Johquote:
Mooi... alleen heb ik al best wel te veel uitgebreidquote:Op zondag 22 mei 2011 11:45 schreef Kally het volgende:
Benny ik denk dat die helicopter die ik liet zien is dat je kan uitbreiden over het water ofzo straks, ik hoop het wel
Wat liefquote:Op zondag 22 mei 2011 11:13 schreef Kally het volgende:
Ik ben trouwens net wakker
Ik vroeg aan oudste waarom maak je me niet wakker gekkie, zei hij je hebt al zo slecht geslapen de laatste nachten
ja en ik had zo trek in me rijst kipkerrie.quote:
dat is een goeiequote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
ik strooi altijd eerst het zout in m'n hand, en dan van m'n hand in de pan, als je dan uitschiet zie je het voordat je je rijst verpest
en dan als je klaar bent de rijst met elkaar mixen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een goeie
Nu heb ik er helemaal geen zout in de gedaan... ook een oplossing
met de andere rijst?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan als je klaar bent de rijst met elkaar mixen?
Laatste tussenstand die ik hoorde was 2-1.quote:
Ja zeg, straal ze ff wat moed inquote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste tussenstand die ik hoorde was 2-1.
http://www.jupilerleague.(...)-elf-meter-_4355.php![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet alleen niet dat ze het niet redden tegen Venlo, Zwolle en nacompetities.
Ik ben verder ook wel positief, ik heb alleen geen hoge verwachtingen. Als ze winnen maken ze toch nog een klein beetje van dit seizoen.quote:
VVV draait de afgelopen weken ook niet meer toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben verder ook wel positief, ik heb alleen geen hoge verwachtingen. Als ze winnen maken ze toch nog een klein beetje van dit seizoen.
Niet mee bezig gehouden.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
VVV draait de afgelopen weken ook niet meer toch?
we zullen zien... van mij mag Zwolle wel naar de eredivisiequote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet mee bezig gehouden.
Ze halen wel de finale van de playoffs.
Van mij ook nog steeds. Al moeten ze wel een serieuze stap maken ten opzichte van de tweede seizoenshelft om niet kansloos met 20 punten te degraderen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
we zullen zien... van mij mag Zwolle wel naar de eredivisie
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat hebben kunnen verklootquote:Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij ook nog steeds. Al moeten ze wel een serieuze stap maken ten opzichte van de tweede seizoenshelft om niet kansloos met 20 punten te degraderen.
Ze hadden gewoon eind maart al met de schaal op de Grote Markt moeten staan.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat hebben kunnen verkloot
Preciesquote:Op zondag 22 mei 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon eind maart al met de schaal op de Grote Markt moeten staan.
Winnen van Twente?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Maar ik snap ook niet hoe Ajax kampioen is geworden![]()
Ik hoop dat het volgend jaar net zo gaat met Frankquote:Op zondag 22 mei 2011 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Winnen van Twente?
Maar dat had ik ook niet echt meer verwacht nee.
Frank de Boer.Het is zijn kampioenschap.
Gelukkig heb jij je epileptische ui niet uit de kast gehaald.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:55 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Ajax zal weer een tijdje in de wacht worden gezet.
Ze zullen zeker mee willen gaan doen met het kampioenschap. En als deze groep bij elkaar blijft, met een enkele versterking (Theo) dan zie ik dat ook wel gebeuren, hoop ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat het volgend jaar net zo gaat met Frank
Nee, die staat nog langs jouw lente ui!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je epileptische ui niet uit de kast gehaald.
Wat betekende dat woord nou???quote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik had zo trek in me rijst kipkerrie.
Heb alleen vanmorgen nog gegeten
Lekker slim ook
Pfff rijstkoken duurt echt lang, en dan is het nog wel snelkookrijst
Ha stokbroodmanquote:
Hee Beebquote:
En dan, en dan, en dan?quote:
dan zijn we van het huis in NL afquote:
Lekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 18:22 schreef crv het volgende:
[..]
dan zijn we van het huis in NL af [ afbeelding ]
maar dan kan ik ook minder FOKkenquote:
Je bent er al bijna nooitquote:Op zondag 22 mei 2011 18:24 schreef crv het volgende:
[..]
maar dan kan ik ook minder FOKken![]()
Eigenlijk al vanaf woensdag
dat komt omdat ik ongehoord druk ben met mijn nieuwe baan en als ik al FOK dan even kijk wie er zijn en vaak ben ik dan in KSC. sorryquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ongehoord druk ben met mijn nieuwe baan en als ik al FOK dan even kijk wie er zijn en vaak ben ik dan in KSC. sorry![]()
noe, jij dit zwolle kijkenquote:
okquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2.
Benny, spemslet.
Kom jij nu uit de kast?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben klaar met jongens
Word hetero
Wat dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben klaar met jongens
Word hetero
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, bij nader inzien, een vagina
ik ga wel liefdeloos door t leven
Owwwquote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
The Voice Of England #1 Met Robbie Williams en Adele als coaches![]()
![]()
![]()
Pat, love youquote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd weer 't zelfde liedje.. kan wel janken.. en dat ga ik zo ook doen
Ik moest janken van het lachen toenquote:
Nee die bedoelde ik niet eensquote:
Ik las het ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
het ging er meer om dat ze zeiden dat we fuckbuddies waren
Jaquote:
Owwwwwwwwww, lekker simpel en ik maar denkenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat betekende
Hahaha
Dat weet ik nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |