Nog geen reden om ze te verwijderen!!1quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Maar sommige topics zijn gewoon niet zo leuk.
quote:
Hela niet tegen mijquote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef sharr het volgende:
Krijg je een ban als je kankermods zegt trouwens?
quote:
en je moederquote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Aneurysma het volgende:
Jongens laten we gewoon allemaal even wat aardiger tegen elkaar doen, oké.
rot op terug naar turkijequote:
Ik wil hier eigelijk zeggen dat ook jij je bek moeten houden maar jij bent in staat mij in elkaar te slaan dus ik laat het achterwegequote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef BrandX het volgende:
Hoi kinders, kunnen we het weer normaal houden ajb?
doe ff normaal? En pics plaatsen uit een fobo is niet toegestaan, al helemaal niet als bashquote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
als die onzin idioten opflikkeren hier
doe je mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe ff normaal? En pics plaatsen uit een fobo is niet toegestaan, al helemaal niet als bash
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hier eigelijk zeggen dat ook jij je bek moeten houden maar jij bent in staat mij in elkaar te slaan dus ik laat het achterwege
Ik heb je kut gezien in de FOK!rar.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe ff normaal? En pics plaatsen uit een fobo is niet toegestaan, al helemaal niet als bash
het spijt mequote:
modmagicquote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
niet alleen topics worden verwijderd maar ook posts
jaja, we weten het nu wel, tis wel klaarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
sommige KLB users zijn nog zieliger dan ONZ users
Ja dat was alleen omdat ik hoer genoemd werd hoor, ik moest even mijn frustratie uiten.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaja, we weten het nu wel, tis wel klaar
die posts zijn allang weggehaald.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat was alleen omdat ik hoer genoemd werd hoor, ik moest even mijn frustratie uiten.
Ja ik noemde je nog een snol ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |