verder veel opdrachten ter mindere glorie van mezelf, een schaamtevolle quiz etc. Standaard genant dusMaar het is geweldig geweest!
Lachen: ik was letterlijk ontvoerd, met nylonkousen over de koppen en al, auto in geduwd. Had iemand ons onderweg gezien en de politie gebeld.
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
omg![]()
En solex rijden, is dat zo'n brommer ofzo?
Dat is niet echt een sci fi als ik het zo lees....quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cargo, Duitse sci-fi met een pandorum/event horizon achtig sfeertje. Wel minder horror achtig dan die twee.
Ja, maar niet hieromquote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef hornage het volgende:
Hallo
Ik moet wat opbiechten, ik heb gisteren "Komt Een Vrouw Bij De Dokter" gezien en ik heb gehuild.
Moet ik aan mijn mannelijkheid twijfelen?
wat heb ik nou weer gedaan? ik hou toch van MK? Dat is toch heel mannelijk?quote:
Ik had geen opvolggrap voorbereidquote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef hornage het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan? ik hou toch van MK? Dat is toch heel mannelijk?
Slap, boeh, sufquote:Op maandag 30 mei 2011 11:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had geen opvolggrap voorbereid
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat is niet echt een sci fi als ik het zo lees....
Zoek echt films in de trend van event horizon enzo
Ja die film is om te huilen, niks mis mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef hornage het volgende:
Hallo
Ik moet wat opbiechten, ik heb gisteren "Komt Een Vrouw Bij De Dokter" gezien en ik heb gehuild.
Hehe, de 2009 film is het inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 13:10 schreef Dopekoe het volgende:
Ik had de verkeerde cargo voor me
Deze ipv deze
Waarom?!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef hornage het volgende:
Ik moet wat opbiechten, ik heb gisteren "Komt Een Vrouw Bij De Dokter" gezien.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef hornage het volgende:
Hallo
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Doff het volgende:
Ik heb het boek gelezen. In de jaren dat ik verder alleen maar studieboeken en The Da Vinci Code las. Net zo pijnlijk.
Waarom ik hem heb gezien? Dinnetje wou hem zien en had het boek gelezen en ik wou hem eigenlijk ook wel zienquote:
Een echte vent schaamt zich niet voor zijn emotionele kant. Ik kan nog steeds het huis bij elkaar janken bij watership down, heb gejankt bij Forrest Gump toen Jenny doodging, etc.quote:
Ik schaam me er ook niet echt voor hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een echte vent schaamt zich niet voor zijn emotionele kant. Ik kan nog steeds het huis bij elkaar janken bij watership down, heb gejankt bij Forrest Gump toen Jenny doodging, etc.
En terecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:17 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook niet echt voor hoor
Ik moest zelfs bij Toy Story 3 een traantje wegpinken....
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
O wacht, Bruce is zeker de hulk? Weet geen acteurs.
Of anders Michael Schumacher?
duhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef hornage het volgende:
Patch is er niet, die had de huidige vast en zeker wel geweten
Jah, das vloeken in de kerk hequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:39 schreef picodealion het volgende:
Nieuwe maand is begonnen, maar kunnen we niet gewoon verder in dit topic? Zodra hij vol is noemen we het nieuwe topic dan #1 van Juni?
Als puntenteller moet ik eerlijk zeggen dat dit ook niet heel handig is. Niemand zal de standen nog terug gaan vinden aangezien ze in een willekeurig topic van de volgende maand komen te staan. En belangrijker het kost mij meer tijd om de maandstand te zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Als usability designer moet ik echter constateren dat het verschrikkelijk onhandig is dat we iedere maand opnieuw het topic moeten starten en dan moeten aanvragen of er een reeks van wordt gemaakt.
Dan kan beter een tt-change gevraagd worden, dan doe je dus "mei/juni" en erna pas juniquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Als usability designer moet ik echter constateren dat het verschrikkelijk onhandig is dat we iedere maand opnieuw het topic moeten starten en dan moeten aanvragen of er een reeks van wordt gemaakt.
Ah, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als puntenteller moet ik eerlijk zeggen dat dit ook niet heel handig is. Niemand zal de standen nog terug gaan vinden aangezien ze in een willekeurig topic van de volgende maand komen te staan. En belangrijker het kost mij meer tijd om de maandstand te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |