quote:
Love games doen we als 3e op de karaoke. Na Aniet en the three degreesquote:
En ik deed het niet eens expressquote:
Haha zeker weten. Ik neem mijn lovestick mee!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Love games doen we als 3e op de karaoke. Na Aniet en the three degrees
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha zeker weten. Ik neem mijn lovestick mee!
Ik zie het net, wat lelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die al 'me' gebruikt in haar tweets"Ik ken me achtergrond"
Oh bah. Ik kan me ook zo ergeren aan dingen als Kom es/is (ipv eens) hier enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die al 'me' gebruikt in haar tweets"Ik ken me achtergrond"
En dan ook in combi met de inhoud van de tweetquote:
Wat zeg je mij? De Suri's om de hoekquote:
'es' kan ik nog wel eens doen omdat het iets korter is, maar 'me' doet me altijd aan straattaal denken, tokkies die geen woord fatsoenlijk kunnen spreken.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh bah. Ik kan me ook zo ergeren aan dingen als Kom es/is (ipv eens) hier enzo
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook in combi met de inhoud van de tweet
Ik erger me vaak aan Dat moet gezegdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Qua taal vind ik spelfouten het ergste. Of als mensen een verkeerde zinsbouw gebruiken, zodat ze als Yoda van Star Wars klinken.
''Naar die band gaan, dat moet je een keer.''
"Je moet me niet slaan jongah"quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingen
Bos ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan Dat moet gezegd
Terwijl dat blijkbaar goed Nederlands is.
Ik vind dat er "worden" achter hoort namelijk.
Menne roots liggen in de klei en als t die ted van den moand is is het ergens anders ok nog root!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingen
Precies, dit vind ik nou ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bos ik ook.Serieus, las het laatst nog. Het klinkt voor geen meter!
Ik vind de wanhoop en de drang naar roem bijna vertederend en hartverscheurend, zoals ik dat ook heb bij Roelvink.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op Twitter gezien die 5 bladzijdes per dag vol krabbelt met berichtenGlennis pakt elke "fan" aan zolang hij nog fan is
Ik wilde net gaan kijken of Dries ook zo'n bezig haasje isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de wanhoop en de drang naar roem bijna vertederend en hartverscheurend, zoals ik dat ook heb bij Roelvink.
Whut?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag ben ik achter het geheime leven van mijn vader als internet troll gekomen
Is hij eigenlijk Chri Crocker?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag ben ik achter het geheime leven van mijn vader als internet troll gekomen
He, daar doe ik ook niet moeilijk over, je kent me.quote:
Weet ik, Bellatradze.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He, daar doe ik ook niet moeilijk over, je kent me.
Ja en dan lekker laidback op je gitaartje pingelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
This ain't no disco, this ain't no countryclub either, this is L.A.!
Die moeten we ook karaoken Pisc, All I Wanna Do van Sherrul Crow.
Vinden ze het gek dat Nederland de handen van ze aftrekt en dat ze door de Newsweek uitgeroepen zijn als een derdewereldland in Europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ipads-bestellen.html
really? ze hebben nog steeds geen regering, gelukkig weten ze prioriteiten te stellen
Is goed, Miley kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan lekker laidback op je gitaartje pingelen.
Ik zie op Youtube ook Miley als suggestie, die neem ik ook voor je mee.
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sherrul Crow is echt typisch zondagavondmuziek.
Toch wel de Max Havelaar coke?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.
Ik heb nu Backspacer van Pearl Jam aanstaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sherrul Crow is echt typisch zondagavondmuziek.
Dan zitten we op ongeveer 5 nummers. Lekker opwarmertje, zo'n kwartiertje jodelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, Miley kan er ook nog wel bij.
I whip my hair back and forthquote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.
Is dat dat grietje van 12 van Will Smith? Of zit ik verkeerdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I whip my hair back and forth
Kate Moss, love that skank.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat laatste ook.A la Kate Moss can't find a job.
He, als ik iets snuif, is het met een keurmerk!quote:
Begin je nou weer over m'n proleten bol?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
He, als ik iets snuif, is het met een keurmerk!
Ja excuses, was een steek onder water.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin je nou weer over m'n proleten bol?
Ik wil dat jullie Arch Enemy gaan karoake-enquote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zitten we op ongeveer 5 nummers. Lekker opwarmertje, zo'n kwartiertje jodelen.
nee je zit goedquote:Op zondag 22 mei 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dat grietje van 12 van Will Smith? Of zit ik verkeerd
Zit ingesnoerd en al!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Godver, ik bedenk me ineens een nummer wat ik ECHT ECHT ECHT op de karaoke wil doen![]()
Bella hou je vast!
Als Maarten Stekelenburg zijn kind laat vallen, dat hij dat ook ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen laat weleens een steekje vallen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Maarten Stekelenburg zijn kind laat vallen, dat hij dat ook ja.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ALANE VAN WESVoor het dansje Bella
Dat deden wij als eindexamen stunt. Wij hadden zo'n goede band met de leraren dat we geen zin hadden om ze echt voor schut te zetten. We hadden daarna ook een fietstocht en een Barbecue geregeld. BIj het laatste was ik helaas niet bij. Ben halverwege de dag, ziek gewordenquote:
Zitten er wel 400 in.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_! Oh my gawd, dat is lang geleden.
Zit ook een mama appelsap in geloof ik
Ik wilde hem bekijken maar Youtube mekkert over een tijdelijke error.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie Arch Enemy gaan karoake-en
We vertrouwen op je zangkunst Vaduz! Wij dansen wel!quote:
arch enemy = klein blond meisje met de strot van een bostrolquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde hem bekijken maar Youtube mekkert over een tijdelijke error.
Kijk maar niet. Arch Enemy is een female fronted metal band. Niet uniek zou je zeggen. Alleen hier zorgt de zangeres voor de grunts.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde hem bekijken maar Youtube mekkert over een tijdelijke error.
Die tekst ken ik nu al uit mijn hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We vertrouwen op je zangkunst Vaduz! Wij dansen wel!
Ik voel je enthousiasme vlammen!quote:
Soms is een punt te definitief, gewoon weglaten inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige zinnen hebben geen (inter)punctie nodig.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Bellaaaaaaaaaaaaaaa, Justin Bieber op Net5!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Bellaaaaaaaaaaaaaaa, Justin Bieber op Net5!
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij heb ik em wel eens gezien, easy A toch?
Oreo's zijn keilekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb die hele Oreo's nog nooit gegeten, is het een aanrader?
Oke nu word je engquote:
En ook geen Belgquote:
Jammer dat ik jou nooit tijdens de skype sessies gesproken heb, ik ben ook wel goed in dialecten, had wel ff een Broabants uurske willen doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, vroeger gingen we omdat mijn vader niet ver kon reizen altijd op vakantie in brabant in de zomer
ik ben qua taal altijd snel beinvloedbaar, en sprak na twee weken ook altijd redelijk dialect
Half jaar alweer voor mij, ongelofelijk hoe snel de tijd gaatquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Skype.Dat is ook al weer maanden geleden.
Don't fuck with Axlquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
"de skype sessies"
ons eigenste "het spaghetti incident"
Ja, zoiets.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
"de skype sessies"
ons eigenste "het spaghetti incident"
sorry dat ben ik!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig wie is die übernicht inclusief pony bij dat dansprogramma?
Een gilet zou jou wel heel tof staan denk ik, maar die plat gebakken ponyquote:
Wachtend op die ene met de virtuele witte anjer! Ik voel je man.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
m'n skype staat nog steeds trouw iedere avond aan
hoe kan je dat nou wetenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een gilet zou jou wel heel tof staan denk ik, maar die plat gebakken pony
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wachtend op die ene met de virtuele witte anjer! Ik voel je man.
Gevoel Zwabsquote:
Anders ik welquote:Op maandag 23 mei 2011 09:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook blij dat het beeldscherm geen spiegel is.
Hier in Eindhoven is het al ruim een jaar (misschien wel nog langer) een Jumbo geworden.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Is dr hier trouwens iemand die boodschappen doet bij de Super de Boer en mijn spaarpasje vol wil maken?
Onze is opgeheven
Ja, volgens mij zit er in Heeze nog 1. Heb daar wat familie wonen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn wel nog Super de Boers, maar onze wordt nu idd ook Jumbo.
Oh nou als die het pasje willenquote:Op maandag 23 mei 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit er in Heeze nog 1. Heb daar wat familie wonen.
Ik zal kijken, ik zie/spreek een oom volgende week.quote:
Oh rot opquote:Op maandag 23 mei 2011 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
![]()
oh-oh je klonk gezellig op de radio
Ja, zuidelijk dialectquote:
Nee het ging ook nergens over, maar puur je stemgeluidquote:Op maandag 23 mei 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet waar, het ging echt nergens over en het was niet eens grappig
Een vleugjequote:
Is er een bepaald thema of gewoon "leukste foto"?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Grrrr ik wil een foto uitzoeken voor een fotowedstrijd, noem es een hele gave van mn honden waar ik een prijs mee kan winnen Pisces?
Na die fiets heb je de smaak te pakken he.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Grrrr ik wil een foto uitzoeken voor een fotowedstrijd, noem es een hele gave van mn honden waar ik een prijs mee kan winnen Pisces?
Nee gewoon foto van je huisdier, dus de keus is te ruim voor mequote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een bepaald thema of gewoon "leukste foto"?
FUCK YEAH!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na die fiets heb je de smaak te pakken he.
Oh ja dan heb je een hoop te kiezenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewoon foto van je huisdier, dus de keus is te ruim voor me
Als je hip wil zijn moet je een van je honden laten 'planken'. Succes verzekerd.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gewoon foto van je huisdier, dus de keus is te ruim voor me
Ja ik zat ook al aan een stokstaartfoto te denkenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dan heb je een hoop te kiezenEh, misschien 1 mooiste van de stokstaartjes (met zon en mooi landschap)?
Ik wilde nét vragen of het iets uit Vaduz z'n streek isquote:
Ja stokstaart en anders die vuurtorenfotoquote:Op maandag 23 mei 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al aan een stokstaartfoto te denken![]()
Ik zit wat dat betreft altijd onder een steen, dus ik zie het probleemquote:Op maandag 23 mei 2011 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op dames, de wereldwijde hype van dit moment!
Oh, nog nooit gezienquote:
quote:
Nee, ik probeer nog mn best te doenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens net wat mensen insturen, volgens mij nemen ze er niet echt de tijd voor
Ik vind die zelf ook heeeeeeeel gaaf, ik baal onwijs dat dr 1 hond niet opstaat, anders was het zeker weten mn kerstkaart geworden dit jaarquote:
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niet 3Dat springt er niet tussen 10000 foto's.
Beide!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kiest de winnende foto oh-oh? Jury of mogen 'wij' stemmen?
Hij is wel heel tof voor aan de muurquote:
Hondentopic doorscrollen?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan dus geen een leuke stokstaartfoto vinden ineens
![]()
En een leuke aangeklede winterfoto is mss ook leuk?
Ik ook nietquote:
Ik zag de riem nou pasquote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind 6 C zo leuk maar ik baal zo van die riem
Oh dat is hoopgevendquote:
Psies, je kijkt naar de hond en verder de mist inquote:Op maandag 23 mei 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor, het punt waar je naar kijkt ligt niet gefocust op de riem.
Ja maar die storende riemquote:Op maandag 23 mei 2011 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
En 6 c vind ik de tofste.
Ook vanwege de strepen die doorlopen in dezelfde lijn als de vlonders.
De hond kijkt naar voren, precies dezelfde richting als waar de focus op ligt.
En steeds verder naar achter geeft het een leuke mistige sfeer, echt winterachtig.
Jouw keusquote:Op maandag 23 mei 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die storende riem![]()
Ik neig zelf het meest naar 6A of 5 nu
Ja waar is die als je dr nodig hebt?quote:
Deze zijn allebei ook erg tofquote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit is een hele oude van Billy waar ik ook echt verliefd op ben:
[ afbeelding ]
Nee 5 echt niet, dat is een slordig zijshot, je hebt zoveel mooie andere!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die storende riem![]()
Ik neig zelf het meest naar 6A of 5 nu
hebben we dezelfde 5?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee 5 echt niet, dat is een slordig zijshot, je hebt zoveel mooie andere!
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn top 5, in willekeurige volgorde![]()
Zo, nu kan ik even echt gaan kiezen
Ja, die heb ik ook als 5, maar hier zou ik voorbij scrollen tussen ál die hondjesquote:Op maandag 23 mei 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hebben we dezelfde 5?
Chico staat dr frontaal op met zn muts, ok, Kees dr onderkin is niet zo elegant, maar die hondjes, de kleren , de buggy, de parasol, ik dacht wel lekker hip en commerciëen en catchy
Je mag straks shinen bij de Aldi, Gaston!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan is het wel weer even genoeg met de natte neuzen hier.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag straks shinen bij de Aldi, Gaston!
Boehoe nou lamaardanquote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je, ik dacht al dat er ooit eentje was waar hij meer in het midden stondquote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, dit was die andere van dezelfde serie:
[ afbeelding ]
Ach, straks komt Zwabs weer met 1001 lollers, ieder z'n momentjequote:Op maandag 23 mei 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja psies, die mist idd de klaprozen, daarom had ik die andere gekozen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je, ik dacht al dat er ooit eentje was waar hij meer in het midden stond
Deze is technisch gezien mooier, maar hij mist die leuke klapbloemies!
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, straks komt Zwabs weer met 1001 lollers, ieder z'n momentje
Ik vind het helemaal niksquote:
Ja manquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
Het lijkt me grappig om als iemand aan het planken is erop te gaan zitten, met een kopje Engelse thee en dan heel beschaafd te gaan discussieren over het verval van de Jugendstil als kunstvorm.
Whehe Bella!quote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
Het lijkt me grappig om als iemand aan het planken is erop te gaan zitten, met een kopje Engelse thee en dan heel beschaafd te gaan discussieren over het verval van de Jugendstil als kunstvorm.
Die zie je dan toch niet meer als jij dr op gaat planken?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook wel mooi om op het strand op wat Duitsers in een kuil te planken.
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag trouwens bij de Rijkswaterstaat om schoon te maken. Ik sta in de wc de handdoekrol erin te doen, alles helemaal goed, en wil ik het licht uit doen. Een normaal mens denkt toch dat de lamp ín het toilet zit he? Maar de lamp zat blijkbaar aan de buitenkant. Dus ik trek aan een touw dat daar hangt, lekker net zoals vroeger dacht ik nog, is dat een alarm voor als er iets aan de hand is._!_! Iedereen helemaal gek.
Ja, mijn moeder noemt me ook altijd Bridget Jones, altijd terecht komen in ongemakkelijke situaties.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker net zoals vroeger.Je maakt toch elke keer weer wat mee.
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag trouwens bij de Rijkswaterstaat om schoon te maken. Ik sta in de wc de handdoekrol erin te doen, alles helemaal goed, en wil ik het licht uit doen. Een normaal mens denkt toch dat de lamp ín het toilet zit he? Maar de lamp zat blijkbaar aan de buitenkant. Dus ik trek aan een touw dat daar hangt, lekker net zoals vroeger dacht ik nog, is dat een alarm voor als er iets aan de hand is._!_! Iedereen helemaal gek.
quote:
Ja, de TPG heeft bij de 3e keer zijn scheepsrechtquote:
Crap, naaiers dat ze dr zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, de TPG heeft bij de 3e keer zijn scheepsrecht
Ik denk dat het komt omdat ze zien dat iets flapt, en uitgeknipt is.
Ik moest zo lachen, want ik ging echt checken wat voor zegels erop zaten![]()
Ik zing mee, maar is niet echt iets voor mij.quote:
Dit doet me denken aan die Tell-sell reclames die toen 's nachts kwamen, met back from the 80's en de hele seriequote:
Ik interpreteerde het verantwoordelijk zijn voor je eigen verkrachting meer in een byob manierquote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja, de verkrachter dóet het dus die heeft de verantwoordelijkheid om het niet te doen, zeg maar.Toch.
Jaaaaaaaa heerlijk hequote:
O die vind ik leuk, zo lekker zomers en op het strand wandelen en de zon zien onder gaan.quote:
Werkze toedeltjesquote:
quote:
quote:
Stokstaart kan vast en zeker ook plankenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Oh, de stokstaartfoto is ingezonden, als ik niet win dan is Pisces het schuld
het?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de stokstaartfoto is ingezonden, als ik niet win dan is Pisces het schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |