quote:
Love games doen we als 3e op de karaoke. Na Aniet en the three degreesquote:
En ik deed het niet eens expressquote:
Haha zeker weten. Ik neem mijn lovestick mee!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Love games doen we als 3e op de karaoke. Na Aniet en the three degrees
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha zeker weten. Ik neem mijn lovestick mee!
Ik zie het net, wat lelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die al 'me' gebruikt in haar tweets"Ik ken me achtergrond"
Oh bah. Ik kan me ook zo ergeren aan dingen als Kom es/is (ipv eens) hier enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die al 'me' gebruikt in haar tweets"Ik ken me achtergrond"
En dan ook in combi met de inhoud van de tweetquote:
Wat zeg je mij? De Suri's om de hoekquote:
'es' kan ik nog wel eens doen omdat het iets korter is, maar 'me' doet me altijd aan straattaal denken, tokkies die geen woord fatsoenlijk kunnen spreken.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh bah. Ik kan me ook zo ergeren aan dingen als Kom es/is (ipv eens) hier enzo
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook in combi met de inhoud van de tweet
Ik erger me vaak aan Dat moet gezegdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Qua taal vind ik spelfouten het ergste. Of als mensen een verkeerde zinsbouw gebruiken, zodat ze als Yoda van Star Wars klinken.
''Naar die band gaan, dat moet je een keer.''
"Je moet me niet slaan jongah"quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingen
Bos ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan Dat moet gezegd
Terwijl dat blijkbaar goed Nederlands is.
Ik vind dat er "worden" achter hoort namelijk.
Menne roots liggen in de klei en als t die ted van den moand is is het ergens anders ok nog root!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodra mensen beginnen in de trend van "ik ken m'n achtergrond jeweets", al dan niet gecombineerd met maar niet gelimiteerd tot jargon als "roots" "from tha hood" etc.krijg ik moordneigingen
Precies, dit vind ik nou ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bos ik ook.Serieus, las het laatst nog. Het klinkt voor geen meter!
Ik vind de wanhoop en de drang naar roem bijna vertederend en hartverscheurend, zoals ik dat ook heb bij Roelvink.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op Twitter gezien die 5 bladzijdes per dag vol krabbelt met berichtenGlennis pakt elke "fan" aan zolang hij nog fan is
Ik wilde net gaan kijken of Dries ook zo'n bezig haasje isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de wanhoop en de drang naar roem bijna vertederend en hartverscheurend, zoals ik dat ook heb bij Roelvink.
Whut?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag ben ik achter het geheime leven van mijn vader als internet troll gekomen
Is hij eigenlijk Chri Crocker?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag ben ik achter het geheime leven van mijn vader als internet troll gekomen
He, daar doe ik ook niet moeilijk over, je kent me.quote:
Weet ik, Bellatradze.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He, daar doe ik ook niet moeilijk over, je kent me.
Ja en dan lekker laidback op je gitaartje pingelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
This ain't no disco, this ain't no countryclub either, this is L.A.!
Die moeten we ook karaoken Pisc, All I Wanna Do van Sherrul Crow.
Vinden ze het gek dat Nederland de handen van ze aftrekt en dat ze door de Newsweek uitgeroepen zijn als een derdewereldland in Europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ipads-bestellen.html
really? ze hebben nog steeds geen regering, gelukkig weten ze prioriteiten te stellen
Is goed, Miley kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan lekker laidback op je gitaartje pingelen.
Ik zie op Youtube ook Miley als suggestie, die neem ik ook voor je mee.
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sherrul Crow is echt typisch zondagavondmuziek.
Toch wel de Max Havelaar coke?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.
Ik heb nu Backspacer van Pearl Jam aanstaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sherrul Crow is echt typisch zondagavondmuziek.
Dan zitten we op ongeveer 5 nummers. Lekker opwarmertje, zo'n kwartiertje jodelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, Miley kan er ook nog wel bij.
I whip my hair back and forthquote:Op zondag 22 mei 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje zorgt ervoor dat ik de hele tijd hairflips doe a lá reclames van L' Oreal en met een onzichtbaar scheermesje niet bestaande cocaine fijn hak.
Is dat dat grietje van 12 van Will Smith? Of zit ik verkeerdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I whip my hair back and forth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |