Bert moet die mongool van een Boulahrouz inderdaad eens uit de selectie tyfen. Maar Mathijssen vervangen? Waarom dan, die doet het altijd goed bij Nederland...in oefenwedstrijden Maduro, ok. Maar Joris hoort gewoon in de basis heurr.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat Boularouz er bij zit.
Waarom toch steeds laat die kerel eens vallen.
Verder vind ik het eens tijd voor Maduro in de bassis inplaats van Mathijssen.
Wie moet Boulahrouz dan vervangen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Is die Hulk van Porto geen Braziliaan? Hoezo ziet hij er dan niet bij?
[..]
Bert moet die mongool van een Boulahrouz inderdaad eens uit de selectie tyfen. Maar Mathijssen vervangen? Waarom dan, die doet het altijd goed bij Nederland...in oefenwedstrijden Maduro, ok. Maar Joris hoort gewoon in de basis heurr.
Bert is dus toch zo gek nog niet, Boulahrouz lijkt me bruikbaarder dan de Vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet ik veel, neem een keer een talentje mee. De Vrij of zo?
Ach het is al heel wat dat Van Marwijk een getalenteerde derde keeper heeft meegenomen ipv een 40 jarige wissel van Twente. Van Marwijk ga je volgens mij nooit risico zien nemen zelfs niet in oefenduels en zolang hij er resultaten mee boekt is dat ook zijn goed recht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Vind ik niet, zeker tijdens zo'n wedstrijden die nergens om gaan kan je De Vrij alvast laten proeven.
Dat vond ik ook met de keepers al zo, maar ik ben het helemaal met je eens en hoop niet dat dit betekend dat Van Marwijk echt potentie in Boularouz zietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja maar zo geweldig belangrijk zijn die resultaten in oefenwedstrijden toch ook weer niet? Lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om zo'n De Vrij of zo mee te nemen.
Gelijk heb je. Mathijssen is een beperkte speler. Ik vind Maduro een stuk beter. Tijd dat Maduro eens 'n echte kans krijgt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat Boularouz er bij zit.
Waarom toch steeds laat die kerel eens vallen.
Verder vind ik het eens tijd voor Maduro in de bassis inplaats van Mathijssen.
Cillessen wordt volgens mij een beetje onderschat. Al komt zijn debuut nu wel erg snelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Mathijssen is een beperkte speler. Ik vind Maduro een stuk beter. Tijd dat Maduro eens 'n echte kans krijgt.
Verder Cilessen, Krul of Ten Rouwelaar in de goal. Dit geeft wel aan dat Nederland beschikt over een beperkt aantal keepers van niveau. Eigenlijk heb je alleen Stekelenburg, dan een tijd niks, dan Vorm en dan weer 'n tijdje niets en dan krijg je subtoppers als Krul, Cilessen en Ten Rouwelaar.
Het is 'n talentvolle jongen, maar dat was bv. Ten Rouwelaar ook ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Cillessen wordt volgens mij een beetje onderschat. Al komt zijn debuut nu wel erg snel.
Nee hij wordt overschat, dit seizoen gingen de commentatoren bij elke degelijke helemaal losquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Cillessen wordt volgens mij een beetje onderschat. Al komt zijn debuut nu wel erg snel.
Iniesta speelt niet, dus zal Ibi er wel in mogenquote:
Leuk toch al denk ik daar wel anders over als ze hard op hun bek gaan tegen Braziliequote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Tarado het volgende:
Sneijder ook niet mee, wordt wel erg expirimenteel op deze manier
Ik denk eerder dit:quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijft niet veel over op het middenveld...
v.d. Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
de Jong - Maduro
Robben - Afellay - Elia
van Persie / Hunter
Zoiets?
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Wijnaldum is aan de selectie toegevoegd, vervanger van geblesseerde Sneijder.
Wat heeft het nog voor nut om Seedorf te selecteren ?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
![]()
Kan je verdomme kiezen tussen Seedorf en Wijnaldum en dan kies je Wijnaldum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |