al je menselijkheid verwerpen?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
vraagje: hoe leer ik weer af om verhalen zoals die van Spirit op mezelf te betrekken? wat een ongelooflijk nutteloze eigenschap
Dat van maandag heb ik gemist, wat dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En weer een paar dagen amper eten. Met een beetje mazzel kom ik hier superslank en strak uitHet is ook gewoon kut dat ik net dus maandag ben gedumpt en nu dit eroverheen komt.
Dat leer je niet af, daar moet je op een andere manier mee leren omgaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
vraagje: hoe leer ik weer af om verhalen zoals die van Spirit op mezelf te betrekken? wat een ongelooflijk nutteloze eigenschap
http://www.bol.com/nl/p/n(...)6c029e497e5751500871quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
ik ging me voorstellen hoe ik zou reageren als m'n ex me zou vertellen weer zwanger te zijn. Ik denk dat jij dan nog vreselijk relativerend bent nuquote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant ook wel fijn dat ik blijkbaar niet raar reageer maar dat er meer mensen zo denken
Nou, het scheelt wel denk ik hoor. Drie weken nadat ik bij hem wegging had hij al een ander en er volgende er veel meer. Een half jaar later kwam deze dame dus int verschiet en zij maakt hem echt gelukkig en dat vind ik het belangrijkst. Hij kan zich niet voorstellen hoe dat voelt, omdat ik mijn scharrels/dates/vriendjes altijd bij hem weg heb gehouden. Ik vraag me af hoe hij had gereageerd als dit verhaal andersom was geweest. Ik weet zeker dat hij er kapot van was geweest, das misschien nog wel het meest pijnlijke..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Assumptions...
Maar goed, zoals L-E al terecht opmerkt, zwelgen mag.
Ja, dat begrijp ik wel. Mag ik vragen hoe lang het over is tussen jullie?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het net gehoord dus ik heb helemaal geen behoefte om het nu te relativeren. Ik ben nu gewoon boos en gekwetst (los van het feit dat ik ze alle geluk van de wereld gun en dit dus ook). Over een paar dagen/weken als het gezakt is, kan ik het prima relativeren, maar nu voel ik me gewoon even zwaar kut.
ssssstquote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had helemaal niet door dat je dat bedoelde tijntje
Blij zijn dat het niet van jou isquote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ging me voorstellen hoe ik zou reageren als m'n ex me zou vertellen weer zwanger te zijn. Ik denk dat jij dan nog vreselijk relativerend bent nu
ach breek me de bek niet openquote:
quote:
2 jaar. Het is ook niet dat ik nog verliefd ben of hem terug wil of wat dan ook. Ik moet er niet aan denken zelfs. Maar je kent misschien wel het gevoel van verbondenheid. Dat is nooit weggegaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Mag ik vragen hoe lang het over is tussen jullie?
Nou! Wat een kutweek!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik ben met mn stomme hoofd verliefd geworden op die ene gast waar ik een aantal weken mee heb gedate. Ik had het idee dat het best serieus was en dat heeft hij beaamd, maarja, toen nam een oud collega contact met hem op 2 wk terug en die twee draaien al 10 jaar om elkaar heen. Werd steeds niets omdat dan de een, dan de ander steeds een relatie had en out of the blue nam ze nu dus contact met hem op en hij vindt dat hij dat nu een kans moet geven. Dus werd ik aan de kant geschoven
Auw.
vind ik niet erg geloofwaardig als ik daar 3 jaar geleden juist vreselijk blij mee was geweest.quote:
Sorry maar ik snap het niet helemaalquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
ach breek me de bek niet open
heb vandaag, op verzoek, een gele roos meegebracht voor een getrouwde vrouw.. ze lag helemaal dubbel van t lachen.
WTFquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
Btw, ik wil nog even iets kwijt ook...
Die vriendin met die rare relatie mag geen whatsapp van dr vriend omdat andere mannen haar dan berichtjes kunnen sturen. Dus ik zeg: dat kan alleen als ze haar nr toch al hebben en dan kunnen ze óók gewoon smsen.
Maar t mocht niet, want ze is naïef en mannen zien haar dan nieuw in de lijst en gaan haar berichtjes sturen. En zij stuurt dan iets terug.
Dus ik zeg: ze hoeft niets terug te sturen en dat ligt toch niet aan haar of aan die app, maar aan die vent.
Ze mag het dus niet. Chatten is ook verboden en in wow mag ze ook niets zeggen tegen medespelers... ehhh
Ik zie vooral dat je jouw 'voorbeeld' gedrag op hem projecteert. Dat jij rekening met hem hebt gehouden, siert je, maar dat is geen wederzijdse verplichting.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, het scheelt wel denk ik hoor. Drie weken nadat ik bij hem wegging had hij al een ander en er volgende er veel meer. Een half jaar later kwam deze dame dus int verschiet en zij maakt hem echt gelukkig en dat vind ik het belangrijkst. Hij kan zich niet voorstellen hoe dat voelt, omdat ik mijn scharrels/dates/vriendjes altijd bij hem weg heb gehouden. Ik vraag me af hoe hij had gereageerd als dit verhaal andersom was geweest. Ik weet zeker dat hij er kapot van was geweest, das misschien nog wel het meest pijnlijke..
Ja, ZO niet mijn week, deze week...quote:
Daar heb ik ook een handje van. Misschien vrouwengedrag.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat je jouw 'voorbeeld' gedrag op hem projecteert. Dat jij rekening met hem hebt gehouden, siert je, maar dat is geen wederzijdse verplichting.
Zet je PM-box maar vast open.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ZO niet mijn week, deze week...![]()
En ik wil nu zo graag bij een man langs gaan voor een knuffel
*ik. doe. het. niet*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je moet ook het bekijken van uit het nu. En niet 3 jaar terugquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vind ik niet erg geloofwaardig als ik daar 3 jaar geleden juist vreselijk blij mee was geweest.
I know, I know.... maar jij kent hem niet. Hij is juist heel erg zorgzaam en lief, daarom valt me dit ook zo rauw op mijn dak. Het is absoluut geen verplichting, maar ik had het wel van hem verwacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat je jouw 'voorbeeld' gedrag op hem projecteert. Dat jij rekening met hem hebt gehouden, siert je, maar dat is geen wederzijdse verplichting.
* tijnbrein knuffelt Spiritquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |