Neequote:Op zondag 22 mei 2011 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je naar bed toe![]()
![]()
[..]
Ja... Nou das al supergoedWanneer word je ongeveer opgeroepen, weet je dat?
Wel fijn dat het al goedgekeurd isquote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vorige week mijn chirurg en anesthesist ontmoet en het is allemaal goedgekeurd, en nu is het afwachten....
Meestal werkt dat wel jaquote:
Ah, das al mooiquote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Ik heb vorige week mijn chirurg en anesthesist ontmoet en het is allemaal goedgekeurd, en nu is het afwachten....
Hier maar naar een vleermuis aan het kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hier staat wegmisbruikers aanAlhoewel Blik op de weg leuker is, niet zo corrupt
Ik sliep al tegen je aanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal werkt dat wel ja![]()
[..]
Ah, das al mooiSpannend....
Hoe is het met de zenuwen? Ik denk dat als ik zo'n operatie zou moeten ondergaan (wat toch wel je leven waarschijnlijk gaat veranderen) ik best wel even de zenuwen zou krijgen als ik eraan denk.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hier staat wegmisbruikers aanAlhoewel Blik op de weg leuker is, niet zo corrupt
XD
Wat is baggeren? Ik ben nieuw hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Mod mod mod, RukNijntje doet baggeren in de KSC, ban
volgens mij zit je gewoon te klonenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Mod mod mod, RukNijntje doet baggeren in de KSC, ban
is het niet je alter-egoquote:
Daar ben ik heel blij om jaquote:
heel spannend!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal werkt dat wel ja![]()
[..]
Ah, das al mooiSpannend....
Die zijn er wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe is het met de zenuwen? Ik denk dat als ik zo'n operatie zou moeten ondergaan (wat toch wel je leven waarschijnlijk gaat veranderen) ik best wel even de zenuwen zou krijgen als ik eraan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |