Een sprookjesachtig reisverhaalquote:
Doe ruig en kwak in je boek alleen maar ruwe teksten. Losse aaneenschakelingen van gedachten waar geen begin en einde inzitten maar ook waarbij de verbindingen zijn van: ehh, nou dat verzin je zelf maar.quote:
andy kaufman style... als jij het maar begrijpt dan is het goed.. publiek is dom klapveequote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe ruig en kwak in je boek alleen maar ruwe teksten. Losse aaneenschakelingen van gedachten waar geen begin en einde inzitten maar ook waarbij de verbindingen zijn van: ehh, nou dat verzin je zelf maar.
Oh, geen idee dat een schrijver dat doet. Ik lees zulke boeken niet maar ik kan zelf alleen maar zo schrijven.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
andy kaufman style... als jij het maar begrijpt dan is het goed.. publiek is dom klapvee
Dat doe ik wel in mijn dagboek.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe ruig en kwak in je boek alleen maar ruwe teksten. Losse aaneenschakelingen van gedachten waar geen begin en einde inzitten maar ook waarbij de verbindingen zijn van: ehh, nou dat verzin je zelf maar.
Waar zou je zijn zonder ons singles?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg brengt dat me wel op een idee.
kaufman was acteur. hij speelde heel vruger in de serie taxi en deed standup comedy. in de film 'man on the moon' vertelt jim carrey het levensverhaal van kaufmanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, geen idee dat een schrijver dat doet. Ik lees zulke boeken niet maar ik kan zelf alleen maar zo schrijven.
Edit: zo denk ik ook, trouwens.
Edit2: vraag maar aan Yuki.
"Lief dagboek, ze begrijpen me weer nietquote:
"Vandaag weer zeventien keer gekrastquote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
"Lief dagboek, ze begrijpen me weer niet"
quote:
Had je het willen missen?quote:
Moet ik dat positief of negatief zien?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
In ieder geval 1 liefdesrelatie armer dan nu..
Oh, geen idee. Ik kijk geen teevee en films.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
kaufman was acteur. hij speelde heel vruger in de serie taxi en deed standup comedy. in de film 'man on the moon' vertelt jim carrey het levensverhaal van kaufman
och-germ dingske toch * clevy geeft L-E een schouder om uit te huilenquote:
Dan moet je harder krassenquote:
en wat voor een type avond anticipeert u jongedame?quote:
Ik win ook nooit wat hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |