Da's wel een goeie ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zelf dat 'ik het kan hebben'. Direct gevolgd door de zin 'maar dat komt omdat ik veel sport en verder veel groente eet natuurlijk'. En dan zijn ze verder stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maria: pmquote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei Coco, een collega oids?![]()
Wat een horkface, met vrouw en 2,5 kind en jij die ook gelukkig getrouwd bent![]()
Meh-boks* Al is het bij mij niet echt ondefinieerbaarHopelijk voel je je snel weer happiez!
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh, ik heb even een meh-momentOorzaak ondefinieerbaar.
Oh, ik heb wel een soort van Merel-achtig nieuwtje. Althans, ik moest aan haar denken toen me dit gebeurdeHmm, niet meteen overigens, maar na de eerste shock
Tjee, het lef dat sommige mensen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de meh.
Know that while you sleep
Everything has changed
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
We zijn idd met zn allen een beetje meh-ig he? Zoals ze altijd zeggen: gedeelde meh is halve meh
Verily!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
We zijn idd met zn allen een beetje meh-ig he? Zoals ze altijd zeggen: gedeelde meh is halve meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe ondertitel!
En aww minihormonen zijn soms heul stom ja
foto van de nieuwe outfit?
![]()
*meh-boksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |