Dat ontkennenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef Beach het volgende: [..] Dat betekent niet meteen dat ik ook iemand wil bespringen
![]()
hoe die je die gedraaide d?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ikbedoelde hoppa waarom is die p op de kop dan :S
Ga maar fijn nutteloze discussies uitlokken bij iemand anders, hier heb ik geen zin in.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ontkennen. Het moment dat nieuw vlees zich registreerd spring jij er op als een hongerige hyena.
Hey doe eens niet zoquote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ontkennen. Het moment dat nieuw vlees zich registreerd spring jij er op als een hongerige hyena.
weet ik niet je moet er een spiegeltje bij houdenquote:
Hij is Fonz_ nietquote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik niet je moet er een spiegeltje bij houden![]()
Fonz_ Bob Hosselpants jwz.quote:
Is goed. Als jij niet het tegendeel wil bewijzen, ga ik niet anders denken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga maar fijn nutteloze discussies uitlokken bij iemand anders, hier heb ik geen zin in.
Hij heeft toch nooit met een fokker gemeet? Hij houdt het alleen bij internet-contact.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed. Als jij niet het tegendeel wil bewijzen, ga ik niet anders denken.
Ik hier? Hoiquote:
Prima. Het maakt mij niet zoveel uit wat jij denkt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed. Als jij niet het tegendeel wil bewijzen, ga ik niet anders denken.
Ja, oké.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Appel wil je met mij een Habbokindje maken?
Komt nog wel. Cosmo staat bovenaan het meet lijstje.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit met een fokker gemeet? Hij houdt het alleen bij internet-contact.
Wakker wordende met enen kater, maar wel stabiel verder. Jij?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn liefste Smeg?
Goed hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wakker wordende met enen kater, maar wel stabiel verder. Jij?
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt nog wel. Cosmo staat bovenaan het meet lijstje.
Ah je hebt een rijbewijs en ook al een auto dus?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Ik ga straks mijn eerste ritje met de auto maken denk ik
Nee nog geen eigen auto, maar ik kan de auto's van mn ouders pakken als ik dat wil. Volgende week ga ik waarschijnlijk kijken voor een auto. Of die week daarop. Ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ah je hebt een rijbewijs en ook al een auto dus?
Nice. Auto's uitzoeken is altijd leuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nog geen eigen auto, maar ik kan de auto's van mn ouders pakken als ik dat wil. Volgende week ga ik waarschijnlijk kijken voor een auto. Of die week daarop. Ofzo.
Ja, ik weet nog van een paar jaar geleden dat mijn moeder een auto uit mocht zoeken. Allemaal mooie auto'squote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nice. Auto's uitzoeken is altijd leuk.
Je doet een beetje vervelend met steeds die emogifsquote:
Teh horror!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog van een paar jaar geleden dat mijn moeder een auto uit mocht zoeken. Allemaal mooie auto'sNeemt ze een lelijke Opel Agila
Van alles.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog van een paar jaar geleden dat mijn moeder een auto uit mocht zoeken. Allemaal mooie auto'sNeemt ze een lelijke Opel Agila
[..]
Je doet een beetje vervelend met steeds die emogifsWat is er aan de hand liefje?
Ja echt.quote:
Yayy!quote:
Spui je gal dan.quote:
Al een auto in gedachte?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt.En we hebben een Opel Zafira. Ook zo'n stomme auto. Ik wil een hippe. D=
[..]
Yayy!
[..]
Spui je gal dan.
Ik wist het niet?!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:43 schreef Henkie94 het volgende:
Hei Klink, ik ben gisteren ook naar Pirates 4 geweest, maar daar zei/vroeg je niks over.![]()
Een 5deurs wel maar compact. Enzo. Jeweetwelquote:
Niet hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt.En we hebben een Opel Zafira. Ook zo'n stomme auto. Ik wil een hippe. D=
[..]
Yayy!
[..]
Spui je gal dan.
Polo's zijn wel fijne auto'squote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een 5deurs wel maar compact. Enzo. JeweetwelVW Polo zoiets
Maar niet per see VW.
Ja ik reed in een polo tijdens mn rijlessen enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Polo's zijn wel fijne auto's
Sowieso volkswagen, 2 jaar gereden en nooit problemen.
Door jullie welquote:Op zondag 22 mei 2011 12:54 schreef Henkie94 het volgende:
Dus dat Habbo topert is nu verplaatst naar hier?
DV?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Welke pleurissnol schopt mij er telkens uit?
Een negerquote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Welke pleurissnol schopt mij er telkens uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |