Dat ging niet, van de eerste dag waren het 70 foto's, waarvan de meeste de binnenkomst van de officiële gasten en de openingshandeling. En van gisteren 80 foto's van de open dag (in totaal had ik over beide dagen iets van 500 foto's gemaakt, dus an sich was ik wel blij met de opbrengst qua goede foto's)quote:
Neuh, Er mankeert te veel aanquote:
Ik vraag me dan weer af waarom jij dat weetquote:Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vraag me af waarom er nu 8 mensen op kantoor aan 't werk zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn veranderingsanalyse werken
Hmm. Herkenbaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hierom:
[..]![]()
Maar er ik krijg er niks zinnigs uit. Ben maar naar het opleidingsplan gegaan maar eigenlijk kan ik daar ook vrij weinig voor verzinnen op dit moment.
Nee, maar dat hebben we vanmorgen wel al gehad.quote:
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, nu eerst even een tijdje niets doen. Net 115 km gefietst
Ik ook ja. Tegen wind in was het wel even buffelen. Maar gewoon zo snel mogelijk gaan. Ik fiets dan liever 35 tegen wind in dan 25. Duurt alleen maar langer en het is niet minder zwaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als het bij jou net zo hard waait als dat het hier nu doet dan is 115km wel een heel eind. Windkracht 6 hier en dat merkte ik aardig goed net op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |