Nou, soms.....quote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
alsof mijn verzoekjes niet normaal zijn
![]()
Ik ben schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is zonder twijfel een mixing dj
is me veel te dolletjesquote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zitten hier mensen wel eens op /b/?
Akkoordquote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
Hallo.
Hier volgt een dienstmededeling.
Vanavond van 19 tot 21 uur Robdriessen
Van 21 tot 23 uur: Morpheus.
Dank u voor uw aandacht
Niet volgens het roosterquote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
Hallo.
Dank u voor uw aandacht
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
Hallo.
Dank u voor uw aandacht
Wordt aan gewerkt. Er gaan DM's in de rondte om het te regelen.quote:
hehe, zou tijd wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef Redskillz het volgende:
IK HEB RECORD GEBROKEN!
aantal posts: 2602 (gemiddeld 2 per dag)
Genre?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Er gaan DM's in de rondte om het te regelen.
Maanstroom.quote:
Kus!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
Hallo.
Dank u voor uw aandacht
Een EO dienstmededelingquote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
Hallo.
Dank u voor uw aandacht
Wat krijgt je zoon / dochter voor zijn of haar verjaardag!1quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een EO dienstmededeling![]()
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!
Boekenbon, beker met daarop zijn leeftijd, baardagaam!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wat krijgt je zoon / dochter voor zijn of haar verjaardag!1
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren met mn halfdronken hoofd naar de bovenbuurman gegaan 's nachts![]()
Tijdens het hond uitlaten zag ik dat hij nog wakker was dus ben gewoon langs gegaan.
Ik bel aan, hij doet deur open. Ik zeg: wij moeten praten!
Hij: MET JOU VALT NIET TE PRATEN KLABAM deur dicht![]()
Volhouder wint, uiteindelijk wel gepraat. Beetje een mwoah-gevoel over. Eigenlijk gewoon afgesproken dat we elkaar normaal kunnen aanspreken als er last is van de muziek.
En door zijn pauperbier heb ik nu koppijn
Gister naar Alternative 90's party geweest dus inspiratie genoegquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, hebt helemaal gelijk
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee. Dronk hij dat maar, dan had ik nu geen hoofdpijnquote:
Heineken dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dronk hij dat maar, dan had ik nu geen hoofdpijn
je buurman was kwaad, dus jij erlangs en nu je hebt hem gelijk zn biervoorraad weggezopenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dronk hij dat maar, dan had ik nu geen hoofdpijn
1 opmerking van hem gisteren: Ja je hebt wel een vriend, er komen constant mannen bij je over de vloer. Die ene met die aktentas bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heineken dus.
Maar toch goed dat je bent langsgegaan. Op de lange termijn is dit beter voor de sfeer.
Als 3 bier zijn hele voorraad is dan uhm jaquote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Redskillz het volgende:
[..]
je buurman was kwaad, dus jij erlangs en nu je hebt hem gelijk zn biervoorraad weggezopen
ik was ook kwaad geweest
Ow yeah!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 opmerking van hem gisteren: Ja je hebt wel een vriend, er komen constant mannen bij je over de vloer. Die ene met die aktentas bijvoorbeeld.![]()
Bwuh.quote:Nee goedkoop aldibier
wel uit blik?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 opmerking van hem gisteren: Ja je hebt wel een vriend, er komen constant mannen bij je over de vloer. Die ene met die aktentas bijvoorbeeld.![]()
Nee goedkoop aldibier
Om half elf al wakker zijn en NU pas op Fok komen???quote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Whutdefoks. Slapen om half 7 en wakker worden om half 11. Ik ga vanavond echt brak zijn.
Ik lag met een vriendin te praten, ontbijtje gemaakt enzo, nu pas een beetje wakker aan het worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Om half elf al wakker zijn en NU pas op Fok komen???![]()
![]()
SCHANDE!
Niet eens!quote:
Prioriteiten stellen he!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag met een vriendin te praten, ontbijtje gemaakt enzo, nu pas een beetje wakker aan het worden.
Nu lees ik trouwens de TT compleet anders.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens!
Nu ben ik gewoon de ultieme tokkie-ervaring misgelopen
Ghehequote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu lees ik trouwens de TT compleet anders.
MYRAquote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag met een vriendin te praten, ontbijtje gemaakt enzo, nu pas een beetje wakker aan het worden.
Hoe las je het eerst dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu lees ik trouwens de TT compleet anders.
Eerst las ik het als het christelijke idee enzo.quote:
[13:35:16] * mijk is playing: Electric Universe - One Love @ 192kbps - 22s of 11m18s (33/77)quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[13:35:16] * mijk is playing: Electric Universe - One Love @ 192kbps - 22s of 11m18s (33/77)
Keep your friends close and your enemies closer!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst las ik het als het christelijke idee enzo.
Nu opeens over Huppelmuts haar lijmactie naar de buren toe.
Je moederquote:
Brakke zondagquote:
joa sorry, nuttige dingen doen enzo enzulksquote:
zoalsquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa sorry, nuttige dingen doen enzo enzulks
Ik wel. Ben me nu aan het klaarmaken om "even" naar het centrum te wandelen. Daar staat George op me te wachtenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben gelukkig lang niet zo brak als gister
Is het toch ook?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
whaha, m'n vriendin begint meteen te zeuren over dat 't kutmuziek is
Kaatquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
whaha, m'n vriendin begint meteen te zeuren over dat 't kutmuziek is
je potentiele nieuwe vriendquote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Ben me nu aan het klaarmaken om "even" naar het centrum te wandelen. Daar staat George op me te wachten
Niet weten wie George isquote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je potentiele nieuwe vriend?
nu weet ik het wel. niemand wist het eerst en dat weet je pas als je het zegt nu dusquote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet weten wie George is![]()
Dat is mn auto
nee hoor, valt nog wel meequote:
wat betaal jequote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef mr-green het volgende:
heeft er iemand zin om mijn huis schoon te maken
das lame jaquote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef mr-green het volgende:
wel gaar dat je niet een nummer van dezelfde artiest kan aanvragen. zit soms meer dan een uur tussen
wat verdient het?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef mr-green het volgende:
heeft er iemand zin om mijn huis schoon te maken
Ik zoek op HOLquote:
dj koelkast een .rar gestuurtquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
Knetter, hoe kun je in godsnaam zoveel nummers achter elkaar aanvragen?
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dj koelkast een .rar gestuurt
It's a matter of doing it at the wright timequote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
Knetter, hoe kun je in godsnaam zoveel nummers achter elkaar aanvragen?
hij is te groot als avatarquote:Op zondag 22 mei 2011 14:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nu uitvogelen hoe ik dit toevoeg aan mijn profiel
huh?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:15 schreef ToT het volgende:
Een nummer van Coldplay die NIET zeikerig is????
hij heeft um al als het goed isquote:
steek ik er zoveel moeite in..quote:Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft um al als het goed is
the fuck. Yquote:
hmmzz die van mij dus nietquote:
omdat jij een full abbo hebt, die van ons moeten 60x60 zijn / 50kb max ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmmzz die van mij dus niet
nja gelukkig werkt het wel bij mijzelf
had green een linkje gedaan van faye 60x 60 en faye 50x50quote:Op zondag 22 mei 2011 14:28 schreef Redskillz het volgende:
[..]
omdat jij een full abbo hebt, die van ons moeten 60x60 zijn / 50kb max ofzo
en met full abo?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:28 schreef Redskillz het volgende:
[..]
omdat jij een full abbo hebt, die van ons moeten 60x60 zijn / 50kb max ofzo
gebruik edcastquote:Op zondag 22 mei 2011 14:30 schreef Zokunen het volgende:
VDJ maar weer aan het downloaden, traktor is wel fijner om te mixen, maar wat problemen met butt op het moment, en ik wil weer een keer een mixje doen.
ok, edcast is wel heel simpel. Is zo allemaal gedaanquote:Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Zokunen het volgende:
Nah moet gewoon mn audio drivers even weer op orde maken maar daar heb ik nog geen zin in
Kan ze niet snel genoeg vinden
<--------------------------------------quote:
Zijn de jouwe nietquote:Op zondag 22 mei 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
<--------------------------------------
check meer tettenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja hoe zou ik nou moeten weten hoe jouw tetten er uit zien
jij bent heul knetter nietquote:
jho en die hebben nog nooit tieten gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
knetter, er zijn mensen onder de 16 in de reeks...
Niet jouw tieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jho en die hebben nog nooit tieten gezien
Droog!quote:
EGGSTC!!quote:
Ik vond het een zeer droge opmerkingquote:
zijn er ook niet, ik loop je te fuckenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Knetter heeft helemaal geen tietenpics zegt ze!!!1
Dus SSB zn ban was geheel onterechtquote:Op zondag 22 mei 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn er ook niet, ik loop je te fucken
ik heb geen vriendenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:36 schreef EggsTC het volgende:
KNETTER KRANK JOREM.
Waar is je vriendin gvd.
welkequote:Op zondag 22 mei 2011 15:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over vrienden, over je vriendin.
die zal wel aan het uitbrakken zijn, of bij mcsteamy zijnquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Karzai het volgende:
Goeiemiddag
Vanmorgen even naar de kerk geweest om te klagen
quote:
quote:
quote:Leen Jongewaard - Lieveheer doe me een lol
Doe je netjesquote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef ToT het volgende:
Trouwens ben al flink aangeschoten, om 16.53. Klote buurman ook met zijn bourbon!![]()
Jawel hoor, ik deed precies dit:quote:
quote:
Lekker bezig met de wilde kalkoenen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef ToT het volgende:
Trouwens ben al flink aangeschoten, om 16.53. Klote buurman ook met zijn bourbon!![]()
Ik heb nog een beetje een kater van gister en er is een of andere fanatiekeling in de buurt al een paar uur bezig met een cirkel zaagquote:Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef ToT het volgende:
Ik vind het serieus fijn en verlichtend dat je het gelijk begrijpt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, één of ander b-merk van zo'n 6 euro per fles in Moffrika!
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje een kater van gister en er is een of andere fanatiekeling in de buurt al een paar uur bezig met een cirkel zaag
Geen idee, ik heb niet naar het merk gekeken. Ik hou niet echt van bourbons. Geef mij maar Schotse en Ierse!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het serieus fijn en verlichtend dat je het gelijk begrijpt.
Echt waar.
Maar wat was het dan precies?
Af en toe vind ik Southern Comfort nog wel lekker, als is dat natuurlijk ook geen topper.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zuigt!
[..]
Geen idee, ik heb niet naar het merk gekeken. Ik hou niet echt van bourbons. Geef mij maar Schotse en Ierse!
[ afbeelding ]
Engelenfapsel in een fles!
Okee, Southern Comfort vind ik een uitzondering op de regel.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Af en toe vind ik Southern Comfort nog wel lekker, als ik dat natuurlijk ook geen topper.
Alhoewel zo simpel qua hop, maar dit is zo complex en zo lekker. Een keer een flesje kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zuigt!
[..]
Geen idee, ik heb niet naar het merk gekeken. Ik hou niet echt van bourbons. Geef mij maar Schotse en Ierse!
[ afbeelding ]
Engelenfapsel in een fles!
Laphroaig? Dat smaakt naar turf, zeewier en jodium. Klinkt niet al te best, maar geloof me: als je dat geproefd hebt, smaken alle andere whiskey's maar laf! Whiskey-kenners vinden dit 1 van de meest ultieme soorten in z'n prijsklasse!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel zo simpel qua hop, maar dit is zo complex en zo lekker. Een keer een flesje kunnen bemachtigen.
[ afbeelding ]
Maar dat spul, waar smaakt dat een beetje naar? Want zo oud is 'ie nog niet.
Eigenlijk nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 22 mei 2011 17:06 schreef Zokunen het volgende:
Ben niet zo'n whik(e) fan, maar Glenfiddich is voor een niet zo dure ook wel goed te doen.
Vooral met slagroomquote:Op zondag 22 mei 2011 17:06 schreef Popje-popje het volgende:
Ohhh...aardbeien, zo lekker![]()
[ afbeelding ]
Gisteren nog een halve kilo van gegeten!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:06 schreef Popje-popje het volgende:
Ohhh...aardbeien, zo lekker![]()
[ afbeelding ]
Doel je met andere whiskey's bourbon/Ierse drank of pleurt je alles op een grote hoop? Want laatst zo'n Bowmore 18yo gedronken en dat vond ik wel even veeeel te sterk. Mijn smaakpapillen zijn nog niet helemaal naar de klote hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Laphroaig? Dat smaakt naar turf, zeewier en jodium. Klinkt niet al te best, maar geloof me: als je dat geproefd hebt, smaken alle andere whiskey's maar laf! Whiskey-kenners vinden dit 1 van de meest ultieme soorten in z'n prijsklasse!
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Vooral met slagroom![]()
Ik ga straks maar eens een aardbeien smoothie maken
Zijn heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 17:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik heb slagroom gehaald
![]()
eindelijk weer Hollandse aardbeien
Ik doe met je meequote:
Bourbons gooi ik wel op 1 hoop, maar Ierse en Schotse natuurlijk absoluut niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doel je met andere whiskey's bourbon/Ierse drank of pleurt je alles op een grote hoop? Want laatst zo'n Bowmore 18yo gedronken en dat vond ik wel even veeeel te sterk. Mijn smaakpapillen zijn nog niet helemaal naar de klote hoor.
Als je zegt dat 'ie ook zo sterk is, dan kan ik 'm niet zo waarderen denk ik.
Aberlour 12yo vond ik ook lekker teruggehouden en mild. Maar dat zal voor de whiskykenner wel troep zijn denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Bourbons gooi ik wel op 1 hoop, maar Ierse en Schotse natuurlijk absoluut niet!
Laphroaig is idd erg sterk van smaak!
Wil je een heel milde, dan moet je Mc Illroy nemen, maar ik heb hem nog nooit in Nederland te koop gezien.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Zokunen het volgende:
Ardbeg schijnt ook erg goed te zijn, maar die ken ik niet en heb ook geen idee in welke prijsklasse die zit.
Ken ik allebei niet. Ik moet toegeven dat ik niet ECHT een whiskey kenner ben hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aberlour 12yo vond ik ook lekker teruggehouden en mild. Maar dat zal voor de whiskykenner wel troep zijn denk ik.
Yup, maar een paar kilometer van mijn huis kost het 25 euro voor 0,7 liter.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Watertornado het volgende:
Laphroaig 10yo is 40 euro voor een liter ofzo hè?
Peaty whiskey's FTW!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
Named ‘World Whisky of the Year’ in Jim Murray’s Whisky Bible 2009. Ardbeg Uigeadail takes its name from the mysterious loch which supplies the peat-laden water used to make Ardbeg.
• 54.2% ABV
• non chill-filtered
• 70cl
En dat is dan 51 pond voor 70 cl
Zieke shizzle!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Zokunen het volgende:
Double Barrel
Email to a Friend
Availability: In stock.
£ 10,000.00
Qty:
Overview
Ardbeg Double Barrel is a limited edition ‘matching pair’ of exceptionally rare Ardbeg 1974 whisky, presented in a beautiful bespoke leather gun case.
The ultimate accessory for the luxury country life!
![]()
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef Zokunen het volgende:
On a recent trip to New York City a young man from Toronto stepped into Park Avenue Liquor Shop and bought a $10,000 bottle of single malt Scotch for his son.
"He wanted something very special," says Vice President Jonathan Goldstein, who sold him his second-to-last Macallan 50-year-old in its Lalique crystal decanter. "I don’t think he actually has a son--yet," says Goldstein. "In fact, I don't even think his wife is pregnant."
The man, barely 30, had flown into Manhattan but drove a rental car home to protect his purchase--one that will only increase in value until baby makes three.
Zieke mensen zijn er toch
En ze hebben de fles samen met een fles cola leeg gezopen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef Zokunen het volgende:
On a recent trip to New York City a young man from Toronto stepped into Park Avenue Liquor Shop and bought a $10,000 bottle of single malt Scotch for his son.
"He wanted something very special," says Vice President Jonathan Goldstein, who sold him his second-to-last Macallan 50-year-old in its Lalique crystal decanter. "I don’t think he actually has a son--yet," says Goldstein. "In fact, I don't even think his wife is pregnant."
The man, barely 30, had flown into Manhattan but drove a rental car home to protect his purchase--one that will only increase in value until baby makes three.
Zieke mensen zijn er toch
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef Redskillz het volgende:
[..]
En ze hebben de fles samen met een fles cola leeg gezopen.
Ben je nu expres het Schotse spul whiskey aan het noemen en het Ierse whisky?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef ToT het volgende:
Connemara is ook een errug fijne Ierse whisky. Met name de cask strength, natuurlijk!Heel peaty!
Ik ben aardig aangeschoten nu, sorry!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu expres het Schotse spul whiskey aan het noemen en het Ierse whisky?
Oh jee!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
Mijn volgende verzoekje is voor jou ToT, maar dat is bij nader inzien ook niet goed gegaan.
Ik had er ook niet echt op gerekend. Maar als het was gebeurd, jammer dan. Dan gingen we allemaal dood.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]Dus jij bent ook niet op de Dag des Oordeels vernietigd?
Het moet bij je passen denk ik, maar op zich wel een mooie jurk.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef Popje-popje het volgende:
Hoe vinden jullie deze?![]()
http://www.dress-for-less.nl/tmpl/detail.tmpl?art_id=107357
Het mag van mij een bak meer retro. Koelkast is daar ook geloof ik van.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef Popje-popje het volgende:
Hoe vinden jullie deze?![]()
http://www.dress-for-less.nl/tmpl/detail.tmpl?art_id=107357
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het mag van mij een bak meer retro. Koelkast is daar ook geloof ik van.
Ze heeft oranje voetenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Ze staat trouwens ook slecht op haar schoenen voor een foto (zie nu dat je de achterkant ook kan zien).
En die vind ik dan ook in geheel niet zo mooi, voorkant is beter.
Maar ze staat ook scheef en los van de schoenen, die ik al lelijk vind.quote:
Het gaat om de kleding en niet om het koppiequote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar ze staat ook scheef en los van de schoenen, die ik al lelijk vind.
Geen kont en geen taille in de jurk, terwijl ze me best mooi lijkt, daarom wou ik haar hoofd ook zien
Voorkant vind ik wel mooi, maar sowieso rot foto's om te kijken.
Maar ik wil vooral een lekker kontje zienen een leuk koppie
Mja, koelkast is nu aan het koken, dus kan ff niks nuquote:Op zondag 22 mei 2011 18:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan wel ff klooien tot 19:00 denk ik, maar dan echte randomheid weer,
Daar heeft ie wel patent op, wat ga je eten?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb hem al een DM/PM gestuurd, heeft ie soms weer een ban?
True, maar deze is meesterlijk!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Het is wel de wat "hardstylerige" muziek nu
Krieltjes, en koelkast heeft zelf voor mij een berehap gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel patent op, wat ga je eten?
En je konijnenvoer? denk aan je pitamientjesquote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Krieltjes, en koelkast heeft zelf voor mij een berehap gemaakt![]()
Glas wortelsapquote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En je konijnenvoer? denk aan je pitamientjes
Maar klinkt niet slecht
Die zag ik niet aankomenquote:
Ik vind salade ook wel lekker, maar het is altijd zo droogquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen
Dan heb ik toch liever een simpele salade als side dish
Beetje mannenpap er door heen. Dan breng je hem sappig op smaakquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik vind salade ook wel lekker, maar het is altijd zo droog
Dat moet niet door slaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje mannenpap er door heen. Dan breng je hem sappig op smaak
Ja ok, maar meestal eet ik er maar 1x keer van, en ik ben de enige die sla eet, dus dat is ook zonde.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Zokunen het volgende:
ijsbergsla, feta, tomaatje, komkommer wat olijfolie en azijn er over vind ik niet droog hoor
(en kan natuurlijk tot in het extreme worden uitgebouwd)
Dan is dat absoluut waarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ok, maar meestal eet ik er maar 1x keer van, en ik ben de enige die sla eet, dus dat is ook zonde.
darkcore hardcore terror. Hou maar ff op mutequote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef ToT het volgende:
Noisekick hierna...die naam voorspelt al weinig goeds.....ook hardstyle?
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
darkcore hardcore terror. Hou maar ff op mute
Ahhh welke wil je horen? ik luister toch nietquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 lieve in gedachten, maar ik zit weer aan del limiet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |