Zolder? Garage?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar... waar laat je je seksmeubels dan?
Wat een heldenuitspraak!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat de Bijbel ook zegt, ook op zondag moet je je inzetten voor taal.
Het valt mee.... hij hoeft zich niet te verkleden als een vleermuisquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 't is te hopen dat je niet op Val Kilmer lijkt want dan kun je L-E wel vergeten...
[..]
Doe iets.... gewoon IETS...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef clevy het volgende:
zeg engeltje.. wat voor actie moeten we eigenlijk ondernemen?
ik ben behoorlijk kaduuk van dag fietsen en wandelen
Ik lijk in de verste verte niet op Val Kilmerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 't is te hopen dat je niet op Val Kilmer lijkt want dan kun je L-E wel vergeten...
[..]
Gewoon, in de uitwoonkamerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar... waar laat je je seksmeubels dan?
Hi schatteke..quote:
Gelukkig maar, want die ziet er niet meer uitquote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lijk in de verste verte niet op Val Kilmer
Goed ideequote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
[..]
Hi schatteke..
ik heb vandaag deze rakker op de kermis gewonnen:
[ afbeelding ]
als ik je die eens overhandig met een grote knuffel er bij.
Welke grote knuffel heb je dan? Manny?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
[..]
Hi schatteke..
ik heb vandaag deze rakker op de kermis gewonnen:
[ afbeelding ]
als ik je die eens overhandig met een grote knuffel er bij.
Wat moet je schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Het moeilijkste aan iets schrijven vind ik de eerste zin. Ik ben al een half uur bezig. Niets!
Gewoon beginnen en de eerste zin als laatst toevoegen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Het moeilijkste aan iets schrijven vind ik de eerste zin. Ik ben al een half uur bezig. Niets!
Er was in een land hier ver vandaan. Is dat wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was in een land hier ver vandaan. Is dat wat?
neee.. mezelf.. duh!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke grote knuffel heb je dan? Manny?
Nou, gek genoeg brengt dat me wel op een idee.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was in een land hier ver vandaan. Is dat wat?
of een sprookje of een reisverhaalquote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg brengt dat me wel op een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |