SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Iemands broertje is beter.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef kenserkabouter het volgende:
Maarre fed, als we gaan meeten moet je wel je zusje meenemen.
Ik ben al meer dan genoeg voor jou om te handelen.quote:
Ik dump jou gewoon in de Binnendiezequote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan genoeg voor jou om te handelen.
Mocht ik dat willen.
Nadat ik je afgewerkt heb?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dump jou gewoon in de Binnendieze
quote:
Nee je bent nog serieus ook.quote:
Dat jij nog steeds serieus denkt dat ik vrouwen van 32 waarvan ik niet weet hoe ze eruitzien zou willen neuken.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je bent nog serieus ook.Da's het erge eraan.
Dat denk ik ook hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds serieus denkt dat ik vrouwen van 32 waarvan ik niet weet hoe ze eruitzien zou willen neuken.
Dan denk je dat verkeerd, dat jij nou daaroverheen bent gegaan, wil niet zeggen dat elke man dat wil.quote:
Waar heb ik gezegd dat ik dat serieus denkquote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds serieus denkt dat ik vrouwen van 32 waarvan ik niet weet hoe ze eruitzien zou willen neuken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik dat serieus denk? En ik heb ook niet gezegd dat ik van jou tegenspraak accepteer.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je bent nog serieus ook.Da's het erge eraan.
Dat jij dat zo opvat is jouw afwijking.quote:
En besides, hoor je als student zijnde niet alles te neuqen wat op je pad komt en er enigzins goed uitziet?quote:
In Delft zijn we dan ook veel geciviliseerder dan in Amsterdam.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En besides, hoor je als student zijnde niet alles te neuqen wat op je pad komt en er enigzins goed uitziet?![]()
(Ok, dat weten we van ST dan weer niet, maar om de lieve vrede te bewaren geef ik dr het voordeel van de twijfel
)
Of was dat een amsterdamse kwaal. In delft kijken ze daar natuurlijk vele malen intelligenter tegenaan
Ja, dan laat je hoeren uit Leiden of Utrecht ofzo komenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In Delft zijn we dan ook veel geciviliseerder dan in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |