Ik ook niet, ben bij h5. En ken hem niet helemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben nog steeds niet klaar met D&S__!
Stresssssssquote:
Spacende game.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Joosterd het volgende:
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Death metal al geprobeerdquote:
Dan hoef je niet zo te stressen hoor, bij Geschiedenis examens moet je altijd veel gebruik van de bronnen maken dus zorg gewoon dat je 'begrijpend' kunt lezen en de belangrijkste stof kent.quote:
Ja maar jij hebt Vietnam al gedaanquote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben bij h5. En ken hem niet helemaal.maar ga wel de goeie kant op.
Da's wel zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo te stressen hoor, bij Geschiedenis examens moet je altijd veel gebruik van de bronnen maken dus zorg gewoon dat je 'begrijpend' kunt lezen en de belangrijkste stof kent.
sieeckelúkkkquote:Op zondag 22 mei 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel zo.maar vorig jaar was de norm 0,1, en dezelfde onderwerpen
_____!
Neeeee!! Dat mag nieeetttquote:Op zondag 22 mei 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel zo.maar vorig jaar was de norm 0,1, en dezelfde onderwerpen
_____!
Hihihihihihi je zei hondquote:Op zondag 22 mei 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet 4,6 voor een 6. Heb inmiddels alles gelezen en ga nu lekker niksen![]()
Straks Excelsior aanzetten en effe stofzuigen, en hond uitlaten. Wat ben ik toch weer goed voor deze wereld
Nou dat de norm van het pilot examen 1,2 was en van het gewone examen 0,5?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Voor havo was de norm 0,5 vorig jaar en 1,2 voor het 'pilot' examen maar wat bedoelen ze daar nou weer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |