abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2002 @ 10:28:33 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4684082
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4690154
Bij Hampenberg - ducktoy komt er een stukje waarin niet die eend zit. Is dat stukje geript van ergens anders of is het iets zelfgemaakts? Indien het eerste geval zou ik graag die titel willen weten
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 21 juni 2002 @ 17:25:08 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4691087
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 16:18 schreef Realzm het volgende:
Bij Hampenberg - ducktoy komt er een stukje waarin niet die eend zit. Is dat stukje geript van ergens anders of is het iets zelfgemaakts? Indien het eerste geval zou ik graag die titel willen weten
idee komt geloof ik van de nokia bad reclame, maar ze zullen wel gewoon ff een geluidje hebben opgenomen, zo moeilijk is het niet
  vrijdag 21 juni 2002 @ 18:47:58 #4
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_4692052
Weet iemand toevallig hoe het zeer vrolijke en irritante deuntje heet dat in de intro van RatRace ten gehore wordt gebracht?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_4692249
Wat ik mij afvraag is wie dat deuntje aan het einde van villa achterwerk maakt. De tekst is iets van zakkezaa zaazazazaka en eindeigd met een platen speler dat afgezet wordt. Iemand enig idee?
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
pi_4693017
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 19:10 schreef Juggie het volgende:
Wat ik mij afvraag is wie dat deuntje aan het einde van villa achterwerk maakt. De tekst is iets van zakkezaa zaazazazaka en eindeigd met een platen speler dat afgezet wordt. Iemand enig idee?
Tis de Japanse band Pizzicato Five, het nummer kan ik je niet aan helpen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_4694243
'T is een soort van relaxed/rustig dancenummer, 't word gebruikt voor een mobiele telefoonreclame op mtv en hij gaat ongeveer zo: Whenever i'm down, i call on you my friend...i call on you my friend.

Voor jullie die hard dance-liefhebbers moet dit toch een eitje zijn dacht ik zo.

gratis en voor niet
pi_4694267
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:21 schreef TomBombadil het volgende:
'T is een soort van relaxed/rustig dancenummer, 't word gebruikt voor een mobiele telefoonreclame op mtv en hij gaat ongeveer zo: Whenever i'm down, i call on you my friend...i call on you my friend.

Voor jullie die hard dance-liefhebbers moet dit toch een eitje zijn dacht ik zo.

Is het ook niet:

Groove Armada - My friend

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4694280
Ik zoek een parodie van Rammstein - mutter.
Ben het hier ooit eens tegengekomen, maar kan het gewoon niet vinden. Was van 1 of andere radioshow dacht ik.
  vrijdag 21 juni 2002 @ 21:27:15 #10
253 Meril
AKA Utop
pi_4694332
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:24 schreef DinX het volgende:
Ik zoek een parodie van Rammstein - mutter.
Ben het hier ooit eens tegengekomen, maar kan het gewoon niet vinden. Was van 1 of andere radioshow dacht ik.
Moeder van Fransie Bouwer/Erik Dikeb

Download hier:http://www.kicken.com/funnyfiles/www.Parodie.FM-FransieBouwer-Moeder.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 21-06-2002 21:30]

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_4694403
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:27 schreef Meril het volgende:

[..]

Moeder van Fransie Bauer/Erik Dikeb

dat was het, bedankt
pi_4696853
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:22 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Is het ook niet:

Groove Armada - My friend

Wat zou ik zonder je moeten beginnen... Thanx.
gratis en voor niet
pi_4697011
Trouwens Lortnoc, nu ik toch van je kennis gebruik maak, heb je geen vergelijkbare classics in het Dance-genre?

Ik moet een beetje leuke set samenstellen, maar ben op dat gebied niet zo op de hoogte. Beet je van dat Brits/Franse spul, Dance, Garage enzo.

gratis en voor niet
  zaterdag 22 juni 2002 @ 08:26:27 #14
15275 serano
here kitty, kitty
pi_4699269
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 18:47 schreef Paperclipjes het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zeer vrolijke en irritante deuntje heet dat in de intro van RatRace ten gehore wordt gebracht?
Uit de aftiteling van de film :

Bahamen - Rat Race

die misschien?
check anders zelf even de aftiteling

pick a job you like and you never work a day in your life
pi_4699625
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 17:25 schreef Cybart het volgende:

[..]

idee komt geloof ik van de nokia bad reclame, maar ze zullen wel gewoon ff een geluidje hebben opgenomen, zo moeilijk is het niet

ik bedoel niet dat badeentje, maar bij mijn versie (Hampenberg - Ducktoy (edit) [3min27sec]) begint op 2min10 een dame te zingen met
I want him
I need him
o yea
I want him

Ik wil graag weten of dat een orgineel liedje is, of dat het gewoon ergens vandaan is gejat door Hampenberg.

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_4703285
In de nieuwste van Jennifer lopez ( Jennifer lopez ft. Nas- I'm gonna be alright) Hoor ik een zeer bekend deuntje. Van welk nummer is dat ook al weer?
pi_4703312
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 16:09 schreef inquestos het volgende:
In de nieuwste van Jennifer lopez ( Jennifer lopez ft. Nas- I'm gonna be alright) Hoor ik een zeer bekend deuntje. Van welk nummer is dat ook al weer?
Luniz - I Got 5 On It toch?
pi_4703815
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 16:11 schreef Kid_RisK het volgende:
Luniz - I Got 5 On It toch?
Fijne beat
pi_4705103
Ik zoek 3 nummers

2 van Bjork
- Een waar ze in de clip een boek schrijft dat een enorm succes wordt, een toneelstuk en film krijgt en dan verdwijnen alle letters uit het boek en is Bjork weer back to normal
- Een waarin ze in de clip met allemaal tekenfilmfiguren baddert

1 van System of a Down
Ze doen het niet alleen in dat nummer, nog met iemand anders (volgens mij). Ze zingen in een circustent (of iets wat er op lijkt) en in de clip heb je ook nog een familie waar het hoofd raar in elkaar zit.

pi_4705675
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 19:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek 3 nummers

2 van Bjork
- Een waar ze in de clip een boek schrijft dat een enorm succes wordt, een toneelstuk en film krijgt en dan verdwijnen alle letters uit het boek en is Bjork weer back to normal
bachelorette
- Een waarin ze in de clip met allemaal tekenfilmfiguren baddert
Pluto (geloof ik)

1 van System of a Down
Ze doen het niet alleen in dat nummer, nog met iemand anders (volgens mij). Ze zingen in een circustent (of iets wat er op lijkt) en in de clip heb je ook nog een familie waar het hoofd raar in elkaar zit.

kan ik je niet mee helpen sorry..
ja..? dus..? en..?
pi_4712243
Ik heb effe een vraagje uit nieuwsgierigheid.

Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje, het waren 3 meiden. Die waren ook te gast toen op de Koningedag loterij, dat weet ik omdat ik er bij was. Maar ik weet niet meer hoe ze heten, wie wel
Ik kan me nog herinneren met iets van babes, maar of dat de sugababes waren lijkt mij sterk.

Wie oh wie weet het?

pi_4713205
Hallo allemaal,
Een tijdje geleden zat ik in de auto en hoorde een enorm lekker nummer. Helaas heb ik niet verstaan wie de zangeres was..
Het is een oud nummer van een soulzangeres, het heet Think en het is NIET van Aretha Franklin..
Ik heb al regelmatig gezocht op Grokster, maar daar kom ik alleen Think van Aretha Franklin tegen..
Ook heb ik reeds bijna alle nummers met Think in de titel gedownload, maar helaas zit het er iedere keer niet bij.
Het zou kunnen dat er na Think nog iets in de titel zat, dat heb ik namelijk niet goed kunnen horen.

HELP mij alsjeblieft aan de titel van dit nummer, ik heb namelijk geen rust voor ik het heb.

Please, make my day!

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 juni 2002 @ 13:50:51 #23
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_4713294
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:43 schreef menolo het volgende:

Het is een oud nummer van een soulzangeres, het heet Think en het is NIET van Aretha Franklin..

Wellicht Think van Lynn Collins?
pi_4713298
quote:
Op zondag 23 juni 2002 12:05 schreef StephanL het volgende:

Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje, het waren 3 meiden. Die waren ook te gast toen op de Koningedag loterij, dat weet ik omdat ik er bij was. Maar ik weet niet meer hoe ze heten, wie wel
Ik kan me nog herinneren met iets van babes, maar of dat de sugababes waren lijkt mij sterk.

Wie oh wie weet het?

hm...ik weet wel wie je bedoelt... maarehm, kan zo even niet op de naam komen. Zo irritant is dat! De sugababes waren het in ieder geval niet!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_4713360
quote:
Op zondag 23 juni 2002 12:05 schreef StephanL het volgende:

Twee jaar geleden had een meidengroep een klein hitje....
.....Wie oh wie weet het?

Was dat een Belgische groep..? Dan was het waarschijnlijk K3.. Maar dat was wel een HEEL klein hitje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')