Staat er nuquote:
quote:
Hij was anders snel geradenquote:
imgur.com is de oplossing voor crappy tinypic.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:05 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is er mis met tinypic de laatste tijd?
Thxquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
imgur.com is de oplossing voor crappy tinypic.
Wat is dit nou voor een vraag?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:50 schreef The_Substitute het volgende:
Mag ik 20 films waar Tom Cruise niet aan meegewerkt heeft!![]()
Ennuh, geen sequels!
Wat je al niet kan doen met een vraag door er maar één woord aan toe te voegen.quote:
de eerste 3 makkelijke vragen zijn al geweest, op naar nummer 4quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:52 schreef hornage het volgende:
goed idee! Motivatie om hard te werken is er toch niet
Bedankt voor het controleren. Het was een gok, ook al omdat er volgens mij meerdere versies van Das Boot zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze is goed. Nieuwe vraag kan!
Iemand die mijn ongeduld op prijs stelt!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bedankt voor het controleren. Het was een gok, ook al omdat er volgens mij meerdere versies van Das Boot zijn.
Een Das Boot versie zonder Jurgen zou een een hele korte versie zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Bedankt voor het controleren. Het was een gok, ook al omdat er volgens mij meerdere versies van Das Boot zijn.
Tja, leek mij wel. ($ 160 M gross revenue en zo.)quote:
Ik had nog nooit van de film gehoord en zag dat-ie 'slechts' 17.000 stemmen had op IMDb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Tja, leek mij wel. ($ 160 M gross revenue en zo.)
En meesterwerkje was sarcastisch bedoeld, he?
Excuses voor mijn ongeduld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die is deze maand nog niet bijgewerkt Gill, dus die staat nog nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |