100 gram boterquote:
Thx luv! Ga ik die de volgende keer eens proberen! Voor hoeveel cupcakes is dit ongeveer?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
100 gram boter
200 gram monchou
120 ml geklopte slagroom
1 bus poedersuiker
2 theelepels vanille extract
roze levensmiddelen kleurstof
Doe de zachte boter, monchou en vanille in een kom. Voeg beetje bij beetje de poedersuiker toe. Mix alles steeds goed door tot een luchtig beslag. Voeg dan de geklopte stijve slagroom toe. Met een spatel vouw je alles door elkaar. Kleur de helft van de topping met rose levensmiddelen kleurstof.
Overigens zonder klopfix, gewoon zo'n bakje geklopte slagroom.
Met die mix kon ik er zelfs bijna 24 mee decoreren, ligt er maar net aan hoe je het doseertquote:
Het leek me al vrij veel voor maar 12.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef Skaai het volgende:
Met die mix kon ik er zelfs bijna 24 mee decoreren, ligt er maar net aan hoe je het doseert
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
Et voila
Het begin is er
[ afbeelding ]
Hij is wel een beetje ingekakt.. maar goed dat mag de voorpret niet bedervenquote:
Boter halen? Lenen bij de buuf/buurman?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:33 schreef Skaai het volgende:
Chocolade bosbessen cupcakes zijn niet gaar en ik heb ze zelfs langer in de oven gelaten dan moest. Dus ik wilde mijn gewone bosbessen met kruimellaag cupcakes maken en nu is mijn boter op (voor de kruimellaag
.)
hihi jammer dat de rest mislukt isquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:57 schreef Skaai het volgende:
Nee ik vind het even goed zo, het is hier te warm om te blijven bakken. Ik heb wel 12 prachtige gelukte frambozen muffins staan en daar doen ze het maar mee. Ik produceer straks nog een mooie topping en dan vind ik het gesneden
.
Heb precies het recept aangehouden en ben nog geen cupcake queen dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi jammer dat de rest mislukt is
Enig idee hoe het komt?
Zonde zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb precies het recept aangehouden en ben nog geen cupcake queen dus ik zou het niet weten. Mijn vermoeden is dat ik ze langer moet bakken op een andere temperatuur. Ik heb ze maar weggegooid
Thx, had alleen wel enige moeite met het wegwerken van plooien in de gele fondant, dus dat heb ik maar verborgen om wat versieringenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx, had alleen wel enige moeite met het wegwerken van plooien in de gele fondant, dus dat heb ik maar verborgen om wat versieringen.
Laat je ook jouw eindresultaat zien?
MarjoBlabla had hetzelfde probleem volgens mij.. Iets waardoor ze krimpen als ze afkoelen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn cupcakes los komen te zitten van het papiertje?
ik ga even de volgende serie met een plank afdekkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
MarjoBlabla had hetzelfde probleem volgens mij.. Iets waardoor ze krimpen als ze afkoelen?
Dit ware leuke thomas de trein cupcake papiertjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Het ligt aan de papiertjes.Ik heb eens een serie half met papiertjes van AH en half met papiertjes van de Hema gedaan, en die van AH lieten allemaal los, terwijl die van de Hema perfect bleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |