abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97173672
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar babe, wat jullie deelden staat toch los van deze relatie? Jullie gingen uit elkaar, vast met goede reden, en jullie gaan beide verder. Dat maakt wat jullie hadden toch niet waardeloos? :*
Ja absoluut, we gingen uit elkaar, maar juist dat onze vriendschap bleef vond ik zo bijzonder. In het begin gingen we nog regelmatig bij elkaar eten enzo. Hij verweet vroeger vrienden altijd dat zij geen contact meer met hem zochten als zij in een relatie terecht kwamen en toen hij nog geen relatie met haar had spraken we ook nog regelmatig af, gewoon als vrienden, om even bij te kletsen, te praten over werk en familie enzo. Puur platonisch en vriendschappelijk.

Nouja, misschien is het ook wel niet te snappen waarom het zo'n pijn doet...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:21:13 #202
35739 clevy
Captain Obvious to the rescue
pi_97173682
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Al het leven? Voor vrouwen klopt het inderdaad
ach je hebt altijd gradaties he.. dieren kunnen niet spreken en zijn onnavolgbaar maar te trainen..
vrouwen kunnen wel spreken maar dan is er nog steeds geen barst van te begrijpen.. en je kunt ze niet eens africhten :6
</overmatig sarcastische uitleg mode>
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
pi_97173688
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ja, dat laatste eigenlijk. Maar ik snap het gewoon nu volledig. Man. Voelt geweldig. O+

Het belangrijkste is dan ook dat je het midden door een ander "gesprek" heenkruist. O+
Heerlijk he, het gevoel dat je het centrum van het universum bent? O+
  zondag 22 mei 2011 @ 21:21:48 #204
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97173725
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
En nu heeft hij me niet eens vertelt dat ze daarmee bezig waren of dat het zo was. Ik dacht dat we dit soort dingen deelden nog, maar blijkbaar heeft hij geen behoefte meer aan me....
Dat zou voor mij ook geen informatie zijn die ik aan de grote klok zou hangen. Dat is een aangelegenheid voor mijn partner en mijzelf en voor niemand anders. Daar kan ik mij van alles bij voorstellen dat hij dat niet heeft verteld.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 22 mei 2011 @ 21:21:50 #205
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_97173729
:* voor spirit.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_97173784
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou, eerder een klap in mijn gezicht. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ze enzo. Maar allereerst drukt het me met mijn neus op het feit dat ik helemaal niks heb en hij alles. Ten tweede valt onze relatie hierbij in het niet. Waar het voor mij fijn voelde dat wij getrouwd waren, iets speciaals deelden en dat die 10 jaar bijzonder waren, heeft hij nu alles weer met iemand anders en meer. En daarnaast vind ik het zwaar kut dat hij het niet eerder heeft verteld omdat ik dacht dat we nog steeds vrienden waren. Maar daar blijkt ook niets van over te zijn. Dus ja, alles bij elkaar durf ik het shock te noemen.

Ik ben opgestaan en weggelopen. En nee, dat had ik niet moeten doen en daar ben ik niet trots op, maar zo hard kwam het aan.
dat hij het niet eerder heeft verteld is logisch hoor :* 3 mnd is de tijd die veel mensen aan houden als periode waarin het nog mis kan gaan.
Als ik t goed begrijp was jij nog niet helemaal klaar met jullie relatie, dan is het wel moeilijk ja. Mijn relaties waren echt klaar en ik zou er helemaal geen moeite mee hebben
pi_97173828
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja absoluut, we gingen uit elkaar, maar juist dat onze vriendschap bleef vond ik zo bijzonder. In het begin gingen we nog regelmatig bij elkaar eten enzo. Hij verweet vroeger vrienden altijd dat zij geen contact meer met hem zochten als zij in een relatie terecht kwamen en toen hij nog geen relatie met haar had spraken we ook nog regelmatig af, gewoon als vrienden, om even bij te kletsen, te praten over werk en familie enzo. Puur platonisch en vriendschappelijk.

Nouja, misschien is het ook wel niet te snappen waarom het zo'n pijn doet...
Ik snap heel erg goed waarom het pijn doet, trust me. Ik probeer alleen te relativeren, want je verzandt nu in doelloze aannames die nergens op gebaseerd zijn en jou/jullie geen recht (lijken te) doen.
pi_97173829
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Of hij vindt het niet gepast om heel intensief contact te onderhouden met zijn ex-vrouw nu hij een nieuwe relatie heeft (los van of hij die behoefte heeft..) :)
Nee, dat is het niet. Het eerste jaar ging het juist supergoed, ik kon het ook super met zijn vriendin vinden, dat was juist zo bizar. Ze heeft nog bij me staan uithuilen omdat ik als eerste op haar verjaardag verscheen en de rest pas tegen 10 uur aan kwam kakken. Daarna is er een klein voorval tussen ons 2 geweest en sindsdien is het contact heel erg veel minder. Ik had dit ergens wel kunnen verwachten.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:23:42 #209
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97173883
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef clevy het volgende:

[..]

ach je hebt altijd gradaties he.. dieren kunnen niet spreken en zijn onnavolgbaar maar te trainen..
vrouwen kunnen wel spreken maar dan is er nog steeds geen barst van te begrijpen.. en je kunt ze niet eens africhten :6
</overmatig sarcastische uitleg mode>
Zo waar :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:24:21 #210
35739 clevy
pi_97173929
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo waar :Y
ik had helemaal niet door dat je dat bedoelde tijntje O-)
pi_97173944
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Heerlijk he, het gevoel dat je het centrum van het universum bent? O+
Hm, dat gevoel krijg ik er nu weer nooit bij. Ik denk dat ik toch nog wat bij moeten leren van je.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_97173984
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hm, dat gevoel krijg ik er nu weer nooit bij. Ik denk dat ik toch nog wat bij moeten leren van je.
Ik geef workshops door het hele land.
pi_97173992
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik snap heel erg goed waarom het pijn doet, trust me. Ik probeer alleen te relativeren, want je verzandt nu in doelloze aannames die nergens op gebaseerd zijn en jou/jullie geen recht (lijken te) doen.
Ja, maar ik heb het net gehoord dus ik heb helemaal geen behoefte om het nu te relativeren. Ik ben nu gewoon boos en gekwetst (los van het feit dat ik ze alle geluk van de wereld gun en dit dus ook). Over een paar dagen/weken als het gezakt is, kan ik het prima relativeren, maar nu voel ik me gewoon even zwaar kut.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:25:34 #214
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97174023
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Je hoeft haar alleen maar voorbij te zien gaan en de mannen om haar heen zien cirkelen. Niet zo gek dat ze dan denkt dat ze het centrum van het universum is. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 21:25:45 #215
35739 clevy
pi_97174041
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik geef workshops door het hele land.
ah dus je bent te huur.. dat gaat ongetwijfeld verkeerd uitgelegd worden
  zondag 22 mei 2011 @ 21:25:52 #216
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97174051
Ik lees iets over actie.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:26:15 #217
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97174070
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik lees iets over actie.
Ja, ga es koffie halen! ~O>
pi_97174074
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het net gehoord dus ik heb helemaal geen behoefte om het nu te relativeren. Ik ben nu gewoon boos en gekwetst (los van het feit dat ik ze alle geluk van de wereld gun en dit dus ook). Over een paar dagen/weken als het gezakt is, kan ik het prima relativeren, maar nu voel ik me gewoon even zwaar kut.
Dat is ook terecht. Zwelg maar even, mag. :*
pi_97174164
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat zou voor mij ook geen informatie zijn die ik aan de grote klok zou hangen. Dat is een aangelegenheid voor mijn partner en mijzelf en voor niemand anders. Daar kan ik mij van alles bij voorstellen dat hij dat niet heeft verteld.
Ja, maar ik verkeerde dus in de foutieve veronderstelling dat dat iets zou zijn wat hij JUIST mij wél zou vertellen. Dat is misschien ook het meest kwetsende. Ik zou het hem absoluut wel verteld hebben namelijk. Het verschil is denk ik ook dat hij mij nog nooit met een andere man heeft gezien denk ik en zich dus niet voor kan stellen dat het zo pijnlijk is.... ofzo... anyway, ik ben gewoon even van slag...
Sarcasme. Herken het.
pi_97174184
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je hoeft haar alleen maar voorbij te zien gaan en de mannen om haar heen zien cirkelen. Niet zo gek dat ze dan denkt dat ze het centrum van het universum is. :')
Ik heb L-E nog nooit gezien, laat staan mannen die als elektronen in de eerste s-baan om haar positieve insteek heenkrullen.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zondag 22 mei 2011 @ 21:28:04 #221
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_97174230
vraagje: hoe leer ik weer af om verhalen zoals die van Spirit op mezelf te betrekken? wat een ongelooflijk nutteloze eigenschap :r
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_97174231
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is ook terecht. Zwelg maar even, mag. :*
En weer een paar dagen amper eten. Met een beetje mazzel kom ik hier superslank en strak uit O+ Het is ook gewoon kut dat ik net dus maandag ben gedumpt en nu dit eroverheen komt.

:')
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:28:25 #223
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97174258
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ja, ga es koffie halen! ~O>
Ik drink geen koffie.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_97174272
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
vraagje: hoe leer ik weer af om verhalen zoals die van Spirit op mezelf te betrekken? wat een ongelooflijk nutteloze eigenschap :r
:*

Aan de andere kant ook wel fijn dat ik blijkbaar niet raar reageer maar dat er meer mensen zo denken :@
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:28:37 #225
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_97174273
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, maar ik verkeerde dus in de foutieve veronderstelling dat dat iets zou zijn wat hij JUIST mij wél zou vertellen. Dat is misschien ook het meest kwetsende. Ik zou het hem absoluut wel verteld hebben namelijk. Het verschil is denk ik ook dat hij mij nog nooit met een andere man heeft gezien denk ik en zich dus niet voor kan stellen dat het zo pijnlijk is.... ofzo... anyway, ik ben gewoon even van slag...
Assumptions... ;)

Maar goed, zoals L-E al terecht opmerkt, zwelgen mag. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')