abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 21:37:51 #251
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_97174996
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
JB, ik vind verhalen over exen ook nog lastig hoor.. :*
dat doet realiseren: over relatiesites zei ik net "been there, done that, didn't like it'.
is eigenlijk niet waar, het is een buitengewoon leerzame ervaring geweest. :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_97175011
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een handje van. Misschien vrouwengedrag. :@
ik doe dat ook. Terwijl het meestal niet zo nodig is als je denkt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
pi_97175048
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat doet realiseren: over relatiesites zei ik net "been there, done that, didn't like it'.
is eigenlijk niet waar, het is een buitengewoon leerzame ervaring geweest. :@
Wat heb je ervan geleerd?
pi_97175089
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ik doe dat ook. Terwijl het meestal niet zo nodig is als je denkt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Klopt. Maarja, toch doen he. Wijf. :')
pi_97175095
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Zet je PM-box maar vast open. :')
Gaat dan natuurlijk wel om mannen met wie ik een speciale band heb... Twee weken terug kwam ik een ex-date tegen (ik noem het maar date, paar weken mee om gegaan maar verder niets gebeurd omdat ik voelde dat het op lange termijn toch niet zou werken) en gister weer één en beiden vertelden ze me hoe gek ze op me zijn. Ik heb zo de neiging om contact met 1 op te nemen om me te laten troosten en me fijn te voelen. Maar dan zou ik ze gebruiken en dat kan ik niet maken. Gewetens zijn stom ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:39:30 #256
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_97175134
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat heb je ervan geleerd?
verliefd worden.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 22 mei 2011 @ 21:39:38 #257
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97175143
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
I know, I know.... maar jij kent hem niet. Hij is juist heel erg zorgzaam en lief, daarom valt me dit ook zo rauw op mijn dak. Het is absoluut geen verplichting, maar ik had het wel van hem verwacht.
Ik ken jou net zo min als het daar om gaat. ;) Met het stoppen van jullie relatie is er ook iets gewijzigd in jullie verstandhouding. En blijkbaar is het delen van dergelijke intieme informatie één van die dingen. En dat kan confronterend zijn, absoluut.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 22 mei 2011 @ 21:39:40 #258
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_97175145
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

2 jaar. Het is ook niet dat ik nog verliefd ben of hem terug wil of wat dan ook. Ik moet er niet aan denken zelfs. Maar je kent misschien wel het gevoel van verbondenheid. Dat is nooit weggegaan.
Das ongeveer net zo lang als ik.... Ik kan wel begrijpen dat je van slag bent...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_97175213
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gaat dan natuurlijk wel om mannen met wie ik een speciale band heb... Twee weken terug kwam ik een ex-date tegen (ik noem het maar date, paar weken mee om gegaan maar verder niets gebeurd omdat ik voelde dat het op lange termijn toch niet zou werken) en gister weer één en beiden vertelden ze me hoe gek ze op me zijn. Ik heb zo de neiging om contact met 1 op te nemen om me te laten troosten en me fijn te voelen. Maar dan zou ik ze gebruiken en dat kan ik niet maken. Gewetens zijn stom ;(
Heb je geen speciale man die gewoon een knuffel geeft zonder dat hij meer wil?
pi_97175217
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik ken jou net zo min als het daar om gaat. ;) Met het stoppen van jullie relatie is er ook iets gewijzigd in jullie verstandhouding. En blijkbaar is het delen van dergelijke intieme informatie één van die dingen. En dat kan confronterend zijn, absoluut.
Nee, want dat bleven we daarna juist wel doen schat. Je snapt het niet. Wat hij en ik hadden, kom je eigenlijk nooit tegen. Wij zijn zo vreselijk goed uit elkaar gegaan, dáárom juist doet het nu zoveel pijn dat dat stuk blijkbaar is afgeloten...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:40:43 #261
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97175227
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
Daar heb ik ook een handje van. Misschien vrouwengedrag. :@
Ook genoeg mannen die daar last van hebben hoor. Het projecteren van impliciete verwachtingen, en vervolgens de ander uitschelden omdat 'ie er niet aan voldoet, is heel menselijk. :P
pi_97175237
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

verliefd worden.
Ben jij verliefd geworden via een datingsite? Ná je ex?
  zondag 22 mei 2011 @ 21:41:27 #263
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_97175269
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry maar ik snap het niet helemaal
er is ook wat uitleg voor nodig :D

had gisteren een goede vriendin aan de telefoon om af te spreken waar we elkaar zouden zien om een entree kaartje af te geven. het bedrijf waar haar man (ook een goede kennis) werkt had een open dag.

tijdens dat afspreken waren we allerlei grapjes aan t maken; zo ook dat het wel en stiekeme afspraak leek, we moesten fluisteren aan de telefoon en dat ik dan met een gele roos in m'n linkerhand op haar moest wachten op het rendezvous punt. stoken omdat het kan.

eenmaal op de open dag gaf ik haar in het bijzijn van haar man en kinderen de gele roos en ze schoot gigantisch in de lach :)
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
pi_97175280
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Heb je geen speciale man die gewoon een knuffel geeft zonder dat hij meer wil?
Dat is niet hetzelfde. Ik wil juist wel dat hij me bijzonder vindt. Mijn ego is stuk... shattered... onherstelbaar beschadigd :'(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:41:40 #265
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97175281
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, want dat bleven we daarna juist wel doen schat. Je snapt het niet. Wat hij en ik hadden, kom je eigenlijk nooit tegen. Wij zijn zo vreselijk goed uit elkaar gegaan, dáárom juist doet het nu zoveel pijn dat dat stuk blijkbaar is afgeloten...
Ik snap het juist heel goed. En jij ook over een tijdje.
pi_97175305
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

I know, I know.... maar jij kent hem niet. Hij is juist heel erg zorgzaam en lief, daarom valt me dit ook zo rauw op mijn dak. Het is absoluut geen verplichting, maar ik had het wel van hem verwacht.
kan het dan niet ook zo zijn dat hij je niet wilde kwetsen als het niet nodig was, zolang hij niet wist of t zou lukken ofzo? Dat ie heeft gedacht: ik vertel t pas als t zeker is?
En het is natuurlijk ook iets wat je besluit in overleg met je partner.
Misschien wilde zij het niet vertellen voor de ook echt zwanger en veilig was. Dan móet hij natuurlijk met wat zij wil rekening houden boven wat jij wil...
pi_97175327
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ook genoeg mannen die daar last van hebben hoor. Het projecteren van impliciete verwachtingen, en vervolgens de ander uitschelden omdat 'ie er niet aan voldoet, is heel menselijk. :P
Ik haat het op dit moment van mezelf. Als iemand die dichtbij je staat het heel zwaar heeft en jij steeds loopt te miepen omdat jij "wel steun geeft en nooit eens wat terug krijgt" terwijl hij oprecht mentaal ziek is, ga je je een trut voelen. Hoe menselijk ook. Ik wil minder menselijk zijn. :(
  zondag 22 mei 2011 @ 21:42:21 #268
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_97175338
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde. Ik wil juist wel dat hij me bijzonder vindt. Mijn ego is stuk... shattered... onherstelbaar beschadigd :'(
tijd heelt alle wonden.. ook al lijkt het nu zo uitzichtloos.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
pi_97175360
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik snap het juist heel goed. En jij ook over een tijdje.
MIsschien als ik zelf in die situatie zit ja, maar nu even niet :6
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:42:50 #270
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_97175377
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Ben jij verliefd geworden via een datingsite? Ná je ex?
jup. maar verliefd worden ging niet over in houden van, dus na 3 maanden was het over.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_97175465
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef clevy het volgende:

[..]

tijd heelt alle wonden.. ook al lijkt het nu zo uitzichtloos.
Thanks O+ Ik voel me nu écht een stuk beter O+

-O-

Nog meer van dit soort heerlijke dooddoeners waar een mens werkelijk níets mee kan?! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:44:14 #272
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97175485
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Ik haat het op dit moment van mezelf. Als iemand die dichtbij je staat het heel zwaar heeft en jij steeds loopt te miepen omdat jij "wel steun geeft en nooit eens wat terug krijgt" terwijl hij oprecht mentaal ziek is, ga je je een trut voelen. Hoe menselijk ook. Ik wil minder menselijk zijn. :(
Wederkerigheid moet je ruimer zien dan dat. ;) Jij geeft nu aan iemand, waarvan je weet dat die persoon niet in staat is om iets terug te geven. Als jij ooit in zo'n situatie komt, of geweest bent, hoop je, of is je ervaring, dat die mensen er ook voor jou zijn / waren. :)
pi_97175521
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nogmaals: als wat jullie deelden zó waardevol was, neemt hij dat met zich mee en koestert hij dat. Dat geloof ik heilig.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:45:03 #274
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97175551
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
MIsschien als ik zelf in die situatie zit ja, maar nu even niet :6
Ook dat is je goed recht. Maar dat hoef je niet af te doen met een 'jij snapt het niet'. Projectie jeweetz! ;)
pi_97175553
Btw, ik wilde wel een reactie op die jaloerse vriend eigenlijk.
Maar ik heb echt ontzettend slechte timing. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')